päivän o_O
[q]Fyraett, 5.2.2008 15:04:
---
tiiplis, 4.2.2008 09:55:
Rakkautta nykyajassa:
Miss Suomi: Minulla on muskasukkainen mies
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1483995
---
taitaa kyl naises olla vikaa jos aiheuttaa mustasukkasuutta miehelle, voisin kuvitella että toi nainen jakaa huomionsa 80% vieraille miehille ja se loput 20% omalle rakkaalle.
lukisin mielelläni huomisen iltalehdestä ton miehen näkökulman koko asiast.
[/q]
Mustasukkaisuuden vaatiminen toiselta se vasta oudointa on. ts. kumppani ei muka välitä, jos ei ole mustasukkainen, kun menet vaikka exäsi tai kenen tahansa vastakkaista sukupuolta edustavan kanssa kahville. Ja toki itse on mustasusukkainen vaikka tuntemattoman henkilön valokuvalle, naiselle tv-mainoksessa, tv-sarjassa tai mille tahansa järjettömyydellä ilman minkäänlaista syytä tai provokaatiota.
Täydellistä, eikö?
Takapuolen paljastaminen saattaa maksaa tv-kanavalle jopa miljoona euroa
"OMG peppu vilahti!"
[q]domi, 5.2.2008 16:13:
---
Zenni, 5.2.2008 16:11:
---
MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.
---
Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.
---
No huhu, samaan hintaan kaupattiin reilu viikko sit lentoja Kittilään :|
---
Siksi Kittilään mennäänkin autolla.
[/q]
Hehee :D, no niinku sanoin ni oli vissiin aika munkki et satuttiin saamaan noi liput.
Oikeastaan päivän YÖK!!!
Meinas kyl ruokahalu kadota vaik onki mieletön nälkä, ei pystyny kattoo ees pätkää loppuun...*poks*
Rottaravintola
[q]alek száhala, 5.2.2008 16:44:
---
MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.
---
Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.
---
Nää oli 699e. Kävin kaikki tietämäni mestat läpi ja oli yli 800 euroa aina, ja ois joutunu kiertämään Lontoon/Frakfurtint/Amsterdamin kautta.
[/q]
Mä kanssa kävin läpi noita vertailu saitteja yms, ja yllätyin ku lopulta tein finnairil haun. Mutta mukava vaihtoehtoha tää on :) (tosin ku soitin finskin asiakaspalveluun niin ne kertoi että noita 600e lippuja oli 4kpl tarjolla.)
Pomo sano just jumppatunnin alkaessa et haluaa huomen aamulla tavata mut heti kasiltta, kahdestaan..... On kuulemma jotain ideaa O_o
Pomon kans ku jutellaan ni se on aina jotain pelottavaa...
Nyt on niin päivän WTF!!!!
kattelin tos ku tulin kotiin niin sitä suomen poikamies- ohjelmaa.. kerkesin lopusta kattoo sen verran ja näin sen kun se yks niistä anto tälle kundille rukkaset ja sitten kun kuvattiin lähempää nii se oliki mun SERKKU JASSU eli JASMIN!!!!!!!
kääk!! *pökr*
en oo moneen vuoteen nähny ja piti kyl kahteen kertaan kattoo et näinkö ihan oikein!!?
piti oikein tarkistaa nelosen sivuilta vielä..
Päässä soi jatkuvalla loopilla
"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"
Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.
Hilppasen rasittavaa.
[q]Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla
"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"
Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.
Hilppasen rasittavaa.
[/q]
Kiitos tästä biisin "levityksestä"
Nimim: Juuri ko. biisistä eroon päässyt.....ja taas se soi ja se soi ja..
Mikäköhän siinä on se koukuttava juju.
[q]mariq, 7.2.2008 16:17:
Löysin eilen yhden mun paidan kainalon seudulta kuusi pientä, n. 6mm:n reikää täydellisen symmetrisillä paikoilla Sivusaumasta katsoen ne oli pareittain niin, että keskimmäiset oli aivan sauman vieressä, ylimmät kauimpana ja alimmat keskiverron kaukana saumasta. Enkä kykene keksimään mistä ihmeestä ne olis tulleet *täh*
[/q]
Kaupan häläritsydeemi?
Löysin eilen yhden mun paidan kainalon seudulta kuusi pientä, n. 6mm:n reikää täydellisen symmetrisillä paikoilla Sivusaumasta katsoen ne oli pareittain niin, että keskimmäiset oli aivan sauman vieressä, ylimmät kauimpana ja alimmat keskiverron kaukana saumasta. Enkä kykene keksimään mistä ihmeestä ne olis tulleet *täh*
[q]mikke, 8.2.2008 17:24:
Ja sit noi viel yrittää ajaa Suomeenkin islamilaisille omaa puoluetta, voi jeesus sentään. Onneks Suomesta ei taida löytyä tarpeeksi riittävän vajaapäisiä ihmisiä noiden tueksi.
[/q]
Sehän siinä pelottavaa onkin että ne on syntyperäisiä suomalaisia. Ovat vaan vaihtaneet nimensä Abdullaheiksi yms.
[q]Annakins, 7.2.2008 16:18:
---
Kaupan häläritsydeemi?
[/q]
Ei, se paita on monta vuotta vanha.
[q]Lil' Miss, 9.2.2008 23:48:
---
Hyzenthlay, 8.2.2008 22:42:
Tajusin just, että oon ollu 5kk ilman flunssaa en muista, millon mulla olis ollut näin pitkä flunssaton kausi.
---
Mua ihmetyttää tää 13 vuotta, joka on kulunut edellisestä flunssasta. Lomaa se olis sairaslomakin.
[/q]
Toi on jo melkosen hyvin! mä oon tässä viimeset vuodet sairastanu ainakin 5 flunssaa/vuosi, ja siks oonkin ihmeissäni näin terveestä kauhesta :D
[q]Daverian, 7.2.2008 16:22:
Järjestin tänään meidän koko olohuoneen uudestaan :) Pieni yllätys tyttöystävälle kun tulee sunnuntaina kotiin
[/q]
vinkki: varaa kaappiin raakaa lihaa ja sohvalle tyyny ja peitto
[q]Lyylikki, 8.2.2008 18:16:
Rikhardinkadun kirjaston hyllyssä oli lappu:
"Sotakirjat siirretty scifin yhteyteen."
[/q]
inventaarion jalkeen ynnattiin hyllymetrit ja tiloja miettiessa joku totes et noitten ois parempi olla vierekkain mielummin kuin varhaisugrilaisen runouden ja skifin?
villi arvaus
vaikee sanoo kun ei tieda missa ne oli aikasemmin ja miks ihmeessa sa etsit sotakirjallisuutta!
Tajusin just, että oon ollu 5kk ilman flunssaa en muista, millon mulla olis ollut näin pitkä flunssaton kausi.
[q]Hyzenthlay, 8.2.2008 22:42:
[/q]
Tajusin just, että oon ollu 1,5 viikkoo flunssassa. En muista, milloin mulla olis ollu näin pitkä flunssakausi.
Oon puol vuotta ettinyt itelleni vuokrayksiötä Helsingistä ja huolimatta monista hakemuksista en oo sellaista koskaan saanut. Vaikka oonkin työssäkäyvä ja luottotiedot kunnossa yms yms...
Eilen olin pitkästä aikaa kahdessa asuntonäytössä Helsingin keskustassa, joihin tosin menin ihan ex-tempore. Toisessa näytössä oli yli 40 ihmistä kattomassa, toisessa alle 10. Niin eiköhän sit tänään soitettu kummastakin kämpästä, että saisin ne *täh*
Oon tässä ihmetelly millä perusteilla niitä vuokralaisia valitaan... Päädyin siihen tulokseen kun tuo työpaikkakin on vaihtunut, että kai sitten Fazer Amica herättää (edes) joillakin positiivisia mielikuvia
P.S. otin sen remontoidun ja pienemmän yksilön