päivän o_O

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 11.6.2008 15:17:
Jumalaut. TYKS ostaa kondoomeja 0,07 euron hintaan

Ja mitä, kuluttajalle suoraan kaupasta ne maksaa ainankii 10 x määrän. EPAA!
[/q]

ostat tarpeeks ison pakkauksen ni saat kyl halpaan hintaan. durexille vaan mailii et tarttet esim 5000kpl

Oli eilen aika wtf-olo, kun oltiin kaverin kanssa menossa illalla leffaan. Käytiin jo aikasemmin hakemassa liput ja kun kymmenen maissa seisottiin teatterin oven edessä, se oli lukossa Pieni paniikki meinasi jo iskeä, mutta onneksi vartija tuli avaamaan ja pahoitteli, että elää jossain täysin eri ajassa kuin pitäisi.

Löysin eilen vesiskorppionin hellan alta.

[q]hemuz, 13.6.2008 08:18:
[/q]

Loysit vittu, minka?!?!

[q]Janisa, 13.6.2008 16:37:
---
hemuz, 13.6.2008 08:18:

---

Loysit vittu, minka?!?!
[/q]

Katottiin netistä. siltä se ainakin näytti.

hitto, liian lyhyt letti.
ihan poikatukka! no onneks tää kasvaa nopeesti.
mut mitä teen sen ajan

[q]Timce, 13.6.2008 16:39:
---
Janisa, 13.6.2008 16:37:
---
hemuz, 13.6.2008 08:18:

---

Loysit vittu, minka?!?!

---

Se on sellanen ihan pieni skorpparin näköinen eliö, joka elää järvissä. Tosi söpö. :P
[/q]

Onneks ma en oo koskaan lammenny moisille sopoilyille!

En oo syöny tänään mitään ja join viimeks aamulla. Outo olo kun ei tee mieli ees.

[q]hemuz, 13.6.2008 08:18:
[/q]

Muistu tosta mieleen vuosientakanen järkytys kun löysin vanhassa asunnossa pikkuriikkisen skorpionin näköisen otuksen kirjan välistä. Se selvisi kirjaskorpioniksi:
http://radiosuomi.yle.fi/node/1397

Piti tarkistaa oisko jotain samaa lajia sun löydöksen kanssa, mut eipä tainnukkaan olla.

[q]Timce, 13.6.2008 16:39:

Se on sellanen ihan pieni skorpparin näköinen eliö, joka elää järvissä. Tosi söpö. :P
[/q]

joo tosi söpö ja olin viel yksin koton. onneks se oli jo kuollu.

[q]sapeli, 13.6.2008 15:21:
Tänään mulle tullut yli 100 puhelua töissä o_O

Tiesin kyllä että paljonhan niitä tulee mutta en arvannut että niitä ihan näin paljon tulee. Saattanut siis lähennellä joulun aikoihin paria sataa... *pökr*
[/q]

Ja nyt herää uteliaisuus et missä sä oot töissä? Lähinnä tosta siis, että joulun aikaan puhelut lisääntyy? :)

eilen faijan veli soitti ja sano et on kuullu sen tyttäreltä et mä olisin kuulemma raskaana!!?! 0______________o!!

itse en tän tyttären kans oo ollu missää tekemisis varmaan yli 10v!!

no raskaana olin joo reilu vuos sitten mut se meni kesken..

kaikkee juttuja musta liikkuukin ja vielä 0_o et tää likka asuu 400km pääs..

[q]Jinkso, 22.5.2009 23:34:
Call Of Duty 4:ssä on mallinnettuna Behringerin Truthit ja ne löytyy ainakin eräästä TV-aseman työpisteestä. :)
[/q]
jinksolla on monitorikuume!

[q]RainChild, 13.6.2008 23:26:
---
sapeli, 13.6.2008 15:21:
Tänään mulle tullut yli 100 puhelua töissä o_O

Tiesin kyllä että paljonhan niitä tulee mutta en arvannut että niitä ihan näin paljon tulee. Saattanut siis lähennellä joulun aikoihin paria sataa... *pökr*
---
Ja nyt herää uteliaisuus et missä sä oot töissä? Lähinnä tosta siis, että joulun aikaan puhelut lisääntyy? :)
[/q]

Kiitolinjalla asiakaspalvelussa - jouluna oli lähinnä kiirus sen takia kun muut osastolta oli lomilla ja/tai sairaana. Mut eniten siis yllätti se että just mulle tulee noin paljon puheluita, kollegoille tuli eilen jotain alle 30. Asiakkaat prkl on hoksannu et mulle kannattaa soitella...

töihin koht...ja ihmettelen taktiikkaa ja ajattelua..talvella ku hiljasta paikassa 4kokkia ja näin kesäl kiireisimpään aikaan 2kokkia...ja ihan helvettiä...o_0

[q]REivaaja, 14.6.2008 14:50:

[/q]

Siis, WOOOT? 61,31e?

Ööh kakkosen ruokaohjelmassa (Puutarhassa tuoksuu ruoka) haudutettiin kalaa astianpesukoneessa (noh mikä ettei, onhan sielläkin lämpöä).

Tää on eilisen, ystävä siis kerto jutun eräästä kajaanilaisesta tytöstä:

Tää tyttö on syntyny -88 ja oottaa vauvaa. Siinä ei sinänsä mitään vaikka mun mielestä onki nuori, mut kaikista paras on että sen ISOSISKO oottaa nyt kans vauvaa ja SAMALLE MIEHELLE Ei tämmöstä tapahu ku Kauniissa ja rohkeissa :D

http://tinyurl.com/4dwb4k

BMW:n uus auto :D

Taa on mun taman paivan, huomisen, koko kuukauden ja varmaan koko loppuelaman o_O, mutta kun tana aamuna raahustin takaisin kotiin (tai itseasiassa kahvilaan), niin paras ystavani, uskottuni, kamppikseni ja rakkain "tyttoni" kertoi etta han oli eilen illalla kirjottanut mulle maljapuheen, jonka aikoo lukea haissani.

Hauskinta tassa on se, etta olen taysiverinen sinkku ja olen aika vahvasti sita mielta etten koskaan avioidu tulevaisuudessani.

Etta sillai!

P.S. Arvatkaa paljonko tekee mieli hakkeroida hanen koneelle?

O