päivän o_O

Back to häröily O

Tänäinen Wulffmorgenthaler on Norjaksi?
http://matin.maapallo.org/site.pl/selain/?c=wulff&i=896

[q]ezzy, 31.5.2008 12:40:
Tänäinen? :D O_o
[/q]

Tää on taas tätä Heinolan murretta...

[q]anniharha, 13.7.2008 18:07:
Jopas tulee vettä taivaalta o_O
[/q]
Mäkin huomasin sen tuolla lenkkeillessäni.*igor*

eilen koitti kaks jätkää luxiin sisää vähä erikoisis vaatteis.. toisel sortsit ja toisel verkkarit.. ei vissii päässy sisää poke kävi sanoo niille heti ku ne ilmaantu siihen jonoo et joo tänne ei tarvii tulla..

Miten nopeasti unohtuukaan matematiikka kun sitä ei laske. Nää on yhtälöt ja funktiot on hepreaa mulle, joka niin piti matematiikasta lukiossa

pöhnä olo... just heräsin 12 tunnin unilta

[q]Super-Kerttu, 30.5.2008 13:41:
Mun kissa sai tänään eläinlääkäriltä hullunpaperit..*nauru*
[/q]

haha tää on kyl aika hyvä

Jännä kissa sulla!

Mua luultiin töissä 16-vuotiaaksi, eikä kyseessä ollut edes mikään kääpä vaan nuori nainen. Muutenkin näin kesällä on mukava olla töissä (samassa jossa olen ollut jo lähemmäs kaksi vuotta) kun ihmiset luulevat kesätyöntekijäksi. Saa mokailla enemmän. :)

oon jo puolituntia selannut triumph internationalin sivuja ... vain koska siellä soi taustalla kivaa funkahtavaa mussiikkia

niin... triumph on kuulu tissiliiveistä... *juggler*

Viikonlopuks luvattu helteitä ja mä onnistuin tunkee itteni överiin. "JES" eli mitähän vittua on päässä liikkunu taas *ding**igor*

-M

[q]Mark, 3.6.2008 13:53:
Viikonlopuks luvattu helteitä ja mä onnistuin tunkee itteni överiin. "JES" eli mitähän vittua on päässä liikkunu taas *ding**igor*

-M
[/q]
Hiton jees (siis omalta kannaltani), eilen vielä näytti sadetta lauantaille ja rupes jännittään et
pääseeks hyppään elonsa ekaa laskuvarjohyppyä, mut nyt kyl kovasti näyttäis että säiden
puolesta pääsee*jiihaa*

Lääkärikäynti äsken. Kesti ehkä minuutin ja sain mukaani runsaasti vahvoja kipulääkkeitä ja relaksantteja.

[q]Anselmi, 3.6.2008 13:57:
Hiton jees (siis omalta kannaltani), eilen vielä näytti sadetta lauantaille ja rupes jännittään et
pääseeks hyppään elonsa ekaa laskuvarjohyppyä, mut nyt kyl kovasti näyttäis että säiden
puolesta pääsee*jiihaa*
[/q]

Mitämitämitä! Sä meet vihdoinki hyppää! Mihis nyt meet ku käsittääkseni Suomen laskuvarjokerho järkkää kursseja vaan Hangossa nykyään? Sääli tota Malmin kentän kohtaloa.

on vaa nii outo olo O_o

[q]Verano, 3.6.2008 14:23:
Mitämitämitä! Sä meet vihdoinki hyppää! Mihis nyt meet ku käsittääkseni Suomen laskuvarjokerho järkkää kursseja vaan Hangossa nykyään? Sääli tota Malmin kentän kohtaloa.
[/q]
Joo*hihu* Kurssi on Malmilla ja eka hyppy Hangossa. Mun tietääkseni kyl kummassakin viel hypitään.

Saas nähdä et monta vihamiestä on kentän laidalla pitämässä peukkuja et varjo ei aukeis*nauru*

[q]sapeli, 31.5.2008 11:53:
Tänäinen Wulffmorgenthaler on Norjaksi?
http://matin.maapallo.org/site.pl/selain/?c=wulff&i=896
[/q]

Tänäinen? :D O_o

[q]Anselmi, 3.6.2008 14:27:
Joo*hihu* Kurssi on Malmilla ja eka hyppy Hangossa. Mun tietääkseni kyl kummassakin viel hypitään.

Saas nähdä et monta vihamiestä on kentän laidalla pitämässä peukkuja et varjo ei aukeis*nauru*
[/q]

Ai perkele! Mä olin lukenut vaan niitten sivuilta ja niistä tarjousmainoksista liian hätäisesti et Hankohankohanko. Kylhän tos mainitaan et kurssien hypyt hypätään Hangossa, mut en tajunnu, et opetus oliski sit Malmilla. Olikse nyt se hemmetin halpa hinta?!?

Mikset pölhö kertonut mulle, et oot vihdoinki menos

[q]Verano, 3.6.2008 14:41:
Ai perkele! Mä olin lukenut vaan niitten sivuilta ja niistä tarjousmainoksista liian hätäisesti et Hankohankohanko. Kylhän tos mainitaan et kurssien hypyt hypätään Hangossa, mut en tajunnu, et opetus oliski sit Malmilla. Olikse nyt se hemmetin halpa hinta?!?

Mikset pölhö kertonut mulle, et oot vihdoinki menos
[/q]
390€ (normaalisti 600€)*hymy* No hitto ku olisin tajunnut sanoa (pää pehmentynyt diskoissa) *toktok* No mut meet seuraavalle kurssille niin mennään yhdes hyppiin Heinäkuussa! (Heinäkuun alussa on siis seuraava, tää on jo täyteen varattu:/ )

equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.

[q]sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.
[/q]

varsinkin, kun hän aina päättää palata takaisin..

O