päivän o_O
[q]Juhgu, 22.2.2006 17:00:
Katsot sitä sit kuitenkin?
[/q]
Mulla on hulppeat kolme kanavaa, joten surffaillessa osuu väkisinkin joskus silmiin. Mutta katsomalla katsoisin sitä vain ase ohimolla
Ei juontaja varmaankaan (toivottavasti) noin puhu normaalisti, mutta toi sen falsettiin kohoava vouhkaaminen ois loistava kidutuskeino. Tietty ton ohjelman konseptiin tuo kälätys jossain muodossa kuuluukin.
[q]mayah, 10.3.2006 13:37:
"Lähdetkö röökille?" muuttui muotoon "Lähdetkö röökille ja kerrotko samalla miksi sulla on Klubbari auki?" :D
Pitää varmaan lykätä tota "työkaverit on ihan tyhmiä"-topikin perustamista
[/q]
Se on kuitenkin kätyri, jonka pomos on pistänyt vakoilemaan sua ja selvittämään kuinka sä oikein työaikaas käytät
[q]mayah, 10.3.2006 14:05:
No toi itseasiassa oli kyllä yks vaihtoehto joka kävi mielessä, et täällä suoritetaan työntekijöiden käyttämien nettisivustojen tarkkailua, mut ei sentään :D
[/q]
Jos se on rekkaroitunut niin paljasta heti kuka se on!!!11!
Voi päivän LOL sentään.
Ohjelma jota mäkin duunissa käytän, on laajassa käytössä koko isossa firmassamme.
Välillä kun ihmiset lähettävät poissaolotietojaan tms ilmoituksia, mutta eivät ihan osaa lähettää niitä oikein niin ne näkyvät sitten kaikilla ohjelman käyttäjillä. Sieltä sitten tulee mitä kummallisimpia ilmoituksia, äsken joku oli pistänyt tälläisen kaikille tiedoksi:
"Kiitos, odotan puoleenpäivään, että lämpenee ja lähden sitten hiihtämään. Leena"
Voi LOL mun kanssa.
Istuskelin kaikessa rauhassa täs koneella, kun jostain nousi ajatus, et nyt ei oo kaikki kohdillaan. Niin joo, taisin hetki sit sammuttaa kännyn herätyksen. Niin joo, se tarkotti sitä et leipomukset pitää ottaa pois uunista.
Se on se refleksi: kun herätyskello soi, se sammutetaan ja jatketaan sitä mitä oltiin tekemässä.
Ja sit joku viel ihmettelee miks mä oon aina myöhäs.
[q]mayah, 23.3.2006 21:23:
Ei, ystävä hyvä, kukaan ei ihmettele miksi sä oot aina myöhässä.
[/q]
Höh, no joudun sit ihmettelee yksin :/ Tai sit täytys pyytää jotakuta treffeille, ihan vaan et se vois ihmetellä.
Jos ihmisen sähköpostiosoite on esim matti.maattanen at diipadaapa niin luulis nyt, että ei ole hankala päätellä että henkilön sukunimi on aika suurella todennäköisyydellä Määttänen eikä Maattanen.
Enenevässä määrin tulee vastaan näitä, että kysellään sitten Maattasta. Toki on joitakin ääkkösellisiä nimiä, jotka kuulostavat ihan järkeviltä ilman pisteitäkin, mutta silti..
Ulkomaalaisten kohdalla asia on toki täysin ymmärrättevä, mutta suomea sujuvasti puhuvat voisivat vähän käyttää kaupunkilaisjärkeä.
[q]anqqa, 28.3.2006 21:07:
gaah, tuli aamulla fläsäri viime viikolta.. en muista päivää mutta jossain välissä koin hetkellisesti vauvakuumetta OO_OO
[/q]
Aaawww, *ankka*npoikasia
LOL
Olen Hesarin Nyt-liitteen Nyt-klubin jäsen. Lähinnä sen takia, että näin saan Hesarin vielä opiskelijahintaakin edullisemmin.
Nyt-klubi lähettää joka torstai klubikirjeen, jossa on mm "makupaloja huomenna ilmestyvästä Nyt-liitteestä."
Klubikirjeessä on myös kaikenlaisia kilpailuja. Helmikuussa tiesin, että Solondzin uusin leffa Palindromes on epäsuoraa jatkoa hänen elokuvalleen Tervetuloa nukketaloon.
Tänään siis vastaanotin taas klubikirjeen. Silmäillessäni sitä oma nimeni osui silmiini. (99% varmuudella olen ainoa laatuani.) Olin voittanut 24 muun tavoin liput kahdelle hengelle Palindromesin ensi-iltaan.
Ei siinä mitään, mutta ensi-ilta oli jo kauan sitten ja leffan olen itsekin käynyt jo katsomassa.
[size=13]o_O [/size]
Että sen kerran kun jotain voittaa..
[size=9]Aion toki vaatia korvaukseksi voittoa kilpailussa, jossa palkintona on liput Pearl Jamin keikalle Astoriaan Lontooseen.[/size]
[q]Optik, 30.3.2006 12:59:
Ja eikös se ollut se kuuluisa maalaisjärki, vai onko tämä taas näitä kaupunkilaisten haihatuksia..?
[/q]
Just niitä. Koska mä olen kaupunkilainen ja järkevä. Vanhojen termien vääntely on kivaa puuhaa =)
[q]domi, 30.3.2006 15:55:
---
Verano, 30.3.2006 15:48:
[size=9]Aion toki vaatia korvaukseksi voittoa kilpailussa, jossa palkintona on liput Pearl Jamin keikalle Astoriaan Lontooseen.[/size]
---
[size=7]Et saa.[/size]
[/q]
[size=13]Ai en vai saa vaatia!??11?+?! *grr*[/size]
[q]domi, 30.3.2006 17:16:
[size=14]NO ET!!+++[/size]
[size=8]Vielä vähän koitat vaatia, ni kiroan niin ettei sulla ikinä näy yksikään tv-kanava kunnolla[/size]*nauru*
[/q]
No hemmetti, kun tästä jossain vaiheessa on lähtö edessä, niin varmistan että seuraavassa kämpässä näkyy kaikki mahdolliset ja mahdottomat kanavat!
Ja jos ei, niin sä saat tulla asentaa ne!!11!!!
[q]mayah, 1.4.2006 15:46:
Joo ja oiskohan ollu eilisessä vai torstaisessa kauppalehdessä, et sonera luopuu telefinlandista kokonaan. Eli halpisliittymätki loppuu.
[/q]
Kyllä luopuu. Onhan sitten noita muita vielä, katotaan miten niille käy ja muutenkin mitä kaikkea kytkykauppojen sallimisen jälkeen tapahtuu.
Onneks firma maksaa laskut :)
[q]Jocular, 3.4.2006 07:53:
Tullessani töihin luin jostain sällistä, joka oli ajellu 7:ää poliisipartiota karkuun pitkin lentoasemaa ja kehä III viikonloppuna..
Selasin saapuneet faxit.
Tullu poliisi-ilmotus, jossa lisätietoina "ajeli seisonnassa olevalla autolla poliisipartiota karkuun lentoasemalla"..
*ding**nauru*
[/q]
Jos ihmettelit kaahailun ja ajojahdin lisäksi tuota seisontaa niin sehän tarkoittaa sitä, että autolla ei saa ajaa. Auton voi ilmoittaa seisontaan, jolloin vakuutusmaksuja ei tarvitse maksaa yhtä paljon. Seisonta-aikana autolla ei siis saa ajaa, mutta eihän se merkitse sitä, etteikö joku vähemmän fiksu yksilö sillä ajaisi.
[q]Jocular, 3.4.2006 10:14:
Niin siis oon töissä liikennevakuutuskeskuksessa ja käsittelen kaikki poliisi-ilmotukset, jotka koskee mm. seisonassa olevilla autoilla ajelemista, vakuuttamattomilla ajelemista ja viritetyistä mopoista.. Ja päivän O_o on se, että millä todennäkösyydellä mua hymyilyttää aamu-uutisia lukiessa jonku töppäilyt, joista sitte ite saan vielä samana päivänä tehä paperihommat
[/q]
Ok
Meilläkin tulee harva se päivä oltua duunissa tekemisissä asioiden/ tapausten kanssa, joista uutisoidaan mediassa. Oikeastaan useamman kerran päivässä törmään asiakkaiden mainoksiin ja uutisiin heistä jne. Käytännössä harvassa ovat ne kerrat kun esimerkiksi seistessäni kadulla en näkisi yhtään mainosta tai kylttiä jne joka liittyisi asiakkaisiin.
Ja aina on yhtä hauska nähdä jonkun asiakasfirmamme edustajaa haastateltavan telkkarissa. Heidän kanssaan kun tulee vain asioitua puhelimessa, joten monesti he näyttävät aivan erilaisilta kuin minkälaisiksi heidät on äänen perusteella kuvitellut.
[q]mayah, 9.11.2005 14:00:
Tais olla Atria. Ja "Meidän äiti tekeekin teidän äitien ruuat" on Saarioisten. Mut eipähän noi kovin helpolla päähän jää kuitenkaan, vaikka oivaltavia mainoskampanjoita on musta molemmat.
[/q]
Oot nopeempi
Olin eilen Heavy Cornerissa hevikaraokessa :O Noh, hyvän seuran takia oli erittäin kivaa ja suurin osa laulajistakin hoiti hommansa hyvin. Minä siis _en_ laulanut.. Ei nyt varmaan heti tule mentyä uudestaan, mutta sinänsä hauskaa vaihtelua oli kyllä.
Toinen o_O asiassa oli se, että Heavy Corner on Laulumiesten talossa Kampissa. Edellisen kerran olen ollut mestassa hilppasen vajaa yhdeksän vuotta sitten, kesällä -97. Siellä oli nimittäin silloin Ihanan kekkerit <3 Silloin, toisin kuin nyt, alakerrassa oleva Laulumiesten juhlasali oli käytössä myös ja sen hämärissä tuli jalkaa nostettua. Harmi, ettei päässyt sinne fiilistelemään.
Oijoi, tuli kyllä niin aikamatkafiilis että. En muista oliko Ihanan bileitä siellä useampia ja olinko minäkin niissä vai vainko yhden kerran, mutta eilen mielessäni pyöri eräs tietty ilta heinäkuulta -97. Sinä iltana kävimme ensin Valkoisessa salissa, sielläkin oli jotkut kemut, mutta en kuolemaksenikaan muista mitkä. Noh, tässä voisi alkaa muistella vaikka mitä, varsinkin erästä exääni :)
Aikamatkan täydensi se, että lähtiessämme Cornerista kävelimme nyk. Volumen -ja sieltä kadulle purkautuneen jengin- ohi, jolloin Kynä-muistot tulvahtivat mieleen. Ai että kun tuli mukava fiilis eilisillasta, eikä vähiten ihanien muistojen takia.
Työkkäriin ei tarvitse enään mennä näyttämään työsopimusta, vaan homma hoituu sähköpostilla
[q]mayah, 11.5.2006 12:13:
Onhan se raskasta tietty. Mut et, silmän on tehtävä mitä silmän on tehtävä.
[/q]
Todella raskasta, mun silmien pitää vielä tapittaa koko ajan oikeelle yläviistoon.
[q]Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:
[/q]
Onkos kyseessä järvi vai meri? Minkä kokoinen tuo luuranko on? Näyttää aika isolta, voisikohan olla peräti hylje tms..? Kaivoitteko sitä tuon enempää esiin, löytyikö luita ympäristöstä vaiko vain tuosta? Näyttikö luuranko kokonaiselta?
[size=9]Kyselyikä [/size]