päivän o_O
[q]Super-Kerttu, 9.6.2008 15:24:
---
Marjo, 9.6.2008 14:59:
Niin muuten olikin. Ne popcornithan lentää siitä edestä, eli niille popcornin siemenille ei siinä käy mitää. Kameraa nostetaan just sopivasti hämäykseksi.
Edit: tai en olekaan nyt toisella katselukerralla varma onko se niin tehty, mutta aidolta se ei silti näytä.
---
Mä veikkaan et niillä on pöydän alla joku "lämmitin" tms. Koska pöydän alusta on peitetty viltillä..?! Tosin en tiedä voisiko tuota pöytää saada lämmitettyä edes niin paljon, että toi olis mahdollista..*ding*
[/q]
onko toi muka sit feikki, kun löytyy muitakin versioita samasta aiheesta
jenkki:
ranska:
[q]Annakins, 6.6.2008 10:37:
Irtisanouduin äsken o_O
En tosin ole vaihtamassa duunia tms, mutta mua ei voida nimittää virkaan ennen kuin oon irtisanoutunut nykyisestä määräaikaisesta virkasuhteestani o_O
silti aika kuumottavaa.
[/q]
Ei tollai saa aloittaa lausetta!
Meni kahvit ihan rinnuksille!
[q]sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.
Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.
[/q]
Vanha juttu, joskus laskin että liki toistakymmentä kertaa on tuon tehnyt parin vuoden aikana :)
[q]domi, 28.12.2009 10:55:
---
sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.
Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.
---
Vanha juttu, joskus laskin että liki toistakymmentä kertaa on tuon tehnyt parin vuoden aikana :)
[/q]
No, sekin kertoo paljon että en ole moista huomannut.
Olkoon siis tuo päivän o_O se, että ihmiset ylipäänsä vaivautuu poistamaan koko profiilinsa täältä. Outoa.
Anteeks nyt vaan, mutta MIKÄ toi ilma oikeen on!?
Täällä sato äsken VETTÄ!?
Mahtavaa, siis ihan huippua. Siis ihanaa, siis parasta. Siis voi jumankauta!!
Nööööööööyyyyyyyyy!!
(yep, a bit bored also)
[q]kinderi, 28.12.2009 11:46:
Anteeks nyt vaan, mutta MIKÄ toi ilma oikeen on!?
Täällä sato äsken VETTÄ!?
Mahtavaa, siis ihan huippua. Siis ihanaa, siis parasta. Siis voi jumankauta!!
Nööööööööyyyyyyyyy!!
(yep, a bit bored also)
[/q]
Juu, Foreca lupailikin aika paljon lämpimämpiä kelejä - eli loskaa luvassa. Toisaalta hyvä että ei tule lunta lunta kun meillä on tällä viikolla taloyhtiön "yhteinen" talonmiesvuoro, eli jouduttaisiin kolailemaan jos tulisi lunta pihaan... Mutta sitten taas toisaalta, jos sitä lunta tulee, se olisi nyt raskaampaa kuin kevyt pakkaslumi.
Ois jo kesä!
[q]flatstick, 11.12.2009 03:14:
Luin jokunen aika sitten tutkimusta, että reuman aiheuttaa herpesvirus tai HTLV-1 (retrovirus).
Puoskarina sanoisin, että rec. dos po. 3x1g/vrk l-lysiiniä niin alkaa helpottaa oireet, mikäli on ekaa tyyppiä. Lisäks 1.2g glukosamiinia ja reilusti metyylisulfonyylimetaania, pitää nivelet sopivasti rasvattuina ja viimeinen poistaa tehokkaasti kipua.
[/q]
Reumatauteja on useita, olisi ehkä itse pitänyt jotenkin tämä mainita. Mutta kun "reumasta" puhuttiin aikaisemmin niin itse oletin ehkä turhankin hätäisesti tarkoitettavan nivelreumaa joka kuuluu autoimmuunitauteihin. On totta, että esim. selkärankareumassa yhtenä laukaisevana tekijänä pidetään infektiotautia.
Johtuen reumatautien skaalasta on lääkityskin erilaisiin reumoihin vaihteleva jonkin verran.
Mutta koska en ole puoskari, enkä lääkäri niin en tähän hätään osaa juuta tai jaata sanoa quoteen.
Tosin onhan se mahdollista, että on löydetty vihdoin syitä mitkä laukaisevat nämä autoimmuunireaktiot. Se kuuluuko itse autoimmuunireaktion hoitoon samat lääkitykset kuin sen "vaivan" joka niille altistaa onkin asia ihan erikseen. (jos näin nyt sitten asiat olisivat olettaen, että tuolla tutkimuksella on todellista perää.)
Tosin jos reumat mietityttävät yleisellä tasolla jotakuta niin http://www.reumaliitto.fi on suhteellisen hyvä paikka käydä tutustumassa.
[q]%, 30.9.2007 04:43:
Tarkista kaapelit, vaihtamalla ne toisiin ja sen jälkeen kokeile vaihtaa modeemia.
[/q]
Hmm.
Noh, Saunalahen teknisen tuen hemmo suositteli, et käyn ostaas jonkin muun ku buffalon, tai si et ostan tarpeeks pitkän piuhan et saan ton zyxelin boksin kytkettyä suoraan koneeseen. :D
Mun kädet on niin kipeet et ne ei nouse ylös eikä mee koukkuu
[q]sapeli, 28.12.2009 12:12:
---
kinderi, 28.12.2009 11:46:
---
Juu, Foreca lupailikin aika paljon lämpimämpiä kelejä - eli loskaa luvassa. Toisaalta hyvä että ei tule lunta lunta kun meillä on tällä viikolla taloyhtiön "yhteinen" talonmiesvuoro, eli jouduttaisiin kolailemaan jos tulisi lunta pihaan... Mutta sitten taas toisaalta, jos sitä lunta tulee, se olisi nyt raskaampaa kuin kevyt pakkaslumi.
Ois jo kesä!
[/q]
Kesä sais kyllä tulla!
Mutta muuten, en tykkää yhtään tosta kelistä, koska se on aika hirvee lasten kanssa :(
"Onneks" tässä tuntuu taas kuume nousevan ni ei tarvi paljoa ulkona hillua.
Mun auton moottoritila morsettaa sen jälkeen kun moottorin on sammuttanu o_O
[q]a-j, 9.6.2008 15:29:
---
Super-Kerttu, 9.6.2008 15:24:
---
Marjo, 9.6.2008 14:59:
Niin muuten olikin. Ne popcornithan lentää siitä edestä, eli niille popcornin siemenille ei siinä käy mitää. Kameraa nostetaan just sopivasti hämäykseksi.
Edit: tai en olekaan nyt toisella katselukerralla varma onko se niin tehty, mutta aidolta se ei silti näytä.
---
Mä veikkaan et niillä on pöydän alla joku "lämmitin" tms. Koska pöydän alusta on peitetty viltillä..?! Tosin en tiedä voisiko tuota pöytää saada lämmitettyä edes niin paljon, että toi olis mahdollista..*ding*
---
onko toi muka sit feikki, kun löytyy muitakin versioita samasta aiheesta
jenkki:
ranska:
[/q]
http://www.snopes.com/science/cookegg.asp
mun etupihalle kasvaa nurmikko ihan silmissä
(tuotiin kuorma-autolla tuollaisia nurtsirullia )
Call Of Duty 4:ssä on mallinnettuna Behringerin Truthit ja ne löytyy ainakin eräästä TV-aseman työpisteestä. :)
Logistiikka kusee, jengiä sairaana ja mä en ole yhtään varma onko mulla voimassa olevaa virkasuhdetta nyt.
jepjep :D
Ekaks myyjä alkoi suosittella kasvovoidetta ikääntymisen merkkejä vastaan ja sit kampaajalla ehdotti myyjä vilkaistuaan hiuksiani, että kannattaisi ehkä ostaa shampoo käsitellyille hiuksille. Kai mä olen nyt sit rupsahtanut. :D
Tänään mulle tullut yli 100 puhelua töissä o_O
Tiesin kyllä että paljonhan niitä tulee mutta en arvannut että niitä ihan näin paljon tulee. Saattanut siis lähennellä joulun aikoihin paria sataa... *pökr*
[q]Super-Kerttu, 11.6.2008 12:48:
---
Marjo, 11.6.2008 12:46:
Ekaks myyjä alkoi suosittelemaan kasvovoidetta ikääntymisen merkkejä vastaan ja sit kampaajalla ehdotti vilkaistuaan hiuksiani, että kannattaisi ehkä ostaa shampoo käsitellyille hiuksille. Kai mä olen nyt sit rupsahtanut. :D
---
No joo, ei varmaan mitään mieltä ylentävää! No sun hiukset on varmaan rasittunut siellä reissussa auringosta..Mut tota ryppyvoidevihjailua en kyl tajuu..*ding* Ne vaan haluu kaupitella kaikille niitä kalliita rasvojaan.. Mä tosin kyl ite olen mennyt moiseen lankaan ja käyttänyt jo jonkin aikaa vaikka mitä ryppyvoiteita!
[/q]
Kyllä se myyjä menikin vähän vaikeeks ja rupeskin selittelemään, että hyvä käyttää niitä anti-ageing rasvoja jo ennaltaehkäisevästi, kun tajus, mitä oli just sanonut. Mut joo, hiukset on kyllä auringosta kuivunut ja rasittuneet, että ihan oikeessa se myyjä ainakin niistä oli. Mut kyllä se huvitti, kun noi tapahtu samana päivänä, niin alko kelaa, että kuinkakohan räjähtäneenä sitä olikaan lähtenyt kotoa.
päiväjumitus o___O
[q]Lyylikki, 11.6.2008 15:17:
Jumalaut. TYKS ostaa kondoomeja 0,07 euron hintaan
Ja mitä, kuluttajalle suoraan kaupasta ne maksaa ainankii 10 x määrän. EPAA!
[/q]
Todella outoa kylla, etta Suomessa kortsut ovat niin ylihinnoiteltuja. On se nyt perseesta, jos rahattomat teinit jattavat ostamatta pelkastaan hinnan takia!