päivän o_O

Back to häröily O

[q]violet_angel, 28.5.2008 15:00:
Yritin saada aikaa terveyskeskuslääkäriltä, vastauksena sain että kaikki kesän ajat on menny, soittele uudestaan 21.7, jolloin tulee uusia aikoja...

Se siitä hoitotakuusta...
[/q]
Ei toi nyt mitään uutta ole, että joutuu odottaa aikaa lääkäriin sen vajaa pari kuukautta. nelisen vuotta sitten joutu itekin oottelee sen päälle kuukauden kun ei ollut semmosta vaivaa joka olis vaatinut välitöntä hoitoa (jalka poikkia tai pää irti).

Ainakin näköön liittyvissä asioissa käyn nykyisin yksityisellä.

[q]$, 28.5.2008 08:55:
---
Janisa, 27.5.2008 19:38:
Taa oli kyllakin mun perjantain o_O, mutta mun spinning-tunnilla parahti joku hilliton virolainen tekno-poppi-whatever-biisi soimaan ja mulla meinas menna polkimet solmuun siina vaiheessa kun "naapurin poika" lauleskeli niista kajareista.

Mista naakin naita kappaleitansa kaivaa...?

---

Jaa tämä vai?

:D
[/q]

Haha! Luojan kiitos, se ei ollut toi! Olisin varmaan jattanyt kyseisen tunnin kesken muuten ja painellut himaan!

[q]Dorka, 28.5.2008 16:49:
Pahimmalla kilpailijalla / ainoalla meni jalka poikki ja nyt sen asiakkaita rupeaa valumaan minulle. Taitaa tulla enemmän, kun kiireinen kesä.
[/q]
Shit happens

[q]Ozma, 28.5.2008 16:58:
Shit happens
[/q]

Vaikka tämä on minulle hyvä niin ei sitä toivo pahimmalle vihamiehellekkään. Toi on aivan katastrofaalista perua monta kuukautta häitä sesonkiaikaan tässä vaiheessa, kun kaikilla kuvaajilla on kalenterit täynnä tai ainakin lähes täynnä.

Pahimmalla kilpailijalla / ainoalla meni jalka poikki ja nyt sen asiakkaita rupeaa valumaan minulle. Taitaa tulla enemmän, kun kiireinen kesä.

[q]Dorka, 28.5.2008 17:26:
Vaikka tämä on minulle hyvä niin ei sitä toivo pahimmalle vihamiehellekkään. Toi on aivan katastrofaalista perua monta kuukautta häitä sesonkiaikaan tässä vaiheessa, kun kaikilla kuvaajilla on kalenterit täynnä tai ainakin lähes täynnä.
[/q]
En minakaan tommosta toivoisi, ja paska juttu kilpailijallesi, mutta jotenki toi "shit happens" tuli mun huulilta niin suoraan ku olla ja voi :D

Mä luulin, et tää heppu ("stig dogg") on vaan joku älypää naurunaihe youtubessa, mut eih! Mä just näin sen uuden musiikkivideon Voicella o_0

[q]Takyon, 28.5.2008 19:01:
Sillähän on levykin joka tais käydä top-40:kin (en tosin tiedä varmasti kun en seuraa). Vois kyl ostaa ton levyn kun vaan löytäis halvalla jostain. Aluks vihasin mut bassolla kun niitä biisejä soitettiin niin aloin tykkäämään. Just sopivan läppäasenteella ^_^
[/q]

[size=13]o_0[/size]

[q]onni3mk, 28.5.2008 18:31:
Mä luulin, et tää heppu ("stig dogg") on vaan joku älypää naurunaihe youtubessa, mut eih! Mä just näin sen uuden musiikkivideon Voicella o_0
[/q]

Sillähän on levykin joka tais käydä top-40:kin (en tosin tiedä varmasti kun en seuraa). Vois kyl ostaa ton levyn kun vaan löytäis halvalla jostain. Aluks vihasin mut bassolla kun niitä biisejä soitettiin niin aloin tykkäämään. Just sopivan läppäasenteella ^_^

[q]Zenni, 13.2.2009 12:46:
Baby-faced boy is father at 13

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

O_____________O
[/q]

Siinä kyllä vippaa teinien vanhemmilla päässä ja pahasti...

Hieno herätys tälle päivälle. Äiti soitti aamulla ja ensimmäinen asia mitä se sanoo on, että soita ambulanssa. Oli vähän olo ennen kuin äiti rupes selittää tosi sekavasti mitä sille kävi. Ensin se selitti jotain Tiikeristä ja sen hihnasta ja kuinka siltä tulee nyt verta nenästä ja se rutisee. No ensin ajattelin, että onko se koira nyt seonnut lopullisesti ja käynyt äitin kimppuun. Sit äiti jotenkin sai selitettyä, että se olikin se flexi kumahtanut sen nenään ja se oli tyrmännyt äitin. Tässä vaiheessa kyllä meinas ruveta naurattamaan kun kuvittelin sen tilanteen, mutta koska äiti nyt sattu olemaan hysteerinen niin totesin vaan, että laita siihen kylmään ja mee päivystykseen että ei siinä ambulanssia tarvita. Äiti siis asuu täällä metsän keskellä hornan kuusessa, joten ymmärrän kyllä järkytyksen jos sitä verta on tullut paljon.

Sitten vähän myöhemmin äiti soitti taas ja sano, että pitää lähteä sen talolle, että kun koira on niin vauhkona ettei sitä voi yksin jättää. Noh, tultiin tähän pihalle kun se oli naapurin äijän kanssa tossa ja sitten kun päästiin sisälle niin se rupes nukkumaan. Tosin, tiedän kyllä millasta jälkeä se saa aikaan kun on yksin. Onneks ei joka päivä tapahdu tollasta.

Postissa tullut onnittelukortti lakista hämmensi aamutuimaan aika totaalisesti. Kyllä niitä nyt on muuten sadellut ihan kiitettävästi, mutta nyt tuli kortti entiseltä nuorisotyönohjaajalta, joka ei ole ollut virassaan moniin vuosiin. Enkä ole häntä edes varmaan vuoteen nähnytkään ja aikaisemminkin vain ohi mennen. Kyseinen ihminen on kyllä aivan uskomaton persoona ja tuli vietettyä tosi hyviä hetkiä hänen kanssaan. Olin aivan liikuttunut kortista vaikka hän varmaan lähettääkin kaikille entisille isosille onnittelukortin.

Havaitsin juuri, että oon alkanut tykätä erittäin paljon kevyemmästä konemusiikista fiiliksestä riippumatta. *hihu**joo*
Vanhuus ei tuu yksin.

[q]Takyon, 28.5.2008 19:01:
---
onni3mk, 28.5.2008 18:31:

---

[/q]

Mä jopa omistan sen levyn Taisin pari kertaa kuunnella läpi ja se riitti.

http://www.ozcan.gethost.nl/Movie.html

..vaau.. hyvin soittaa jäbä tuttuja tunnareita tolla ilmaisVST:llä..

[q]Super-Kerttu, 30.5.2008 13:51:
Samaa mäkin mietin.. Meinaan Wilma sai ne paperit..*tirsk* No ei..sillä on varmaan hyperestasia, kai aika yleistä kissoille..Eli tuntoherkkyyttä.. se näkee, kuulee ja tuntee vähän liikaa..kait..

[/q]

Voiks ihmisilläki esiintyy tollasta? Mä vähän luulen et mulla vois olla toi

-M

[q]
Lahjota mulle
[/q]

Taidan kuitenkin jättää sen levyn tuonne hyllyyn ihan mieheni kiusaksi

[q]Super-Kerttu, 30.5.2008 13:41:
Mun kissa sai tänään eläinlääkäriltä hullunpaperit..*nauru*
[/q]

Haha mahtavaa

[q]Mark, 30.5.2008 13:52:
---
Super-Kerttu, 30.5.2008 13:51:
Samaa mäkin mietin.. Meinaan Wilma sai ne paperit..*tirsk* No ei..sillä on varmaan hyperestasia, kai aika yleistä kissoille..Eli tuntoherkkyyttä.. se näkee, kuulee ja tuntee vähän liikaa..kait..

---

Voiks ihmisilläki esiintyy tollasta? Mä vähän luulen et mulla vois olla toi

-M
[/q]
Mä kanssa veikkaan että mulla on toi. Oliskohan sitten vesijohtovedessä jotain kummaa?

[q]Super-Kerttu, 30.5.2008 13:41:
Mun kissa sai tänään eläinlääkäriltä hullunpaperit..*nauru*
[/q]

Jos Wilma on se kuka sai hullu paperit, mikä mahtaakaan olla Oksun diagnoosi

-M

O