päivän o_O
Inventaarierot en käsitä
Äippä oli kutsunut eiliseksi sukua pääsiäispäivälliselle ja siinä sitten pohdittiin tätipuolen kanssa, että millon ollaan viimeksi nähty. Täti mietti, että taisi olla viime kesänä häissä. Jouduin pohtimaan, että kuka muka viime kesänä meni naimisiin. Ai niin joo, mun sisko...
Tai oikeastaan eilisen, mutta en kerinnyt eilen sitä kirjoittaa tänne. Olin dösällä liikenteessä ja istuin ikkunan puoleisella penkillä, yhdeltä pysäkiltä tuli viereeni n. 40 mies joka istui aika leveästi vieressäni. Matka taittui siitä hieman eteenpäin ja pienen ajan kuluttua kaiffari sammuu ja laskee päänsä olkapäälleni *lmao*, tönäisin kyynärpäällä hellästi kaverin käsivartta jonka seurauksena tuo heräsi. Hieman myöhemmin kaiffari jäi dösästä pois ja lähti huojumaan kohti pubia.
Mut on turhan helppo koukuttaa.*hihu*/*hmph*
[q]Freja, 29.3.2008 01:11:
Avasin tänää töissä ison pakastimen ovea. Se jäi käteen.
[/q]
Otan osaa Mulla jäi joskus polilla(päivystys) joku kaapinovi käteen ja siinähän sit sen oven kanssa temppuilin tovin. Onneks hyks:illä oli ihq:t huoltojoukot silloin, niin ne korjas sen aika nopsaan.
edit. Niin, siis itse olin about "vastuussa" siitä että vastaavanlaiset hommat on 'kondiksessa'
http://www.fazed.org/video/embed/?id=39 o_O
opetusvideo ameriikasta vuodelta -51. näin suojaudut atomipommilta: duck & cover :D
[q]Peikkotyttö, 28.3.2008 22:51:
---
tiiplis, 26.3.2008 22:56:
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo
---
Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..*ding*
[/q]
Mun unissa on järjestään kuollut ihmisiä viime aikoina, ja viimeöisessä jouduin todistamaan yhden tappoa oikeuteen. Olin unessa ollut kyydissä autossa, jonka kuski ajoi läpi parkkihallin seinästä ja yhden ihmisen yli siinä samalla... jotta mielenkiintoiset on unet.
Tosin ihmisten kuolema unissa ei ole niin huono juttu kuin äkkiseltään kuulostaa. Muistaakseni sillä tehdään pesäeroa asioihin mistä on jo aikakin päästä eroon ja jatkaa eteenpäin
Sain ekat ylinopeus sakot booring...
Pitäis vissii vituttaa mut huvittavaa tää lähinnä on.
Ehkä se vitutus alkaa ku pitäis alkaa maksaa sitä, 250 ei oo kuitenkaan mun takataskussa varalta jos sattuu tupsahtaa sakot
Ilta-Lehti 21.03 'Rausku tappoi naisen' Video klippi sivun alareunassa..
[q]Karvinen, 22.3.2008 20:24:
Sain ekat ylinopeus sakot booring...
Pitäis vissii vituttaa mut huvittavaa tää lähinnä on.
Ehkä se vitutus alkaa ku pitäis alkaa maksaa sitä, 250 ei oo kuitenkaan mun takataskussa varalta jos sattuu tupsahtaa sakot
[/q]
Maksele osissa :)
Tsekkasin X-men leffan äskö... Ei siinä varmaan klubituk5en joilleki ihmisille ole mitään ihmeellistä, mutku waretin tän kai joskuks 5v sitten jollain X & D - softalla koneelle. No ei siin mitään. Parempihan tää oli kun "incredible four" tms, kun se yks vohveli vei koko shöyn n 2 min sisällöstä ja leffa kesti 1,2 h.
[q]remotion, 19.4.2007 22:42:
yrittäny porata kämpästä reikää partsille ja toisinpäin mutta ei vaan osu kaksi reikää ny millää yhteen. (En vaan osaa) huomenna meen ostaa jättiläisporanterän jolla tujautan neitseellisesti läpi siitä paksusta seinästä... hermot menis jos niitä ois...
[/q]
:D Onko sulla nyt kuinka monta reikää seinässä?
Systerin duunissa vähä tapahtunu taasen, yli 10 ihmistä irtisanottu :o Kai jollekin pomolle sai riittää tuo aussien "no worries"-meininki :D
Tollanen on toisaalta hienoo. "Jos et tee töitä, ni et tee töitä ainakaan täällä". Asiaa
Annoin telkkarin pois. + Kämpässä on pari neliötä lisää tilaa kun hävitin tietokoneen pöytineen ja tuolineen samalla. Nyt pitää varmaan alkaa harrastamaan jotain?
[q]Pinski, 23.2.2007 12:41:
Oon nyt nähny tosi monta yötä putkee unta siitä, että joku kolaroi mun nissanin, lähinnä keulan. Ja aina eri kolaroija, jonka välillä jopa tunnen, sekä eri kolarointityyli
[/q]
Sitä on selkeästi pelattu liikaa tAAtin truck dismounttia
Olin avustajana elokuvassa Kielletty hedelmä.
Mikähän pyykinpesuinnostus mulle on iskenyt kun olen eilisen ja tämän päivän aikana pessyt vissiin viis koneellista pyykkiä O_o
edit. niin siis normaalisti en jaksa pestä edes sitä yhtä ennekuin pesukori pursuaa yli laitojen ja kaappi on tyhjänä vaatteista..
[q]Nitta, 12.3.2009 08:38:
---
Takyon, 11.3.2009 19:17:
Mulle tarjottiin just "duunia" jenkeistä pelkästään sen takia et mä oon postannu muutamankymmentä postausta eräälle foorumille o_O
---
Varmasti hyvä ja luotettava työnantaja
[/q]
No duuni olis nettiin kirjottamista ja palkkakin olis tosi huima, joitakin kymmeniä dollareita/kk
Aamulla tuntu et ei olis ollu ruuhkaa nimeksikään mut nyt keskellä päivää keskusta on ihan tukossa venäläisistä autoista o_O
Oliks tänään joku potkupallojuttu vai?
[q]infiana, 6.4.2008 11:40:
---
Takyon, 6.4.2008 11:36:
---
infiana, 6.4.2008 10:56:
-klip-
---
No luulis osaavan aikuisen ihmisen lukea. Nopealla vilkaisulla noiden bileiden kuvauksesta löytyy tieto että "..jätämme päihteet kotiin". Silloin se tarkottanee myös sitä yhtä olutta.
---
No kiitos samoin. Me siis PÄÄDYIMME sinne, emme tienneet minne olimme matkalla. Odotinkin ensimmäistä näsäviisasta kommenttia aiheeseen.
[/q]
Ah, okei, eipä sitten mitään