päivän o_O

Back to häröily O

[q]martina, 4.7.2006 21:48:
että minä... ...olen harry potter fani.

[/q]

Tässä ei ole mitään hävettävää*nauru*
Nimim. 32vee Harry- fani

[q]Kriss G, 14.7.2006 13:57:
Tää on oikeestaan kahden viikon o_O Alotin sivarin työkkärissä viime viikon maanantaina ja tänä aikana täällä käy päivittäin suunnilleen mun ikäsiä jannuja äitinsä tai isänsä kanssa ilmottautumassa työttömäksi. Ihmettelen vaan sitä ku kaikki on vaikuttanut kuitenkin suhteellisen täyspäisiltä, joskin muuten vähän onnettomilta. Ihmettelen vaan että eikö tässä iässä 20+ pitäisi osata jo hoitaa asiansa itse? Nooh ei muuta kuin onnea työnhakuun jos vanhempien pitää tulla mukaan haastatteluunkin..
[/q]

Voi kuule, 20+ tuntuvat harvoin osaavan hoitaa asiansa itse tässä maassa. Kokemuksen syvääkin syvempi rintaääni puhuu. Terveisiä nuorisotiedotuskeskuksesta :D

[q]Avernian, 4.7.2006 13:39:
Alexandriassa, istuu se vielä tossa, että pistä mahanalus täyteen jalkoja ja tuu kattomaan
[/q]

Virallinen kysy tyhmiä- Kati: Mikä/missä on Alexandria?
*jalkojakasvattel*

[q]UnityF, 18.7.2006 12:26:
se lepakko tai eri mistä mie tiiän koitti eilen yölläkin tulla sisää *super**ding*
Onko tää asunto nykyää joku lepakkomagneetti?
Onneksi nyt on viritelmät et sisää se ei pääse
[/q]

Ihan pakko..Sä oot kato niin kuuma mamma, niin kaikenmaailman lepakot pyrkii sisään*nauru**sydän*

[q]Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

[size=8]..hassujuttu..[/size]
[/q]

Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...Tosin,jos mulla ois muikea kroppa, käyttäsin mä kanssa vähä rohkeempia asusteita...Mutta voisin kyllä SILTI pysytellä hyvän maun rajoissa..Toisin kuin aika monet :(

[q]_RixU_, 11.11.2006 15:38:
Tänää kaupas joku nuori jäbä oli ostamas Batterytölkkiä ja myyjä kysy silt henkkareita :D Sit se poika oli vähän et öööö ai mix? Myyjä sano vaan tiukasti, et "En mä todellakaan myy sulle tätä, jos sul eioo henkkareit" Poika oli vähä hämillää ja kysy et ai onks täs joku 18 wee ikäraja? ja myyjä sano et joo-o ja sit se poika lähti menee...Mie olin vähän et wtf?! :D poikaressu kuljeskelee ny tuålla ihan alienergisenä tänx tu hölmö täti, joka luuli batterytölkkiä bisseks melko kamalaa.
[/q]

Mä kävin just eilen pyytämässä Ogelin ostarilla kaupoissa, että ne ei myis selkeesti lapsille mitää energiajuomia. Tai siis eihän se onnistu, mutta että ainaki sanois siinä, että tölkissä lukee "ei lapsille". Nuoret on tietty asia erikseen, mutta kauheeta katella ku jotkut 10-12veet vetää noita ja juoksee seinillä ja valittaa, et ei saa nukuttua.

Näin kokonaisuudessaan unessa mun tän päivän duunin, eli tapahtumatuottajakurssin pitämisen Arla-instituutissa. Kiva kun työt puskee uniin...*hmph*

[q]La Petite, 21.2.2007 07:35:
Ulkona on _todella_ kylmä ja silti...
[/q]

Sama homma pikkuliisojen vaatetuksen kanssa. Kaulat avonaisina napaan saakka, toisaalta myös sitten takit ulottuvat juuri ja juuri tissien alle. Housut, joiden alle ei mahdu varmasti pitkiä kalsareita, ja kädet ilman hanskoja. Mun tekis _hyvin_ usein mieli tehdä lastensuojeluilmotus. Eikö ne perkeleet tajua, että nyt on talvi. Ja oikeasti kylmä. Ja omalla terveydellä ei kannata leikkiä. Muilla jutuilla voi sitte leikkiä(useiden noista kannattas leikkiä vielä nukeilla..).

[q]JussiS, 11.11.2006 15:48:
Ehh, batterytölkki vastaa kahta kupillista kahvia. Toi "ei lapsille" tarkoittaa noissa tölkeissä sitä, ettei tollasta suositella annettavaks vauvoille jne, eiköhän 10-12 vuotiaan elimistö jo pysty kofeiinin käsitteleen...
[/q]

Selkeästikään ei, useiden kohdalla. Ja varsinkin jos niitä juodaan 2-3..Ja mä en yleensäkään ymmärrä, miks lasten pitäs noita vetää.

[q]sapeli, 24.2.2007 11:15:
Omo paketissa kyllä vihjataan että palvelunumeroon soittaminen on ilmaista, mutta unohtivatpa painaa kyseisen numeron pakkaukseen Vanha kunnon (h)omo-info
[/q]

Siitä vaan pienimuotoinen reklamaatio, kolahtaa varmaan Omoa luukusta :)

Vantaanjoen rannassa oli tänään 2 aika isoa trombia o.O
Toinen kuljetti läheisen siirtolapuutarhan suunnassa paksua isoa suojaharsokasaa ja kaatoi meidän kaikki puutarhatuolit, pöydät ja varjot. Toinen oli kokonaan hiekkaa ja hienon näkönen.

Yritin saada aikaa terveyskeskuslääkäriltä, vastauksena sain että kaikki kesän ajat on menny, soittele uudestaan 21.7, jolloin tulee uusia aikoja...

Se siitä hoitotakuusta...

Eka kerta elämässä akupunktiossa...
Ensin tuntu hyvältä....sitte meinas lentää laatta ja sitte taas tuntu hyvältä.
Nyt niskat jumissa kyllä taas, mutta aikas erikoinen kokemus.

Mun oli pakko esittää parille nuorelle yks kysymys.
"Mitä muut nuoriso-ohjaajat on täällä tehny?""Jos niitä on siis vain ollut yksi."
Poikien vastaus: "Ne on vaa bostailleet täällä."

Todella upeaa nuorisotyötä. En yhtään ihmettele, että noi ei osaa ottaa kenkiä ja ulkovaatteita pois sisällä.

Enää ei alue silmien välissä tunnu räjähtävän.

Ainiin ja sit eilen yksi uusi tuttavuus arvasi mun iän oikein heti ensi yrittämällä :OOOO
Todellinen päivän o_O

Nimim. Ikuinen kakskakkonen.

[q]ipe, 16.1.2008 08:56:
Heräsin klo 7.22 siihen kun kännykkä tippui kädestä lattialle. Torkkuherätykset oli ollu ja menny aikoja sitten ja olin siis jo yli 30 min myöhässä normiaikataulusta. Kuitenkin jotenkin kummasti kerkesin laittamaan vaatteet päälle ja saamaan muksun ylös sängystä, aamupesut ja pisut, muksu tarhaan ja ite töihin ja tähän kaikkeen meni aikaa tasan 40 minuuttia. leimasin itteni sisään töihin ainoastaan 2 minuuttia myöhässä klo 8.02. :D
[/q]

ipe, tää on nyt kolmas kerta lyhyen ajan sisällä*hmph*
Mä alan raastaa sut väkisin ylös yhdellä herätyksellä, koska muakin hatuttaa herätä 4 kertaa saman aamun aikana*grr*.
Mut hyvä, ettet ollu ton enempää myöhässä.

Ei tietenkään mikään hauska juttu, mutta ihan kivat naurut tästä irtosi:

"Kahta oravaa epäillään Vihdin taudista"

Toivottavasti saavat kova tuomiot

[q]Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla

"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"

Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.

Hilppasen rasittavaa.
[/q]

APUA! :D Arvaas mitä, gallerian Poems aka Otto soitti mulle toissa iltana ja laulo alkajaisiksi ton biisin mulle puhelimessa :DDD

o_O Todellakin!

[q]Amma, 6.3.2008 09:31:
Mussa on tekovika: en pysty hengittämään vastatuuleessa.
[/q]

Mulla on sama vika*uuh* Tää on oikeesti ihan kamalan kamalaa. Vastatuulessa henki salpautuu ja kurkku menee sillee lukkoon omituisesti. Sitte koittaa ihan vimmalla vetää henkeä, ja sekin sattuu. Ei oo kiva :C

[q]Timce, 6.3.2008 11:07:
Mikäs blondien convention täällä on meneillään?

"Hei, en osaa kävellä vastatuulessa ja hengittää samaan aikaan. Niinq apua!?"

;)
[/q]

Juurikin se Timce*grr*(Paitsi etten mä ole ainakaan blondi ja toi on oikeesti todella ikävää*hmph*)

O