päivän o_O

Back to häröily O

[q]jansku=p, 22.8.2005 10:39:
Eipä oo ensimmäinen tuollanen tapaus josta kuulen.
[/q]

Duunikaveri, jolla on kolme lasta tuos sanoi juuri, et saa olla aika tyhmä, jos ei tajua, et se on lapsi joka potkii sisällä. Potkivat kuulemma niin, et tuntuu siltä, et kylkiluut katkee ihan just. Pitäisi siinä vaiheessa viimeistään tajuta. Tietenkin raskaus on kaikilla erilainen, mutta oikeesti..

[q]kilobitti, 22.8.2005 10:58:
Ymmärtääkseni noin voi käydä erityisen helposti teineille; mitä tyttöjen puheista kuullut, teini-iässä tytöillä voi olla muutenkin systeemit sekasin-> raskauden havaitseminen vaikeutuu. Kuullut itsekkin lähes ensikäden tietoa tapauksesta, jossa tytölle selvisi raskaus 7kk kohdalla.
[/q]

Teinit nyt vielä voi sulattaa, mutta 23-vuotias... Ja onhan noita toki tapahtunut, mutta ymmärtää sen paremmin, jos vaikka nainen on hyvin lihava, kuten joskus jossain oli juttua.

[q]kilobitti,
Tyttö oli, tietenkin, polttanut ja dokannut koko sen 7kk kunnon teini-tyyliin...*poks*
[/q]

Tää tyyppi oli myös tosiaan syönyt e-pillereitä koko ajan, miten lie vaikuttanut lapseen, ei varmaankaan kovin positiivisesti

Pitäisikö tämä uskoa?!?! :O

"23-vuotias nainen koki viime keskiviikkona melkoisen yllätyksen, kun hänen vatsakipujensa syyksi paljastui alkamassa oleva synnytys."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm

http://www.blennus.com/index.php?option=content&task=view&id=718&Itemid=

"Minne meidän jenkkien kannattas seuraavaks hyökätä?"

Nii, mitä tähän voi sanoa...

Tyyppi soitti tuossa juuri mulle. Selittämänsä asian perusteella päättelin, että nyt ei ollut tainnut olla tarkoitus mulle soittaa ja kyselinkin, ketä hän mahdollisesti oli ollut tavoittelemassa. Onhan mulla matala ääni, mutta prkl en kai mä nyt sentään Pasilta kuulosta!

Luin tossa aamulla Nyt-liitettä sporassa, siinä oli Antti Tuiskun uuden levyn arvostelu. Hiukan hämmennystä herätti se, että levy oli saanut neljä tähteä. Arvostelussa kerrottiin laulajan saaneen julkisuudessa siipeensä avioeronsa takia. WTF.

No tarkemmin kun katsoin niin kyseessä olikin Anssi Kela En kai mä sitten vielä ihan hereillä ollut, meinasin missata mun pysäkinkin siinä lukiessa.

[q]Lene, 22.8.2005 11:43:
Teineillä muuten raskauden tunnistamista saattaa vaikeuttaa mm. se, ettei heillä välttämättä lihomista tapahdu. Muutenkaan kaikki eivät huomattavasti paisu.
[/q]

Jos kyseessä on joku nelkyt kiloa painava pissis, niin pakkohan sen on vähän levitä johonkin suuntaan

[q]mayah, 24.10.2005 11:47:
Mä en tiedä mikä tässä on kummallisempaa, se että sillä edelleen on mun puhelinnumero sen kännykässä (ollaan oltu viimeks tekemisissä aika tarkkaan kymmenen vuotta sitten) vai se, et mä en oo vaihtanut puhelinnumeroani kertaakaan sen jälkeen, kun ekan kännykkäni kasiluokalla sain :D

[/q]

Tyypillä on ollut kasilla kännykkä :O Tämä viimeistään havainnollistaa sukupolvien välistä kuilua.

Nimim. lukiossa yhdellä meidän luokasta olli känny. Hänellä oli se päällä tunnilla ja hän sai aina mennä luokan ulkopuolelle puhumaan jos känny soi..

[q]Daimi, 9.11.2005 12:11:
Kyseessä on Zed:in mainoskampanja. Mainoskikka lienee hyvin onnistunut, kun banneri sai sut kyseistä peliä pelailemaan, ja jäi vielä ihmetyttämään että kenen mainos tuo on/mikä on homman idea.
[/q]

Sinänsähän tuo on yksi onnistumisen merkki, mutta eri asia sitten saako pelin pelaaminen jota kuta käyttämään Zedin palveluita.

Nokkelia, ihmisten mieliin jääviä ja puhuttavia mainoksia tehdään "nykyään" paljon, mutta tiedä sitten kuinka moni niistä, jotka hokevat "elämä on" ovat todella hankkineet DNA:n liittymän.

[q]Daimi, 9.11.2005 13:36:
Huonoja mainoksia huomattavasti helpompi tuottaa, iskostamalla ne ihmisten mieliin ja sitä kautta aikaansaamaan keskustelua. Esimerkkinä SDP:en vaalimainoskampanja vuosia sitten, jossa kaksi karjua väänsivät kättä - ja voittaja esitteli lopuksi kädessään olevaa SDP:n logoa, sitä ruusua. Oli kyllä niin huonosti toteutettu mainos, että vieläkin sylettää. Mieleen se toki on jäänyt. Muistaako kukaan muu tätä?

Menee jo jaaritteluksi, mutta itse pidän Panthour (Panthour-Parkour) mainoskampanjasta.
[/q]

En muista kumpaakaan näistä mainoksista :)

Tosiaan pointtini oli se, että ainakin minulle jää helposti mieleen joku hassunhauska tai osuva mainos, mutta se mitä/ ketä mainostettiin unohtuu. Muissa kohdin olen samaa mieltä.

Mulle on tullut vähän sellanen kuva -senkin takia että moni ystävä on mainosalalla- että mainostoimistoilla on monesti itsetarkoituksena keksiä tosi nokkelia mainoksia, parhaassa tapauksessa nokkelampia kuin naapurimainosfirmalla. Sitten on toki erikseen ne ihmiset, projektipäälliköt etc, jotka joutuvat todella miettimään edistääkö tämä nyt myyntiä vai onko vain ratkiriemukas juttu. Monesti toki tuollaiset älynväläykset ja läpät osoittautuvat toimiviksi ihan sen rahan hankkimisenkin kannalta.

Tää on mun about 30. postaus tänään, jos lasketaan vaan Klubitukseen postatut

[q]mayah, 9.11.2005 14:09:
Eiks omolla oo se, et "ainoa esikäsittely jota tarvitset on elämä" tai sit se on jonku muun. Emmä muista. Se just missä likaan suhtaudutaan niin kovin myönteisesti, et lika kertoo elämästä jne.
[/q]

Omon sivuilla lukee, että "lika on hyväksi". (Opin Tontsikselta googlettamaan :)

Toisaalta ihan sama vaikka luulisit kyseessä olevan BioLuvilin tai Coralin, koska kaikki ovat Unileverin tuotteita..

Musta kyllä on joku muukin firma, jonka telkkarimainoksissa sloganina on et "tämä ei ole likaa, tämä on elämää" tjn.

Nii ja olkoon päivän o_O toi Tontsiksen opetuksien perillemeno

Sitten taas Lambi-mainokset, joissa mainos lampaineen on saatu hyvin kytkettyä tuotteen nimeen ovat ilmeisesti johtaneet siihen, että mä ostan aina Lambia

Eli vaikka muitakin pehmeitä vessapapereita on niin nuo ovat selkeesti saaneet iskostettua päähäni mielikuvan Lambin ihanasta pehmeydestä

[q]Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *täh*
Et mitä hemmettiä?
[/q]

Hankkikaa maistaja.

Ne missä suloset lapset on kurassa jne on kanssa hyviä mainoksia, mutta mulla ei todellakaan ole edes pienintä hajua siitä mikä pesuaine on kyseessä, vai onko peräti kyseessä parin eri merkin samansuuntaiset mainokset.

[q]Rubicon, 21.11.2005 16:01:
Musta toi oli super outoo, en menis ite ikinä ahdistelee ketään et hei näytät samalta ku se ja
se,oottekste sukua?!
[/q]

Musta tossa ei ole mitään outoa. Jos mä joskus vanh(emp)ana näkisin jonkun teinin, joka muistuttas kovasti mun hyvää lapsuudenkaveria, niin varmasti menisin juttelemaan.

[q]ezzy, 18.12.2005 16:42:
Illalla ladataan taas fiilistä mieheen, eiks je?
[/q]

Erittäin kannatettavaa.

[q]hallucinogen, 21.6.2006 12:43:
---
yaya, 21.6.2006 12:34:
Katsoin eilisen aikana kaikki "Noora menee naimisiin" jaksot Nelosen NettiTV:stä ö_Ö

---

Kaikkia asioita ei kannata sanoa ääneen ;)
[/q]

Kääntääkö sun kone tekstin puheeksi

Ilta-Sanomat:

"Bahrainissa nykyään majaileva Michael Jackson on lehtitietojen mukaan kääntynyt islaminuskoon. Asiasta kertoi viikkolehti al-Bahrainia.

Entisen popin kuninkaan kerrotaan löytäneen uuden suunnan myös uralleen: hän aikoo ryhtyä laulamaan uskonnollisia balladeja arabiaksi."

Siis mitä vittua *pökr* :OOOO :DDDD

Voiko olla mitään kamalampaa kuin toi tytsy Maikkarin ohjelmassa, jonka nimi on näköjään Soittopeli. Koko "ohjelmahan" on toki ihan kaamea...

Mutta toi ämmä, ei helvetti sen järkyttävää kälätystä ei voi kuunnella sekuntiakaan näkemättä punaista. Toihan vähentää rahavirtoja Maikkarille päin kun mummotkaan ei voi kattoa tota soittaakseen kalliita puheluita parin tonnin toivossa.

Että Maijakin saa olla onnellinen, ettei se sun ärsytyksen aiheuttaja duunissa sentään ollut tuommoinen :P

O