päivän o_O
[q]hemuz, 12.3.2008 09:48:
Eilen yks nainen tuli maksamaan ostoksiaan pokkana miehen kortilla"No on se tos autos ,jos mä sit haen sen". Ei kuulemma ollu mielissään, ku hyppyytin... what?!? sit ois varmaan mielissään, ku soittaisin poliisit tai joku makselis huoletta sen kortilla.
[/q]
Ei ole edes harvinaista. Mitenköhän ihmiset luulee kassan voivan tarkistaa, että 1) kyseessä todella on esim. aviomiehen kortti ja 2) sen käyttöön on lupa? Oon joutunu muutamaan kertaan selittämään, että ne maksukortit ihan todella ovat ovat henkilö- ei esim. talouskohtaisia ja ettei tunnusluvun tietäminenkään asiaa muuta. (Ja kuka hullu sen haluaa edes jollekin random-tyypille kertoa?!) Kassalla on tässä asiassa vastuu, siksi niitä henkkareita ja korttien nimiä tarkistellaan.
Ja joo, ei ne koskaan ilahdu tästä "hyppyyttämisestä".
[q]domi, 2.12.2007 15:52:
Hmm. Ostin pullon ediä, kysyivät paperit.
[/q]
Sulta? :'D
[q]wiwi, 12.3.2008 14:32:
---
Ei ole edes harvinaista. Mitenköhän ihmiset luulee kassan voivan tarkistaa, että 1) kyseessä todella on esim. aviomiehen kortti ja 2) sen käyttöön on lupa? Oon joutunu muutamaan kertaan selittämään, että ne maksukortit ihan todella ovat ovat henkilö- ei esim. talouskohtaisia ja ettei tunnusluvun tietäminenkään asiaa muuta. (Ja kuka hullu sen haluaa edes jollekin random-tyypille kertoa?!) Kassalla on tässä asiassa vastuu, siksi niitä henkkareita ja korttien nimiä tarkistellaan.
Ja joo, ei ne koskaan ilahdu tästä "hyppyyttämisestä".
[/q]
Itse kun vielä reilu vuosi sitten olin eräässä liikkessä kassalla, niin saatiin ihan pankista ohjeet, että jos joku tulee väärällä kortilla ostamaan, niin kortti pitää leikata kahtia. Vois olla hyvä ilme jollain asiakkaalla, jos oikeesti leikkais kortin.
[q]tiiplis, 26.3.2008 22:56:
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo
[/q]
Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..*ding*
Hassua miten olen huomannut klubbarissa häiriköiden kasvun lisäksi puristien määrän kasvaneen. ''Täällä saa tehä sitä ja tätä ja tota ei saa tehä.'' Onko sekin sitten trollien vika kun itkettää se ettei kukaan ota tosissaan? Ennen... voi iso-V. OT Raiskaanko nyt teidän topickia? OT Entä nyt?
[q]REivaaja, 12.3.2008 17:56:
REivaaja, 12.3.2008 17:35:
Hassua miten...
---
Individual, 12.3.2008 17:51:
Kerrotko saman suomeksi?
---
Pahoittelen. Äidinkielen professorini ei vastaa puhelimeen juuri nyt, mutta lupaan palata asiaan heti kun mahdollista. Sillä aikaa voit nauttia myös muista kirjoitus/jäsentelyvirheistä joita satunnaisesti tänne ripottelen. Please dial 1 and then press # if you want same in english...
[/q]
Ei nyt tartte ottaa itseensä. Mietin vain, että mikä tuossa oli sulla pointtina, kun sulla varmasti joku pointti tuossa oli. Mutta oliko kyse siitä, että siinä tahdissa kun täällä perseily kasvoi, kasvoi myös siitä nilittävien määrä as "puristit", jotka ovat kärkkäästi sanomassa joka paikassa, että mitä saa tehdä, mitä ei, vaikkei se niille edes kuulu?
[q]Lost-Soul, 12.3.2008 14:36
Itse kun vielä reilu vuosi sitten olin eräässä liikkessä kassalla, niin saatiin ihan pankista ohjeet, että jos joku tulee väärällä kortilla ostamaan, niin kortti pitää leikata kahtia. Vois olla hyvä ilme jollain asiakkaalla, jos oikeesti leikkais kortin.
[/q]
Huuh. En uskalla edes kuvitella. Olen nähnyt ja kokenut tapauksia, joissa asiakas melkein käy päälle, kun häneltä vain otetaan kortti pois. Tämähän on tehtävä, jos kone ilmoittaa että kortti pitää takavarikoida. Asiasta ei siis voi kassan kanssa neuvotella, vaikka useimmiten kyse on ihan jostain muusta kuin varastetusta kortista.
Onneks meillä on paljon henkilökuntaa ja vartijat. Niitäkin on meinaa tarvittu tällaisia tapauksia selvittämään.
[q]ezzy, 13.3.2008 15:32:
---
Kit^, 13.3.2008 15:21:
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia
(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)
---
Diacorilla mulla ainakin olla aina about sama muutama minsa, niin on resepti ja lomapaprut kourassa ja ulos. Diacor Iso-Omena <3
[/q]
arvaapa kaks kertaa olinko just sielä
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia
(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)
[q]Kit^, 13.3.2008 15:21:
[/q]
Diacorilla mulla ainakin olla aina about sama muutama minsa, niin on resepti ja lomapaprut kourassa ja ulos. Diacor Iso-Omena <3
[q]Kit^, 13.3.2008 15:49:
---
ezzy, 13.3.2008 15:32:
---
Kit^, 13.3.2008 15:21:
---
---
arvaapa kaks kertaa olinko just sielä
[/q]
haha :D Mikäpä siellä on käydessä <3
Tän lafkan toiminta ja logiikka on kyl jotain ihan käsittämätöntä o_O
[q]ezzy, 13.3.2008 17:40:
---
Lost-Soul, 13.3.2008 17:28:
---
Maanantaina kävin lepuskin Diacorissa.. Ensin sisään, sitten ilmotin tulemisesta, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaaan, lopulta pääs hoitajan juttusille, kassan kautta ulos. Normaalisti tossa hommassa menee se 15min aikaa ni mulla meni ~1h
edit: Hoitaja viel kehtas kysyy, että olenko nyt varmasti odottanut siinä tarpeeksi.
---
Ei ollut aikaa varattuna vai mikä oli ongelmana?
[/q]
Aika oli varattu ja tulin paikalle ajoissa. Mitää ongelmaa ei hoitaja sanonut, mutta jostain syystä se vaan kesti.
[q]Lost-Soul, 13.3.2008 17:28:
---
Maanantaina kävin lepuskin Diacorissa.. Ensin sisään, sitten ilmotin tulemisesta, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaaan, lopulta pääs hoitajan juttusille, kassan kautta ulos. Normaalisti tossa hommassa menee se 15min aikaa ni mulla meni ~1h
edit: Hoitaja viel kehtas kysyy, että olenko nyt varmasti odottanut siinä tarpeeksi.
[/q]
Ei ollut aikaa varattuna vai mikä oli ongelmana?
[q]merqus, 12.3.2008 14:53:
Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O
[/q]
Mää bongasin edellispäivänä perhosen toukan ja liihottavan kärpäsen. On siis melkein jo kevät, paitti tänään tuli räntää.
[q]Hitchhiker, 13.3.2008 20:21
Mää bongasin edellispäivänä perhosen toukan ja liihottavan kärpäsen. On siis melkein jo kevät, paitti tänään tuli räntää.
[/q]
Mutta eihän se räntäsade katso vuodenaikaa. :)
Onkohan se kevään merkki, että meidän taloyhtiön lehtiroskiksessa on kuulemma asunut viikon ajan joku?
[q]wiwi, 13.3.2008 20:37:
---
Hitchhiker, 13.3.2008 20:21
---
Mutta eihän se räntäsade katso vuodenaikaa. :)
Onkohan se kevään merkki, että meidän taloyhtiön lehtiroskiksessa on kuulemma asunut viikon ajan joku?
[/q]
Juu ei katso, eteensäkään kun pitäisi vielä olla lunta maassa *vink*.
[q]Steven Hoaks, 14.3.2008 15:15:
Tilasin just jenkeistä suojamuovit meikän puhelimeen ja parasta oli tilauksen lopussa oleva teksti :D
sivuston nimi on siis "bestskinsever.com"
"Please be aware that all orders are shipped by First Class Mail in a business size envelope and will arrive in your mail box. Tracking unfortunately is not currently an option. Orders are normally shipped within 24 hours of being placed.
Try not to mistake this envelope for junk mail and throw it out. Yes, this happens!
Tell your parents, wife or girlfriend about Best Skins Ever before your order arrives. They think the word Skin means pr0n and will throw it out before you ever see it. Yes, this happens too!"
Ainakin on huumorintajuinen firma
[/q]
Eiks suki suki olis ollu ihan riittävä?
Mitä kaikkea ihmiset myy intranetin kirpputorilla; ovenvetimet, kukkapylväs, sydvesti, talo Sisiliassa jne jne
Taannoin juteltiin jonku kanssa, ettei suomessa ole töitä tai ainakaan niitä ei saa.. Teen tällä hetkellä kahta duunia. Oon saanu parin kk sisällä pari työtarjousta ja taas soitettiin, että olisinko innokas ottaa kolmannen duunin tai tekemään sillon tällön keikkaa.. Toisesta duunista pomo kysy jos voisin tehä lisää tunteja ja uoh. Missä välissä?! No mut ei kai siinä, saapahan kohteliaasti sanoa että kiitos mutta ei kiitos. Outoa O_o