päivän o_O
Olen jo duunissa, vaikka kello on näin hemmetin vähän. Kaiken lisäksi en juossut ylös Kaisaniemenkatua sporaan kuten tavallisesti vaan sain kävellä ihan rauhassa. No, en ota tavaksi.
[q]Juhgu, 18.4.2006 11:20:
eikä kaivettu ollenkaan, se vain oli siinä tuollaisena.
Hassua muuten, netissä on nähnyt niin paljon kaikenlaista gorea ettei se enää edes säväytä saati järkytä, mutta sitten kun törmää tuollaiseen (eikä tuo ole kun kasa vanhoja luita), niin käyttää mielummin kameran zoomia kuin menee ihan sentin päähän :P
[/q]
No hemmetti, mä olisin kaivanut lumet pois vähintään "parin sadan neliön" alueelta ja (hanskat kädessä) tutkinut sitä luurankoa!
[q]Jone, 18.4.2006 15:50:
---
Verano, 18.4.2006 11:37:
No hemmetti, mä olisin kaivanut lumet pois vähintään "parin sadan neliön" alueelta ja (hanskat kädessä) tutkinut sitä luurankoa!
---
Mikäli en tietäisi mitä opiskelet, niin pitäisin tota hieman erikoisena.
[/q]
[size=8]Luultavasti en ois malttanut edes pitää niitä hanskoja kädessä [/size]
[q]mayah, 11.5.2006 12:25:
Niin, no sen suhteen mä oon kyllä onnellisessa asemassa, et mä voin katsoo minne vaan.
[/q]
Sähän joudut koko ajan tuijottaa tota kommunikaattoria
http://klubitus.org/profiili.php?nimi=mayah
[size=9]Meinasin linkittää ton kuvan suoraan, mutta susta olis tullut aika iso :D [/size]
[q]Snaggo, 9.5.2006 08:27:
En tajuu...
Heräsin aamul nii kolme kalaa oli hypänny akvaariosta lattialle yön aikana. JA KANSI OLI KIINNI O_o. ...Eli siihen ei jää ku semmonen 3cm rako kulmas mist voi hypätä.
Miks just kaikki samaan aikaan? O_O
[/q]
Ehkä niillä oli sellainen "jos mä hyppään kaivoon niin hyppäätkö sä perässä" -meininki. Tietty vähän käänteisenä.
[q]äm, 9.5.2006 10:01:
Ja miten mun on tarkoitus voida käyttää sitä?!
[/q]
Pilipali-sormuksia olen lakkaillut sellaisella suojalakalla, toimii hyvin. Kaulakoru on toki hiukan eri asia.
[q]Annakins, 10.5.2006 12:55:
Eiks sen levyn nimi oo Since 1987? Mä oon ainakin ymmärtäny sen mainoksen sillee, et kun siinä lukee Roni Since 1987, ni et se Since 1987 ois niinq se levyn nimi.
Ihan v*tun tyhmä nimi tai sit mä en oo vaan tajunnu...
[/q]
Tais siinä lukea Since 1987, mut erikseen oli sen levyn nimi, josta en muista muuta kuin että siinä oli (englanninkielinen levy siis) be-sanan tilalla pelkkä b. Tai jotain.
Aamusella metron rullaportaissa bongattua: "Roni: xxxxx -Vuoden odotetuin debyyttialbumi".
o__O ja LOL
[q]mayah, 10.5.2006 13:05:
---
Verano, 10.5.2006 12:27:
Aamusella metron rullaportaissa bongattua: "Roni: xxxxx -Vuoden odotetuin debyyttialbumi".
o__O ja LOL
---
Siis yritätkö sä nyt sanoa, et sä et oo odottanu tota koko vuotta?
[/q]
Eiku sitä nauroin et se ois muka vuoden odotetuin debyyttialbumi. Kyllä se on ihan kaikista tän vuoden julkaisuista se odotetuin.
[q]mayah, 11.5.2006 13:25:
MAINITTU!!
Ja joo joo, pitäis varmaan mennä johonki muualle jatkaa..
[/q]
Joo mennään, muuten sun pitää alkaa moderoida meitä, kun typeriä offeja kirjaillaan.
[q]yaya, 21.6.2006 13:24:
Off topiccia tähän ketjuun vielä sen verran että hyvää/mielenkiintoista reality-sarjaa on kyllä edustanut 30 days, joka taitaa tulla tänään viimeistä kertaa!
[/q]
Ihan offia vielä:
Tästä ohjelmasta meinasin perustaa oman topikinkin. Mielenkiintoista katsottavaa, vaikka näin kesäaikaan en ole nähnytkään kuin kolme jaksoa: avauksen jossa Spurlock ja siippansa köyhäilivät, toisen jossa kristitty eli muslimien parissa sekä homokammoinen hetero homokulttuurin ympäröimänä.
Morganin oma elämme miminipalkalla -jakso ei sytyttänyt kovinkaan. Mutta kaipa se avasi sitten Morganin omia silmiä edes: "en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että jotkut ihmiset menevät joka päivä bussilla töihin". Muutenkaan siinä ei mitään kovin uutta ja ihmeellistä tullut esiin. Lähinnä tuntui, että kokelaat vain pitivät tätä kuukautta jännänä survivor-seikkailuna.
Islam-jakso olikin sitten paljon mielenkiintoisempi. "Vierailija" koki omantunnon kolkutteluja osallistuessaan rukouksiin, joita ei kohdistetty hänen jumalalleen. Mies otti kuitenkin ihan itsenäisestikin (eikä vain ohjelman kulun mukaan) selvää islamista. Mies sai myös kokea omakohtaisesti kuinka amerikkalaiset suhtautuvat muslimeihin (koko juttu tapahtui siis jenkeissä). Vaikka sitä itsekin on ollakseen niin kovin suvaitsevainen ja ymmärtävänsä erilaisia ihmisiä, niin tuollainen täysin eri maailmaan tutustuminen sen sisältä käsin olisi kyllä hyvin mielenkiintoista.
Homo-jaksokin oli suht jees, vaikka tyyppi aluksi olikin niin homokammoinen, mutta sitten yhtäkkiä koki valaistumisen ja piti koskettavan jäähyväispuheen uusille ystävilleen.
[q]mayah, 11.5.2006 11:06:
Sä oot nyt vaan taas aivan liian kriittinen. On tärkeetä, että kansa tietää mitä Matti miettii.
[/q]
Onks tää kansa se sama kansa joka aina lööpeissä on yks homogeeninen joukkio, joka milloin tuomitsee, rakastaa, ihmettelee, järkyttyy, tukee, janoaa lisää jne?
[q]dncr, 6.6.2006 15:00:
Taisin nähdä weekendinä hirven ekaa kertaa elämässäni Voi sitä riemua kun stadilainen lähti maaseuturetkelle kehä kolmosen ulkopuolelle Tampereelle ja näki tienposkessa ruohoa mutustelevan hirven
[/q]
No eilen aamulla Länsiväylää pitkin tuli kolme hirveä stadiin päin. Kaksi ammuttiin Larun suunnalla ja yksi pääsi Kaisaniemeen asti.
:/
[q]dncr, 6.6.2006 15:09:
Ne oli tykästyny kato muhun niin paljo et oli tulos moikkaa laruun mua!
[/q]
Samaa olin sanomassa, muttei silti naurata kyllä.
[q]ezzy, 9.6.2006 09:50:
Olisit tullut Espoon suuntaan, länärillä oli just pari päivää sitten spotattu hirviä O_o
[/q]
Jos luit eteenpäin niin:
[q]Verano, 6.6.2006 15:07:
No eilen aamulla Länsiväylää pitkin tuli kolme hirveä stadiin päin. Kaksi ammuttiin Larun suunnalla ja yksi pääsi Kaisaniemeen asti.
:/
[/q]
Tosiaan ei oo ihan harvinaista, että varsinkin ylivuotiset (viime vuoden) vasat harhailevat pitkälle Helsingin keskustaa kohti. Hirvethän ovat hyviä uimareita, ja Keskuspuistoa pitkin pääsee etelään päin myös.
Ihmettelin, että onko se yksi viimevuotinen vasa kävellyt Rautatiekatujen kuilua pitkin Kaisaniemeen, ja sieltä tosiaan oli mennyt. Uineet Laruun ja sieltä tämä yksi poloinen mennyt hautausmaan kautta kiskoja pitkin Kaisaniemeen. Toiset kaksi sitten ammuttiin tosiaan Larun edustalle, kun olivat sillä suunnalla poukkoilleet Länsiväylällä ja pihoissa etc.
[q]mayah, 16.6.2006 12:28:
Yks tyttö soitti äsken, että hänen osoitteensa on muuttunut. Outoa tässä on se, että tyttö asuu mun entistä Helsingin kämppää vastapäätä o_O Siis mun osoite oli 30 A 67 ja se asuu 30 A 68:ssa. Pieni maailma O_o
[/q]
Kai kysyit, et onko siellä ollut nykyään hiljaisempaa ja rauhallisempaa kun sä oot muuttanut pois.
Aiheeseen palataksemme.
[q]mayah, 28.6.2006 16:10:
Hmm. Olen nauttinut vähintään yhden ravintola-annoksen alkoholia jokaisena päivänä viime torstaista asti o_O Olenko alkoholisti? Vai johtuuko tää vaan mun lomasta? Vähänkö on maksankuivatusviikot tän viikon jälkeen.
[/q]
Susta on tullut ranskalainen
[q]mayah, 28.6.2006 16:28:
Finland, zero poäng.
Ja sit meen patongille tästä.
[/q]
No kato ku juot sitä punkkua sen patongin kanssa lasillisen pari joka päivä. Se on ranskalaista se. Eikä ne oo juoppoja. Ainakaan meidän mittapuulla.