päivän o_O
Purettiin digikamera osiin ja vaihdettiin näyttö. Kasattiin takaisin ja se jopa toimii. Mutta kummallisinta on yli jäänyt ruuvi. Aika tasan tarkkaan tiedän, kuinka monta niitä otettiin irti ja lähes yhtä varma olen, että ne kaikki laitettiin myös takaisin. Eipä sinänsä väliä, kun ei näytä vaikuttavan ohjaukseen :)
[q]Fakiiri, 17.3.2008 18:56:
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan
[/q]
one word. Etähallinta. remote desktop, vnc tai vaikka teamview, jos on vista.
[q]sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:
Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii?
Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! **justjoo*
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa??
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?
[/q]
Etkot ja jatkot?
Ostin tos yks päivä Saw 4 ja kelasin nyt tsiigaa sen ni
enpä katokkaan ku toi paketti oli tyhjä!
Tulee varmaan mielenkiintonen tilanne ku meen selittää
tonne Anttilaan että näin kävi...
Paras läppä täs on se et tossa kannessa lukee: Saw IV - It's a trap!
[q]sativa, 18.3.2008 17:52:
Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii?
[/q]
Omasta kokemuksesta osaan sanoa sen verran, että monet hyvät tuttavuudet tulevat vastaan silloin ja siellä missä niitä vähiten osaa odottaa. Harmittaa kyllä että näitä tilanteita tulee turhan harvoin. Paras tapa on ehkä lähteä vaan ihmisten ilmoille eikä unohtua omalle sohvalle röhnöttämään. Voihan se tietty olla varsinkin pimeänä loskapaska-aikana hieman uuvuttavaa välillä, mutta ennemmin tai myöhemmin kyllä tärppää. Uudet hyvät kaverit ovat kyllä pienen vaivan arvoisia.
[q]sativa, 18.3.2008 18:04:
---
ezzy, 18.3.2008 17:59:
---
sativa, 18.3.2008 17:52:
-glibb--
---
Etkot ja jatkot?
---
kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen? ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen
[/q]
Ensin jatkot ja sitten etkot. Jatkoilla voi hyvinkin tavata hauskaa ja mielenkiintosta porukkaa, johon saattaa päästä tutustumaan paremmin seuraavien pippaloiden etkoilla.
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan
[q]sativa, 18.3.2008 18:04:
---
ezzy, 18.3.2008 17:59:
---
sativa, 18.3.2008 17:52:
-glibb--
---
Etkot ja jatkot?
---
kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen? ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen
[/q]
Bileissä mä ainakin oon tutustunut moneen hyvään tyyppiin vuosien varrella. Onhan se tietty osalle liian vaikeeta olla ottamatta sitä pokailuna, jos menee tervehtimään yhtäkkiä tms.
Varsinkin kesällä just kaikki ulkoilmakemut, hietsupippalot, street partyt jne jne on mainioita tilaisuuksia. Netissä toki kans moniin tutustunut. Valokuvatessa oli kontaktin tekeminenkin tietty helpompaa.
Epämääräiset tiedostonimet FTW!
Olen saanut koneelleni yli tunnin pituisen videon, jossa puhutaan japania, se on tekstitetty myös joksikin Itä-Aasian kieleksi, eikä pätkässä näytä olevan kuin haastatteluja.
[q]Lyylikki, 19.3.2008 11:12:
Tampereella on ainakin joskus toiminut joku konemusiikkijärjestö, mutta sen tilanteesta en osaa sanoa mitään juuri nyt.
[/q]
Spinni ftw. Kyllä siellä jotain toisinaan tapahtuu ja mukaan pääsee vaikka ei olis koskaan vilkaissutkaan TTY:n suuntaan. Tyttöjen osuus on ns. pieni, joten jos joskus kerhohuoneelle eksyy, ei pidä pelästyä urosten kummaksuvia katseita uutta otusta kohti. Ihan vaaratonta ja lunkkia porukkaa siellä on
Nousin ylös yhdeksältä, vaikkei tarvitsisi olla vieläkään hereillä. Kymmeneltä söin aamupalaa ja tein samalla saksanläksyjä.
[q]2la, 19.3.2008 12:41:
"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D
No ei kai ihan kivoja ootte.
[/q]
kihihihi tirsk tirsk
[q]
sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D
[/q]
Hei, tuun mukaan joskus (kaljalle, en ompeluseuraan)!
Heräsin kolmen aikaan siihen kun naapuri pimputteli ovikelloa. Tuli kertomaan että mun auto oli aamun aikana liikkunu ittekseen tossa parkkiksella vaikka olin olevinaan vetäny käsijarrun päälle. En näköjään vetäny riittävästi sillä auto löytyi kymmenkunta metriä väärästä paikasta n. metrin päässä talon seinästä. Säikäytti jonkun verran siinä unisilla silmillä kun katsoin ikkunasta. Vaan onneksi ei saanut niin paljoa vauhtia että olisi osunut talon seinään...*joo*
Hammaslääkäri soitti mulle tänään kysyäkseen, onko mun viisaudenhammas vielä kipeä.
Melkoisen hyvää palvelua, etten sanoisi o_O.
[q]Steven Hoaks, 20.3.2008 09:51:
Sain eilen postissa leipäveitsen kotiini. Vielä oudompaa oli se että sen lähettäjä oli eläkevakuutusyhtiö *Pökr*
[/q]
niille parempi bisnes mita aiemmin asiakas vetaa ranteet auki(?)
O____o
viimenen päivä täällä... vähän hassua
eilen soittivat tulevasta työpaikasta ja pyysivät aloittamaan jo tiistaina, en kyl malta odottaa, huh
tulee kyl semi-iksu muutamaa tyyppiä, mut kaljottelureissut on jo sovittu
ja tänään lähdetään yhden superihanan työkamun kanssa viihteelle
oon kyl aikas onnellinen
En tiennytkään, että Brad Renfro on kuollut. 25-vuotiaana vielä. Noh, elämäntavat saivat loogisen päätöksen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Renfro#Death
[q]Annakins, 21.3.2008 07:17:
---
Individual, 21.3.2008 07:09:
En tiennytkään, että Brad Renfro on kuollut. 25-vuotiaana vielä. Noh, elämäntavat saivat loogisen päätöksen.
---
Renfro was found dead on January 15, 2008 in his Los Angeles apartment.[8] On February 8, 2008, the Los Angeles County Coroner's office ruled that Renfro's death was accidental and was attributed to acute heroin/morphine intoxication.[9]
En tiennykään et jonku kuolinsyy voi olla tiedossa päiviä ennen kuolemaa :D
Cause of death accidental overdose of heroin and morphine.
[/q]
Täh? Löydettiin tammikuun 15. ja helmikuun 8. tuli ruumisväeltä lausunto kuolinsyystä..?
Sain eilen postissa leipäveitsen kotiini. Vielä oudompaa oli se että sen lähettäjä oli eläkevakuutusyhtiö *Pökr*
[q]Annakins, 21.3.2008 07:22:
---
Individual, 21.3.2008 07:20:
---
Annakins, 21.3.2008 07:17:
---
Individual, 21.3.2008 07:09:
---
Renfro was found dead on January 15, 2008 in his Los Angeles apartment.[8] On February 8, 2008, the Los Angeles County Coroner's office ruled that Renfro's death was accidental and was attributed to acute heroin/morphine intoxication.[9]
En tiennykään et jonku kuolinsyy voi olla tiedossa päiviä ennen kuolemaa :D
Cause of death accidental overdose of heroin and morphine.
---
Täh? Löydettiin tammikuun 15. ja helmikuun 8. tuli ruumisväeltä lausunto kuolinsyystä..?
---
oon ihan selkeesti liian aikasin hereellä kun en edes erota kuukausia toisistaan :DDDD
[/q]
*lohduttel**super**lmao*