päivän o_O
[q]mayah, 11.5.2006 12:01:
No mut se sit taas johtuu vaan siitä, et oot niin o_O, et törmäät sun elämässä pelkästään o_O juttuihin.
[/q]
Mun koko elämä on yksi suuri [size=17]o_O[/size]
Näin kaupassa salmiakkisiideriä 1.5L pulloissa. (Siis sitä laimeampaa "siiderityyppistä" juomaa.)
Oon taas voittanut jotain*ding*. Tää alkaa jo olla aika pimeetä.
[q]anis, 11.7.2008 11:42:
Oon taas voittanut jotain*ding*. Tää alkaa jo olla aika pimeetä.
[/q]
Heräsin tänään jo 5:30... o_O
[q]Norb, 21.9.2007 11:43:
Tää ei voi olla totta o_O Luulis tolla koulutuksella ja työkokemuksella heruvan enemmän ku 1100
[/q]
Hoohhhoh. Aikamoista. Toi vika on hyvä, "halu työskennellä hankalan teini-ikäisen kanssa". Jo tosta hyvästä ton palkan pitäs alkaa kakkosella. Mulle tulee mieleen sapelin mainitsema Maija Poppanen Armanin jakkupuvussa ja ruoska kädessä...Toisessa salkku, josta löytyy tukku tutkintopapereita ja käsiraudat.
[q]Freja, 10.11.2007 13:47:
Jotai hääjuttujakin siellä oli, kiertelin ja kattelin pukuja. Joku täti tuli kysyyn et oonko menos naimisiin, sanoin et "erosin just" ni se jätti mut hiljasesti rauhaan :D
[/q]
:DD
[q]alek száhala, 23.9.2005 12:15:
Ei oo pöliisi saanu vieläkään Kaisaniemen hottentottijengiä kiinni. Saa nähdä monta ihmistä pitää hakata ennenkö saadaan sinne pöliisit tahi vastaavat partioimaan.
[/q]
Käväsin tuossa viime viikolla asemalla tekemässä ilmoituksen kyseisen asian tiimoilta. Sillä tutkijalla oli pöytä täynnä paperia ja yli 180 naamaa koneella eri asteisista rikoksista, mm. juuri noista ryöstöistä ja muista. Hirveesti hommaa siis. Mutta nyt kai viimesten tietojen mukaan on vähä parempi tilanne, siis että näistä väkivaltaisimmista teoista on jo saatu hyvät tiedot tekijöistä. Nyt vaan sitte pidätykset ja lopuille huligaaneille parempaa tekemistä tai karkotus...
[q]Freja, 18.10.2005 14:58:
Kyl mä tiesin et kunnan hammashuolto on perseestä(tai siis lukenut siitä, en itse ole käyttänyt palveluja) mut en mä tiennyt et näin perseestä! Äijällä lähti eilen joku kruunu viisaudenhampaasta ja palakin siinä samalla, ja nyt sen hampaassa on kiva reikä joka kerää kaikki paskat, ja terävä kulmakin joka rikkoo sen kielen. Lisäksi siihen sattuu. Soitetaan hammashoitolaan. "no, tammikuun 4.päivä olis aika." woot! kysyttiin sitten mitä on toiseen lähellä olevaan. "no, marraskuun 19." Ukkoseni siihen että "tämä on aika kipee että en mä nyt niin kauaa pysty oleen. mites näitä päivystyksiä sitten?" johon sille vaan tokastaan et "kuule niissä vaan poistetaan se kipu, ei siellä mitään toimenpiteitä tehdä."
*grr**poks**eikä**eiei**senkin**toktok**dissaa**igor*
Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?
[/q]
Mehiläisen hammashoitola esim. Forumissa.Kivat lekurit, "halpa" (no, mikäs yksityinen on?), ja nopeesti sai ainakin joku aika sitte aikoja..
Mä sain rannekanavavaurion hoitoon ajan joulukuun 27.päiväksi kunnallisessa sairaanhoidossa. Helpompaa ois katkasta luusahalla käsi ja mennä sitte vaikka tohon Ympyrätalolle vähän valittamaan..
[q]Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
...Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti...
[/q]
Oireet voivat varmasti johtua monestakin asiasta. Jos kuitenkin raskauteen on periaatteellinen mahdollisuus, niin normaaleihin (säännöllisiin) menkkoihin ei välttämättä kannata luottaa.
Tää on itse asiassa viime yön o.O. Luulin olevani tietoinen tulehduskipulääkkeiden vaikutuksesta. Mulla oli ihan törkeen kipee vatsa ja selkä johtuen ah niin ihanista naistenvaivoista. Otin illalla minulle määrätyn tulehduskipulääkkeen, jota en ollut aikaisemmin kokeillut kyseisiin vaivoihin..Reiluun puoleen tuntiin en kokenyt mitään vaikutusta, joten otin toisen. Kyseessä ei ole mikään hevoslääke onneksi(ehkä...). Sitten kipusin sänkyyn, ja pistin maata. Hetken kuluttua tuntui olo todella kevyeltä, käsistä lähti tunto ja oli aika euforinen olo muutenkin. Aamulla sitte heräsin tunteeseen, että WTF!?!?!?just tapahtu. Olin kai jotenkin menettäny totaalisesti tajuntani tms. Aamulla oli kyllä vaivat poissa, ei kolottanu eikä koskenu. Kellon soidessa en tajunnu kunnolla ees nukkuneeni. Know your drugs...Ohhhoh.
[q]KooKie, 1.11.2006 18:11:
Valivali-ininää jne, mutta pointti on nyt se, että toivottavasti pinkeet kisut ei ala pukeutua pusseihin.
[/q]
Mä tykkään kanssa katsella kauniita tyttöjä(sellaset kivasti pukeutuneet kiksukissat ja housenaiset on oikein mukavaa silmänruokaa), mutta...Niinpä niin, kukin tavallaan, mutta hyvän maun rajoissa pysyen? Ja varmaan se perseenpuristelukin vähenisi, jos ei näytettäs siltä kuin naiset Punasten lyhtyjen kadulla. Ja ei, en ole kateellinen, vain hieman surullinen.
Ihan tarpeeksi näkee naisten esineellistämistä, alistamista ja pahoinpitelyjuttuja. Yhä nuoremmat tytöt pukeutuvat kuin...juuri ne maksulliset naiset. Valitettavasti.
Mun päivän o.O voisi olla se, että huomaan todella pitäväni näistä meidän nuorista. Nää ON hyviä tyyppejä :)
Hitto, että tuntuu päässä oudolta, kun luulee kauhaisevansa suuhun vanilja-puolukkajogurttia, ja se onkin mansikkaa.*hymy* No, jogurtoivalle sattuu..
Ovikello soi, sen takana on 2 +35v. selkeesti jeesustelijanaikkosta. Toinen sanoo "Sinun ovessasi on tuollainen mielenkiintoinen kyltti". (kyltissä lukee EI MAINOKSIA EIKÄ USKONNOLLISTA PROPAGANDAA, KIITOS). "Oletko ateisti?" Minä vastaamaan "En, mutta te ette näköjään osaa lukea". Lähtivät pois.
Voiko yöpuvun housujen kuminauhasta saada allergisen reaktion? No, nyt mulla on vyötäröllä sellasia pieniä kutiavia kuhmuja koko matkan.. o.O (tää saattaa myös olla "kysy tyhmiä...")
[q]mekaanikko, 9.11.2005 09:27:
Safarilla Klubitusta selaillessa kursivoidut tekstit ainakin signatureissa muuttuvat käsittämättömäksi mongerrukseksi. Esimerkiksi Verottajan signature, joka tätä kirjoittaessa on tämän sivun alussa, näyttäisi sanovan:
K"lwuv"epcv"dgnkgxg"cnn"vjg"vjkpiu"rgqrng"uc(0
Yj{owuv"K"fgcn"ykvj"vjku"ujkv. "gxgt{"hwemkpi"gc{A
Copypeistattuna teksti kuitenkin näkyy oikein. o_O
[/q]
Mä vaihdoin tässä Safariin, kun FireFox teki kaikkea sontaa ruudulle...Mulla toi signeeraus näkyy oikein hyvin*ding*
[q]ezzy, 19.9.2005 12:04:
---
pirpeli, 19.9.2005 11:32:
Voiko yöpuvun housujen kuminauhasta saada allergisen reaktion? No, nyt mulla on vyötäröllä sellasia pieniä kutiavia kuhmuja koko matkan.. o.O (tää saattaa myös olla "kysy tyhmiä...")
---
tokihan allergiaa voi ilmetä mille tahansa aineelle.
[/q]
Nyt sit sain jonku kumiallergian...öynöy..Onneksi kortisoni helpotti oloa.Huuh.
[q]sapeli, 1.2.2006 14:40:
Just äsken söin aamiaismuroja ja ihan saletisti mahasta kuulu äsken "don't worry"
[/q]
Mä haluun samoja muroja!*nauru*
[q]wiwi, 17.1.2006 14:56:
---
pirpeli, 17.1.2006 14:06:
---
wiwi,
---
Sun ois pitäny syödä ne*hih*
---
Äh ku mä en syö lihaa ja aamupalaki oli just nautittu. Sitä paitsi epäilen että mun muutenkin outo,ilkeä ja vihamielinen maine tässä laitoksessa ois saattanu vaan pahentua. Hmm..tarkemmin ajateltuna, ehkä se ois vaan edistäny mun viihtyvyyttä täällä*lmao*
[/q]
Ihihi, minä näin silmissäni 40 ranskanperunaa, jotka ois alkanu puhuu sulle. Lääkkeet roks, selkäkipu ja unihoureet ei...
Viime yönä unessani Erottajan Memphis oli olemassa ja kävelin sen ohitse. Säpsähdin jostain syystä hereille, ja katsoin kännykän kelloa. Se oli tasan 4.04. Eikös tuolla Mempparissa juuri järkätty 404-bileitä? o.O