päivän o_O
ZzzZzzZzzZzzZ?
Ei oikeestaan ees päivän, vaan sen ajan, kun vanhemmillani on ollut kännykkä. Eli vuosien o_O on se, että äippä ja iskä luulevat vieläkin, että kun kännykän äänen asetuksena on "voimistuva", se on silloin lujemmalla kuin "normaali". *eikä* Iskällä on tosi huono kuulo, joten oon sanonut, että kun sen äänen laittaa täysille, ja soittotavan normaaliksi, se soi heti lujaa ja sen kuulee nopeammin, että se alkaa soimaan. Mutta kun ei. Äsken taas huomasin, et se on vieläkin voimistuvalla.
[q]-xx-, 3.6.2008 22:33:
Sain postia Hyksistä: "Teille on varattu vastaanottoaika: torstai 17.9.2009 klo 9:00"
Ei kenenkään kalenteri voi ulottua noin pitkälle! o_O
[/q]
Kai sul on sentää joku akuutti asia tonne?
[q]Miinapiina, 18.1.2009 13:05:
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657 (13 min. ->)
O______o nina mikkonen
[/q]
hah :D
Heti heittää hitler-kortin pöytään, menee aika nopeesti uskottavuus :D
[q]Mimir, 10.5.2008 09:25:
Mun vappupallo on yhä katossa o_O
[/q]
Ja on muuten edelleen.. Kerrankin hintansa väärti pallo, yleensä ne on aina reilussa viikossa ollu lattialla :)
meikkivoiteen oletettu suojakerroin ei näemmä ihan toiminut odotettavalla tavalla, ku poskipäät ja nenä paloi ja muutenkin naama on aikas mielenkiintosen näköin...
pakko oli silti ottaa aurinkoa ku sattuu olemaan viikon ainoa vapaapäivä ja hullu helle!
Irtisanouduin äsken o_O
En tosin ole vaihtamassa duunia tms, mutta mua ei voida nimittää virkaan ennen kuin oon irtisanoutunut nykyisestä määräaikaisesta virkasuhteestani o_O
silti aika kuumottavaa.
[q]crissy, 6.6.2008 11:43:
---
Mimir, 4.6.2008 17:26:
---
Mimir, 10.5.2008 09:25:
---
Ja on muuten edelleen.. Kerrankin hintansa väärti pallo, yleensä ne on aina reilussa viikossa ollu lattialla :)
---
meilläki toi hello kitty roikkuu tuol katos! 0_o!
[/q]
Mullakin on Hello Kitty -pallo, se on sit varmaan just samanlainen Se kroppa on kyl tyhjentynyt jo aika paljon, mutta pää pitää sitkeesti ilmassa
Siis mä en osaa sauvakävellä
Onpas se vaikeeta.. tai mä tyhmä, ihan miten vaan
[q]Mimir, 4.6.2008 17:26:
---
---
[/q]
Tämä aamu oli todella o_O !!
..enempää en rupee eritteleen, mutta ehkä elämäni oudoin..
[q]Annakins, 6.6.2008 10:37:
Irtisanouduin äsken o_O
En tosin ole vaihtamassa duunia tms, mutta mua ei voida nimittää virkaan ennen kuin oon irtisanoutunut nykyisestä määräaikaisesta virkasuhteestani o_O
silti aika kuumottavaa.
[/q]
Lol, valtion byrokratia.
Googlettakaapa "bilekuosi".
Oudointa on se, että tätä mainostettiin Googlen sivulaidassa.
*super**ding*
[q]Mimir, 6.6.2008 11:47:
---
crissy, 6.6.2008 11:43:
---
Mimir, 4.6.2008 17:26:
---
---
---
---
Mullakin on Hello Kitty -pallo, se on sit varmaan just samanlainen Se kroppa on kyl tyhjentynyt jo aika paljon, mutta pää pitää sitkeesti ilmassa
[/q]
nii toiki roikkuu päästänsä:D
Oon viimeisen viikon aikana törmännyt yllättävän moneen kolariin, ulosajoihin yms. Töissä on parkkipaikalla ollut poliisit selvittelemässä kolarointia, työmatkalla on näkynyt kaiken näköisiä kolareita ja rekkoja ojissa. Äsken kun tulin kotiin, oli tossa valtatiellä taas (itseasiassa tän viikon pahimman näköinen) kolari.
Ps. Yleensä täällä ei tapahdu mitään.
Muoks. Ja TAAS samaisella tiellä, viitisen kilometrin päässä edellisestä kolarista, on tapahtunut paha kolari. Mitä vittua täällä tapahtuu
Miten helvetissä mun kengän sisäpuolelle on kantapään kohalle joutunut purkkaa? Ei kumpikaan meistä jauheta purkkaa, joten se ei voi olla meiltäkään kotoisin.
Tosi outoa taas vaihteeksi.
öh, ai että kännykät on turvallisia...
[q]La Petite, 9.6.2008 14:30:
[/q]
"Valitettavasti" toi video on täysin feikkiä matskua.
[q]Jone, 9.6.2008 14:39:
---
La Petite, 9.6.2008 14:30:
---
"Valitettavasti" toi video on täysin feikkiä matskua.
[/q]
Niin muuten olikin. Ne popcornithan lentää siitä edestä, eli niille popcornin siemenille ei siinä käy mitää. Kameraa nostetaan just sopivasti hämäykseksi.
Edit: tai en olekaan nyt toisella katselukerralla varma onko se niin tehty, mutta aidolta se ei silti näytä.
[q]Freja, 30.9.2008 11:25:
http://www.dailymotion.com/video/k3oStJOf17Dr2vJZCF
Joskus elämä on si vaa aika pienestä kiinni.
(tai muutkin asiat)
[/q]
:D