päivän o_O
Ostin 2 tuubia Elisabeth Ardenin Eight Hour Creamia.
Mulla oli viime yönä leukaperässä ihan hirmunen finni, huomasin kun pesin ennen nukkumaanmenoa naamaa.
Levitin sitte naamanpesun jälkeen kyseistä voidetta koko pärstään, ja tänä aamuna finni on kokonaan poissa. Ja kasvotkin tuntuu ihanan pehmeiltä. Vähän epäilytti ton voiteen käyttö kasvovoiteena, mutta näköjään tehos o.O
[q]mayah, 9.11.2005 13:56:
Niinpä niin.. Kuka muistaa yhtään miettimättä kenen mainoksissa oli "Hyvä Hyvä"-mummo? Joo, se poika teki taikatemppuja ja pikkuveli perässä ja astiat meni rikki, mut minkä firman ruokaa siinä mainostettiin?
Tai "Tänään ei sada yhtään niin paljon kuin eilen! Hyvä ruoka, parempi mieli."?
[/q]
Joko Saarioinen tai Atria, niille on varmaan aivan sama kumpaa mainos hyödyttää, kuhan ostetaan enemmän ruokaa =P
Toki jo se, että muistaa jonkun sloganin on firmoille eduksi.
Ed, se "meidän äiti tekee kaikkien teidän äitien ruuat" -sarja on musta loistava mutta en kyllä niistäkään muista onko kyseessä Saarioinen vai Atria. Veikkaisin, että näistä esimerkeistä toinen on tosiaan Atrian ja toinen Saarioisen.
[q]anis, 11.7.2008 11:42:
Oon taas voittanut jotain*ding*. Tää alkaa jo olla aika pimeetä.
[/q]
niin epistä!
Ruotsalainen Expressen-lehti kirjoittaa australialaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan känni on suurempi jos drinksussa on tavallisen limonaadin sijaan laittia. "Tarkka tutkimus on suoritettu Adelaiden kuninkaallisessa sairaalassa".
Tutkimukseen osallistui peräti kahdeksan ihmistä.
[q]Jone, 3.7.2006 22:26:
Mielenosoitukseen. Olin vielä pari kuukautta sit niin kalkkis itsekin etten tajunnut mistä nää nuoret puhuu.
[/q]
Miekkari oli miekkari jo viimestään iloisella 70-luvulla.
[q]pirpeli, 4.7.2006 13:41:
Virallinen kysy tyhmiä- Kati: Mikä/missä on Alexandria?
*jalkojakasvattel*
[/q]
Se on yliopiston "oppimiskeskus", opiskelijakirjaston yhteydessä Vuori- ja Fabianinkatujen välissä. Eiköhän se Avernian istu koneella siellä. Nimi toki tullut egyptiläiseltä esikuvalta.
Niin no ylläri, että istuu nyt koneella Mutta siis koneita sieltä löytyy roppakaupalla.
Soneralta tullut "asiakastiedote", jossa kerrotaan muutoksista hinnoittelussa, eli käytännössä hinnat nousevat. Hauskaa paperissa on se, että otsake kuuluu: "Kevään tuomia uudistuksia".
Että keväthän se oli joka hintoja nosti Syyttäkää kaikki kevättä, älkää Soneraa.
[q]zaler, 5.10.2006 11:15:
---
Verano, 5.10.2006 11:07:
---
Annakins, 5.10.2006 11:02:
Jemenin 20 miljoonaa kansalaista omistavat n. 60 miljoonaa asetta
---
jäähyväiset aseille, joilla elämää suojellaan
jäähyväiset aseille, joilla elämä tuhotaan
---
kuulostaa hyvältä laululta
[/q]
Samoista aseistahan on kysymys.
Kaunis ja loistava laulu. Ehkä en kirjota enempää sanoja vaikka lauluin sen äsken mielessäni kokonaan. Hyvin sitä vaan muistaa noita lapsuudessa kuultuja biisejä.
Berlusconi
Pelasin ekan kerran Toulousea netissä. Botti oli hieman perseestä. Voitin sen 225-97. o_O No jos pelais ihmisiä vastaan.
Ed, toisaalta kun pelattiin aiemmin Annan kans yhdessä muita vastaan, ni oli ne oikeetki ihmiset vähän pihalla, eräskään ei ymmärtänyt luostareiden päälle. Noh, valmistaudun saamaan turpiini seuraavassa pelissä, ellei useammassa..
Aamun :D Kaisaniemen F-Musiikin näyteikkunassa oli halvennuksessa olevien miksereiden jne vieressä mallinukke, jolla oli päällään musta pipo valkoisella tekstillä, musta paita valkoisella kuviolla, kaulassa backstage-passin tms naruja ja musta nilkkoihin asti ylettyvä hame päällä.
[q]Jone, 21.6.2006 09:40:
http://www.smsaid.fi/ :n konsepti.
"Liity ja anna vapaaehtoisesti lupa lähettää kännykkääsi spammiviestejä. Voit kato samalla jeesaa niinq jotain hyväntekeväisyysjuttuja. [/q]
No mut hei "Arvomme tänään liittyneiden kesken 10 kg karkkia".
Päivän
Bussi ajanut päin sporapysäkkiä Kaisaniemessä hieman ennen kahdeksaa aamulla. Kymmentä vaille nousin kolmoseen siitä. Onneks pysäkki oli tyhjä silloin hetken päästä eikä kukaan bussissa olleista loukkaantunut.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200611020105959_uu.shtml
[q]Philly, 22.6.2005 12:58:
---
Verano, 22.6.2005 12:52:
Berlusconi
---
Mä yhdyn tähän dissaukseen...
[/q]
Dissaushan ei ole päivän o_O, (jos kellekään nyt oli epäselvää) eikä toisaalta kyllä Berlusconin käytöskään, kun miettii äijän aikaisempia toimia. Ehkäpä päivän (tai useamman..) o_O voisi olla italialaiset, jotka pistää tollasen tyypin pääministeriks.
[q]kilobitti, 23.5.2005 10:43:
Tää artikkelin luokittelu kertoo aika hyvin millä tasolla iltapäivälehdistö uutisoi...
Virve Rosti: Lapseni kuolema pysäytti. Viihde, sivu 47. (Kansiotsikko Iltalehdessä 7.-8.5.2005)
[/q]
Noilla on tosiaan aina kaikki avioerot sun muutkin luokiteltu viihteeksi. No ehkä Merikukan ja Hjalliksen avioelämän puintia ei oikein voi uutisiksikaan laskea. Mutta tuo sun mainitsema tapaus on kyllä jo aika rivoa...
Yks päivän o_O tai vähän useammankin on tuo kesän saapuminen. Joka vuos ne kevät ja kesä saapuu, mut mä ainakin oon joka kerta yhtä ihmeissäni ja ihastelen luonnon heräämistä, kuin en ois ennen vaaleanvihreitä hiirenkorvia nähnytkään. Toisaalta tuntuu taas, että justhan sitä äsken oli kesä, talvi hujahti ohi tuosta vaan.
[q]wiwi, 17.1.2006 14:06:
Mä tulin kouluun ja 40 ranskalaista tuijotti mua aulassa. Onneks kukaan ei yrittäny puhua mullle.
[/q]
Sun ois pitäny syödä ne*hih*
[q]Philly, 22.6.2005 13:11:
No mä dissaan kaikesta huolimatta itse herra Berlusconia, sen eiliset Suomi morkkaukset vaan vahvistaa kyseistä tuntemustani.
[/q]
Juu, ei oo ihan munkaan lempihahmo, käsittämätön tyyppi
Kuljin Hesaria ajatuksissani ja yhtäkkiä tajuntaan iski kuva tekstistä "Kerma" sillä ainoalla oikealla tavalla kirjoitettuna. Käänsin päätäni ja kas, Kerman markiisi! No sekunnin tuhannesosan ilo, kunnes huomasin, et Kolahan se vaan siinä Kerman vanha markiisi ikkunansa yläpuolella. Näkyi paremmin kun käveli toisella puolen katua.
Mutta oli kyllä myös päivän *sydän* nähdä tuo.
[q]Avernian, 24.5.2005 16:03:
---
VeranoToisaalta tuntuu taas, että justhan sitä äsken oli kesä, talvi hujahti ohi tuosta vaan.
---
Mulla tuntuu aina toisin päin. :S
[/q]
Meiän pitää varmaan harrastaa vähän jotain tuntemusten vaihtoa, niin tasottuu sit molemmilla fiilikset ja kesä ja talvi palaa "oikeanmittaisiksi" =)
Vaikka tosiaan tuntuu et viime kesästä ei oo ehtiny kulua paljoakaan aikaan, niin silti taas esim eilen ku istuttiin Tokoinrannassa niin oli vaan et vau! täällä on ihan kesä vaikka just tässäki käveltiin lumessa toppatakit päällä.
[q]kilobitti, 22.8.2005 13:38:
Ei tarvi, teinit voi piilottaa sen esim. reiteen.
[/q]
Meinasin kans sanoo et johonkin sisäänpäin se kasvaa. Voihan olla et niitten maksa ja keuhkot on poksahtaneet, vatsalaukku kutistunut olemattomiin ainaisista dieeteistä, ja pää kumisee tyhjyyttään, sillonhan sinne mahtuis vaikka kolmoset :P
[pieni](tämä ei millään pahalla nuorisoa kohtaa, olenhan itsekin kuulunut siihen joukkoon)[/pieni]