päivän o_O
[q]Nitta, 12.3.2009 09:31:
Itseasiassa olisi juuri passeli lisätienesti sinulle
[/q]
Juu kyllähän lisätienesti kelpais mut mul ei vielä ole oikeen mitään käsitystä mitä/mistä mun pitäis kirjottaa :P
[q]mikke, 4.4.2008 23:29:
Mihinkäs muuten toi mainoslause "The biggest dance event of the year" perustuu ? Kävijämäärään vai ?
[/q]
Ihan samaan kuin kaikki "Vuoden odotetuin levy" yms, eli puhtaasti mainoslause jolla vedotaan niihin ihmisiin jotka eivät osaa päättää itse vaan seuraavat sitä mitä kaikki muutkin kuuntelee ;)
[q]Flügel, 30.7.2007 17:26:
Oikeastaan jo useamman hetken wtf? Miksi klubbarissa ei ole sanaakaan tämän vuoden UMF:sta????
http://www.uudenmusiikinfestivaali.org/
[/q]
No sitä mä en juurikaan ihmettele ettei klubbarissa ole mitään tietoo siitä mutta että muistaakseni plattariltakaan ei löytyny niin se oli jo päivän o_O.
Miks HS:n paluu pulpettiin testissä mä sain ruotsin arvosanaksi kuutosen vaikka mun jokainen vastaus ruotsin alueelta oli väärin?
[q]josbe, 13.9.2007 17:53:
---
Pätkis, 13.9.2007 17:48:
Hyvä tilanne äsken kotimatkalla*tirsk* Kiertoliittymässä kaksi autoa meinasi kolaroida, koska kumpikin halusi mennä ensin. Pysähtyivät siihen jonon jatkoksi, ja jälkimmäinen alkoi nojaamaan tööttiin niin että risteys raikasi. Ensimmäinen sitten avaamaan ovea että mitä sä alat mulle, toinen avasi oven ja alkoi huutaa pää punasena että helvettiäkö ajoit suoraan mun eteen. Ensimmäinen tietysti siihen, että mä OLIN EKA, ja hirveetä kiroilua vuoron perään "et kyllä ollut!!!" jatkui kunnes muut autot oli jo hyvän matkaa siirtyneet risteyksestä pois*nauru* Ei tarvi varmaan mainita, että se jälkimmäinen, jonka autosta vasta hyvin viime tipassa jarrut löytyi, oli taksi*justjoo*
Rentoa ruuhka-autoilua keskustassa*aplodit*
---
Oli kyl hitonmoinen ruuhka äsken! Mulle kävi vähän samantyyppinen juttu, mutta osapuolina olivat taxari ja minä, ja ainoa huutaja oli: Arvatkaa kuka? Ensin ohitti mut törkeästi sivulta risteyksessä, niin että melkein ajoin sen päälle. Tööttäsin, niin eiköhän se nouse autosta ja tuu huutamaan mun ikkunalle. Ja vielä asiakas taksissa! :D
Jos jotku, niin taxarit sais poistaa liikenteestä. Tekevät niin paljon törkeyksiä ja sitten vielä haukkuvat muita... Ne vois ajaa pelkästään viikonloppuisin, kun en itse ajele, mutta tarvin kyytiä.
[/q]
Nyt pentele, eipäs yleistetä :P
[size=6]Nimim. Levyjä soittava maltillinen taksikuski[/size]
What youre looking at on that wall is not tile, stone, or wood facade. Its leather.
http://www.gearcrave.com/buyers-guide/design/homeware/yorkstreet-studio-wall-fashions/
[q]Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.
Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
[/q]
Entäs seuraavana päivänä? Itsellä ollut aina ongelmana että ajon jälkeen jokusen tunnin päästä tai seuraavana päivänä alkaa iho kutiamaan (varsinkin leuan alta) aivan pirusti. Oli terä sitten aivan uusi tai käytetty, aina sama juttu. Olen kokeillut konetta ja mach3:sta, molemmilla sama juttu. Samoin erilaisia vaahtoja ja after shaveja kokeiltu.
Tai sit mä vaan ajan väärin :P
[q]sativa, 18.3.2008 20:00:
Teretulemast plastik vaan mukaan jos olet siellä sohvanpohjalla röhnöttelemässä
[/q]
Ääääääääääääähhhhhh mutkun pitää kato mennä aikasin aamulla töihin
[q]Juhgu:
No ei tuolla asuntoa vielä hankita, auton kyllä. Mutta
olet aika julma itsellesi, eiköhän tuossa ole paljon muutakin jokapäiväistä elämistä kuin alkoholi :)
[/q]
Tarkoitin käsirahaa omistusasuntoa varten, joka on 10%
asunnon hinnasta. En nyt sentään joka päivä juo,
mutta budjetit ovat olleet aikoinaan erittäin suuria.
Puhutaan 150e-200e ja jopa 250e illoista, jossain
vaiheessa ja rahaa lainattiin vielä lisää kavereilta.
Oli aika hieno fiilis, kun muutama kuukausi sitten
pääsin lopullisesti eroo velkakierteestä, eikä tarvinnut
maksaa kavereille jotain 300e palkasta
jotain typeriä dokausvelkoja. ^___^
Kun juodaan, niin juodaan kunnolla! Fiilistelijät kyykkyyn!*nauru*
En tiedä pitäiskö tälle itkeä vai nauraa:
Kävin viime viikolla hakemassa uudet tuulilasinpyyhkijät autooni - Biltemasta, halvimmat.
Tänään sitten aamun rankkasateessa toinen pyyhkijöistä taipui kärjestään niin että sillä ei uskalla enään pyyhkiä lasia. Käy pian niin että se taipuu lisää ja sit onkin jo ennestään naarmuinen ja kolhiintunut lasi vielä enemmän naarmuilla.
Oli muuten aika jännää ajaa viimeinen 5km :/
[q]Freja, 21.12.2007 18:25:
Olin hetki sitten Munkkiniemen tai -vuoren ostarilla enkä osannut sieltä pois :D
Tai siis, paikkaan x mistä mun bussi meni. Löysin silti hetken palloilun jälkeen. Hävetti näyttää eksyneeltä :D
[/q]
Ei se nyt NIIIN iso ole :DD
Ostin tänään paperirei'ittimen (miten toi kirjotetaan?), ihan sellaisen tavallisen. Maksoi huimat 3,90. Ostotapahtuman päätteeksi myyjä antoi takuutodistuksen ja tuolle palikalle näköjään on viiden vuoden takuu o_O
[q]Takyon, 18.11.2008 21:20:
Kuinka kauan voi pankilla kestää laskea muutama kolikko kun kävin tyhjentämässä säästöpossun? Eikö noikin pistetä vaan koneeseen joka laskee ne vai onko siellä ihan oikeasti joku käsin laskemassa niitä? Nyt mennyt 1,5 viikkoa jo siitä kun vein, ja se täti silloin sano vielä että siinä voi kestää pitkäänkin..
[/q]
Ei ole muuten vieläkään tullu rahat tilille, pitäiskö alkaa jo huolestua kun kuukausi on kestäny?
Äsken tuli Ala-Tikkurilassa joku mummeli autollaan vastaan. Ainoo ongelma oli että se tuli väärällä kaistalla, siis niinku silleen että niiden kaistojen välissä on sellanen korotus ettei se edes päässy takasin sinne oikeelle kaistalle ennen seuraavaa risteystä..
[q]infiana, 6.4.2008 10:56:
Päädyttiin eilen psykebileisiin jotka sitten olivatkin meidän suureksi kauhuksi päihteettömät. Tämä tarkoitti myös sitä että kun laitoimme nuuskan huuleen niin meitä pyydettii nuuskaamaan ulkona, jotta kunnioitamme "-tätä tilaa"! Vitun kurahipit. Tilaisuus oli jonkun fucking joogaliiton järjestämä, ja siellä katsottiin vinosti jopa kun Selma koitti ostaa kahvia... "-Nämä ovat päihteettömät bileet."
Pahin läppä oli että meillä oli yksi hikinen olut minun pienessä käsilaukussa, jonka sitten kittasimme kiukulla vessassa. (Normaalisti jengi menee kimpassa vessaan käyttämään laittomia päihteitä, mutta ei. Me "aikuiset" joudumme sniikkaamaan sinne juomaan keskiolutta). Kun tulimme vessasta yksi järjestäjistä lähestyi meitä kertoen että oli kuullut huhua että vessasta on kuulunut oluttölkin avauksen ääni... SWEET MOTHER OF GODS PISS! GET A FUCKING LIFE!
Oli maailman natsein meiniki. Nukuttiinkin viimeinen tunti kundikaverin kanssa chill out-huoneessa, koska bileet oli suokissa, niin pois pääsi vasta kuudelta kun eka botski lähti. Tultiin himaan niin viinahammasta kolotti ja savu nousi korvista.
Piis love and understanding. Death for all hippies! Kiitti tästä limudiscosta.
[/q]
No luulis osaavan aikuisen ihmisen lukea. Nopealla vilkaisulla noiden bileiden kuvauksesta löytyy tieto että "..jätämme päihteet kotiin". Silloin se tarkottanee myös sitä yhtä olutta.
Tuo ukkonen kun pyörii taas tässä ympyrää niin äsken kun jyrähti silleen suht isosti niin parkkipaikalla alko jonku auton varashälytin soimaan, mut se sammu sekunnin päästä :D
Hyvin on säädetty joo, tapahtu jo toisen kerran siis ;)
[q]mayah, 3.5.2008 16:30:
Kotiuduin just elämäni ensimmäiseltä sauvakävelylenkiltä.
Kaikille skeptikoille ja mutsilleen nauraville tiedoksi: Se ON tehokasta.
[/q]
Juu se on tehokasta jos niitä sauvoja myös käyttää, mut vähän liian usein tuolla ulkona näkee kun ne sauvat vaan laahustaa mukana tai sit niillä otetaan ikäänkuin tukea ihan niinku ei muuten pystyis suoraan kävelemään niin ne on lähinnä typerän näkösiä :D
[q]sapeli, 9.5.2008 22:35:
Voit tienata 10e 20min ilmaisesta puhelusta firmalle joka kehittää puheentunnistustekniikkaa o_O
https://www.puhumeille.com/
Ihan OK tuntiliksa siitä että rupattelee puhelimessa!
[/q]
Joo ihan hauska juttu. Soitinkin jo yhden puhelun, mutta luulenpa että meni vituiks kun en oikein hoksannut että olis pitäny keksiä omaa tarinaa sen ohjeen pohjalta eikä vaan uskollisesti toistaa perässä
Noo, onneks loppuosaan tajusin sit vähän muuttaa..
[q]Mä jopa omistan sen levyn Taisin pari kertaa kuunnella läpi ja se riitti.
[/q]
Lahjota mulle
[q]domi, 6.6.2008 21:37:
---
Takyon, 6.6.2008 21:29:
Olin tänään elämäni ensimmäistä kertaa taloyhtiön kokouksessa ja heti mut tuupattiin johonki hallitukseen. Minä ymmärrä mistään mitään..
---
Onnea, saat taloyhtiöstä riippuen kuunnella mummojen valittamista tai sit hienoja kirjallisia lappuja :D
nimim. itse ollut myös :D
[/q]
Tääl ei onneks ole mummoja eikä kyttääjiä ja muutenkin pieni talo (12 asuntoa) niin aika lepposaa toivottavasti :)
Mut mä tosin voisin valittaa vähän noille virolaisille
Olinpa tolpalla jonottelemassa ja odottamassa asiakkaita, aurinko paisto ja muuta mut sit yht'äkkiä kuulu ukkosen jyrähdys, eikä mikään pitkään kestävä murina vaan sellanen että se on jossain alle kilometrin säteellä..
Sit toinen, näin tänään auton jonka rekkari oli TIS-516. Siis niinku yhden numeron päässä :D