päivän o_O
Tuli eilen Scooter vastaan kadulla :D
Joku hyvännäkönen muija mukana ja taskumatti kädessä.
[q]Janisa, 16.6.2008 02:43:
P.S. Arvatkaa paljonko tekee mieli hakkeroida hanen koneelle?
[/q]
Mulle tuli taas spammia, jonka vastaanottaja-kohdassa oli tutunnimisen henkilön osoite: jhulkkonen@*loppuosa*
Mutta miksi?*ding*
[q]Hyzenthlay, 19.3.2006 11:03:
Ei helvetti O___o Vessan lavuaarista kasvaa joku kasvi... Minkäköhänlainen kasvualusta siellä lavuaarissa oikein on
[/q]
Yleisö vaatii kuvaa! Ethän vain ole mennyt tuhoamaan tätä uutta kotisi tulokasta?
http://en.wikipedia.org/wiki/Drum_%26_bass
Viestin kirjoitushetkellä artikkelin ensimmäinen kappale:
[q]Drum and bass (commonly abbreviated dnb) is bullshit music, it all sounds the same, there is no heart in it and the people who listen to Drum and Bass are the lowest classes of society. Just look at the people at FABRIC nightclub---all f*cked on drugs-pills, coke and that. The lowest trash that scuttle along at the depth of society listen to this music. You cannot diversify with this music, the field of experimentation is so limited that I fear what crap spawns out of it. Goldie is a joke so is Andy C, Hype, Ed Rush, Optical, Pendulum, Fabio, Grooverider, just laughable.[/q]
Että tämmöistä tietoa...*igor*
[q]REivaaja, 14.6.2008 14:50:
http://blog.wired.com/photos/uncategorized/2007/05/24/ruuvi_halvalla.jpg
[/q]
24.5.2007. Suht tuore uutinen sulla :)
oma päivän O_o oli et nukuin päälle 17h. vähän oli veto pois.
[q]Verano, 5.10.2006 11:07:
jäähyväiset aseille, joilla elämää suojellaan
jäähyväiset aseille, joilla elämä tuhotaan
[/q]
Päivän o_0 on ehdottomasti se, että kuitin mukaan ostin yhdeksän minuuttia viestisi jälkeen levyn jolla tuo biisi on.
[q]ipe, 13.9.2007 17:35:
En tiijä pitääkö tismalleen paikkansa mutta tämmönen tuli netissä vastaan:
[/q]
Tämmöinenkin on tullu vastaan:
http://www.snopes.com/history/american/lincoln-kennedy.asp
Paul van Dyk ei tehnytkään Visions of Shivan How Much You Can Taken eteen oikeasti mitään?:
[q]Audiofile 15 - Visions of Shiva: How Much Can You Take? ("How Much Can You Take?", 1993) [MP3] [RA]
It is not easy to speak of "Visions of Shiva" without touching a few nerves. "How much can you take" was written during the same (one-week) recording session as "Cafe del Mar" with Jens. Let me just say this: it would be great if Paul van Dyk, now with the distance of time between us and the fact that he himself is a recognized international superstar, had the honesty and strength of character to explain once and for all what he contributed to the content of this piece (apart from being present at the Mix of the "physical" version).[/q]
http://www.harald-bluechel.com/disko_e.htm
ja jos tuo on totta, niin saadaan taas yksi hyvä syy naureskella superstara-deejiille.
[q]lunake, 14.7.2005 12:09:
On eilisen ja tämän päivän o_O:
Siilin poikanen kapus eilen mun sandaalien päälle
ja puras mua varpaasta!
[/q]
Asutusten lähellä kasvavat siilit tekee semmosta...kannattaa tuo tetanus rokote olla kunnossa jos paljon leikkii siilien yms. villieläinten kanssa
[q]Juhgu, 1.8.2005 16:35:
Mä en oikein ymmärrä tuota ajattelumallia. Asianhan voisi vaan antaa olla, tai jos jotenkin kokee että airsoft-aseiden kanniskelu on niin kertakaikkisen häiritsevä, huutava vääryys että siitä ei mitenkään pääse yli, niin sittenhän niitä pentuja voi itse vaikka opastaa. Vai onko toisten ihmisten pulaan saattaminen niin kivaa että sen eteen jaksaa nähdä vaivaa?
[/q]
Lähinnä luulen että kyse on auktoriteetistä. Voi tehdä monelle nuorelle vaikeata uskoa tuntematonta ohikulkijaa, varsinkin jos sattuu vielä olemaan ruumiinrakeenteeltaan etc. mahdollisimman "nörtin" oloinen.
Tosin pelastuslaitoksella on muutakin tekemistä kuin käydä antamassa tapakasvatusta nuorisolle...*sydän**piis*
Hogasin tässä just, että tää on eka juhannusviikon torstai kun oon selvinpäin vuoden -99 jälkeen
Ei shaatana.. Hullun hommaa kyl. Normisti tähän aikaan on ollu jo täys ralli päällä pitkään
[q]ezzy, 31.8.2005 12:02:
What's wrong with this picture:
http://themaxx.com/offensive/images/picpile/Loot%20vs%20Find.jpg
[/q]
Onx tää kompa?
Vista *toktok*
Surffataan sitten safemodessa
Kävin eilen kattomassa miten remontti etenee kämpässäni... Noooh, siellä oli laminaatit jo paikoillaan ja maalattu seinät ja ovet vaihdettu. MUTTA, miksi keskellä lattiaa oli vaaleensinisiä listoja?
Mihin ne meinaa ne laittaa, kysympähän vaan?!!! lattia on tumma ja seinät valkoiset, itse en laittais vaaleensinisiä listoja
mihinkään muualle ne ei voi olla menossa ku tohon olkkariin/makkariin.
Mutta että hmmm... mielenkiintoista nähdä lopputulos
[q]
Mä huomasin eilen, et mun lempihousut ei enää pysy jalassa ilman vyötä o_O ne on ollu just nii ihanat ku voinu pitää niitä niin kivan rennosti, mut ny ei enää voi ku vähänkin hölkätessä rupee alkkarit näkyyn.
Ei ollu kiva huomata sitä keskel Pasilan asemaa neljän ruuhkassa.
[/q]
Screen or it didn't happen
[q]inneah, 14.7.2008 13:12:
Kävin eilen kattomassa miten remontti etenee kämpässäni... Noooh, siellä oli laminaatit jo paikoillaan ja maalattu seinät ja ovet vaihdettu. MUTTA, miksi keskellä lattiaa oli vaaleensinisiä listoja?
Mihin ne meinaa ne laittaa, kysympähän vaan?!!! lattia on tumma ja seinät valkoiset, itse en laittais vaaleensinisiä listoja
mihinkään muualle ne ei voi olla menossa ku tohon olkkariin/makkariin.
Mutta että hmmm... mielenkiintoista nähdä lopputulos
[/q]
uuuh! vaaleesiniset listat
meillä uusitaan lattiat tällä ja ens viikolla.. tummaa ja punertavaa merbau-laminaattia.. hmm siihen v.siniset listat.. juu ei!
[q]aurinko, 10.7.2008 12:45:
Näin äsken kuinka lokki nielaisi kokonaisen varpusen. O_o
[/q]
Nähty on kun lokki nielaisee kokonaisen ankanpoikasen elävältä : /
[q]mayah, 14.7.2008 13:26:
---
inneah, 14.7.2008 13:12:
MUTTA, miksi keskellä lattiaa oli vaaleensinisiä listoja?
---
Ne voi olla myös valkoiset listat vaaleansinisessä suojamuovissa...?
[/q]
ei ollu :( kyllä niitä hiplailtiin ja tarkasteltiin. Siinä samassa kasassa oli myös valkoisia listoja et en tiä mitä hittoa.... Kahtotaan, pitänee soittaa urakoitsijalle ja ihmetellä.
Tyhjäilin hieman jääkaapin pakastinlokeroa, ja bongasin minttupulloni. Sisältö oli ihan jäähileinä
Pakastinlokeron tehot ainakin hyvät :D