päivän o_O

Back to häröily O

[q]Takyon, 18.2.2009 09:15:
Voicen aamun uutisotsikoissa, "tutkimus: tupakka tappaa rikkaan siinä missä köyhänkin". Siis mitä vittua? Mikä tässä ylittää uutiskynnyksen? Ja miks yleensäkään kukaan tekee tollasta tutkimusta itsestäänselvyydestä? On jumankauta näköjään tutkijoillakin tylsä elämä..
[/q]
Mä miettisin median roolia tuossa ennen kuin tutkijan mielenterveyttä. Se on aika uskomatonta, kuinka päin helvettiä noista "uutisoidaan" ja miten tuloksia tulkitaan. Vaikea uskoa, että jonkun tutkimusongelma olisi että tappaako tupakka sekä köyhän että rikkaan.

Edit. Ja esimerkkejä löytyy. Satun istumaan just tällä hetkellä tiedeviestinnän luennolla.

[q]gnomex, 2.1.2009 20:11:
Isä opetti tänään about 5v poikaansa bussissa, kun poliisiauto ajoi ohi: "Katso, nuo on vihollisia, nuo on sikoja, nuo yrittää estää meitä elämästä normaalia elämää!"

Ja yllättäen poistuivat bussista Kontulassa
[/q]

Haha anteeks joutu repee vaik tos ei oikeesti ole kyl mitään nauramisen aihetta. Ei oo todellista.

Ne kolme leikkaajaa tai leikkausassaria, jotka täällä toimistolla tällä hetkellä on töissä, on kaikki naisia Mä kun oon jotenkin olettanu, et tää on miesvaltanen ala :D

[q]äm, 21.3.2006 22:18:
Ai siis täh, onko MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA poistunut keskuudestamme autuaammille forumeille?

Tätä en tiennyt.
[/q]
wtf? url of stfu!

[q]mayah, 11.5.2006 13:24:
---
Verano, 11.5.2006 13:00:
Nyt just ei ollut kyse siitä, oot vaan aika iso tässä.

---

Eli lihava
[/q]
Se varmaan tarkoittaa et sulla on tissit

[q]ezzy, 2.1.2009 20:05:
Mä voin kertoa. Naiset etsii aina sitä renttua.
[/q]

Eipäs! Saanen olla eri mieltä? :P

[q]domi, 18.1.2009 20:59:
hah :D
Heti heittää hitler-kortin pöytään, menee aika nopeesti uskottavuus :D
[/q]

Mut onneks naistenlehdet ja Klubitus pitää huolen jatkosta!

[q]duvin, 29.8.2006 17:33:
kai sielläkin kiksulle tarvetta
[/q]
Libanonin kiksuskene on selkeesti nousussa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1719283

Eino perkele. Oisit nyt j:lauta pistäny edes shortsit jalkaan ennen kuvan ottoa. :DD

Olin unohtanut mun gmailin salasanan, koska en käytä sitä koskaan.
No nyt päätin sitten "selvittää" sen, kun oli joutoaikaa. Onnistuinkin
pääsemään sähköpostiini, josta sitten löytyi DNA:lta tullut sähköposti,
DNA Yrityssopimus, jossa sanottiin, että:

Tässä sopimus allekirjoitettavaksi.
Palauttakaa sopimus mahd.pian niin saadaan edulliset hinnat voimaan.
Mukavaa kevättä!

Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.

o_O

Yks marsu on kolmatta viikkoa kiimassa, hurrrr hurrrrrr yötä päivää...

[q]Freja, 2.1.2009 20:29:
---
ezzy, 2.1.2009 20:05:
Mä voin kertoa. Naiset etsii aina sitä renttua.

---

Eipäs! Saanen olla eri mieltä? :P
[/q]

Saat, et vaan tiedä mitä oikeasti haluat ;)

(joka sekin on yksi ihanan naisellinen piirre)

päivän lumukurkki oli 25 senttia _halvempaa_ kuin taviskurkku *diing*

Ma en katso telkkaria juuri ollenkaan, mutta tana iltana jostain kumman syysta sen avasin ja sielta tuli America's got talent ja nyt ma jain koukkuun.

Jumankauta, mita lahjakkuuksia! Tasta alkoi selvasti mun teeveen katselu -laitoin samantein kaikki jaksot nauhotukseen.

Talonyhtiön tyyppien piti tulla tänne mun uudelle kämpälle kattoon ton mun huoneen kunto ja selvittämään miten suurta remonttia pitää tehdä ennenku muutan. Sanoivat tulevansa aamulla ja oon päivystänyt täällä aamukasista lähtien, eikä ne oo vieläkään tullut.

[q]Super-Kerttu, 11.9.2008 12:42:
---
sapeli, 11.9.2008 12:38:
---
a-j, 11.9.2008 12:35:
---
Mitä enemmän polttoainekustannukset nousee, sitä halvempaa tulee lähellä tuotettu tavara olemaan. Toivon mukaan nämä on siitä ensi merkit.
---
Yhtä ihmettelen, et reilun kaupan banaanit on hyvin usein halvempia kuin tavalliset.. Banaanit kuitenkin roudataan varmaan aina yhtä kaukaa..
[/q]

Ehkä Chiquitat yms. tuhlaa vaan paljon rahaa mainostukseen ja se näkyy hinnoissa... Mun mielestä reilun kaupan banaanit on vaan makeampia, ei paljoa mainostusta kaipaa.

[q]a-j, 11.9.2008 12:35:
[/q]

Mitä enemmän polttoainekustannukset nousee, sitä halvempaa tulee lähellä tuotettu tavara olemaan. Toivon mukaan nämä on siitä ensi merkit.

[q]sapeli, 11.9.2008 12:45:

Ehkä Chiquitat yms. tuhlaa vaan paljon rahaa mainostukseen ja se näkyy hinnoissa... Mun mielestä reilun kaupan banaanit on vaan makeampia, ei paljoa mainostusta kaipaa.
[/q]

Tai ehkä globaali korporaatio chiquita on vaan niin syvältä et haluaa reilummat voitot tuotteistaan Any case, reilu kauppa kunniaan ja lisää vastaavia tuotteita

-M

22-vuotias amerikkalaistyttö myy neitsyyttään

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200809108242723_ul.shtml

Kaikkea sitä..

[q]Super-Kerttu, 11.9.2008 12:42:

Yhtä ihmettelen, et reilun kaupan banaanit on hyvin usein halvempia kuin tavalliset.. Banaanit kuitenkin roudataan varmaan aina yhtä kaukaa..
[/q]
Oon ite huomannu saman. Ja sekä reilun kaupan banaanien ostajana että kaupan työntekijänä sen, että ihmiset ostaa pääsääntöisesti Chiquitaa joka tapauksessa. Mielenkiintoinen setti, kun yleensä hintaa käytetään perusteluna suurimmassa osassa ostopäätöksiä (ainakin elintarvikkeiden kohdalla).

O