päivän o_O

Back to häröily O

[q]tiiplis, 1.2.2008 10:08:
---
L@t, 1.2.2008 09:36:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801317181974_ul.shtml

---

Siis ei vttu oikeesti...
[/q]

Huhhuh, sick world

-M

[q]L@t, 1.2.2008 09:36:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801317181974_ul.shtml

[/q]

Siis ei vttu oikeesti...

Uskomatonta, miten pihalla jotkut ihmiset sattuu olemaan. Vuodesta toiseen eletään samaa illuusiota uudestaan ja uudestaan. Kuvitellaan, että juuri sen hetkinen kuvitelma on entistä parempi kuin edellinen ja itsetiedostuksen puute estää heitä älyämään, kuinka sekaisin onkaan. Välillä toivoisi, että joku napauttaisi ne todellisuuteen... O_o

[q]$, 3.2.2008 05:35:
Se o_0n seksi jota tapahtuu tällä hetkellä.

Mut luonnollisesti ei mulle. En mä silloin kirjottaisi tänne.
[/q]

Kerro nyt ihmeessa minkamoisesta seksista on kysymys, kun se paasee oikein o_O-osastolle...

Rakkautta nykyajassa:

Miss Suomi: Minulla on muskasukkainen mies

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1483995

[q] Hän näyttää mustasukkaisuutensa olemalla kiukkuinen ja luotaantyöntävä. Hän on älyttömän itsepäinen, mutta kuitenkin lämmin ja hellä, Satu kertoo lehdelle.[/q]

Vähänx ihQ poitsukamu, oon aina unelmoinut tollasesta: kiukkuinen ja luotaantyöntävä ja mustasukkainen.... *sydän*

tylsyyteen voi melkeenpä kuolla...
se tuli todettua tänään töissä.

välil on sellane olo, et vois vaihtaa duunia, ni ois enemmän tekemistä.
mut saa sitä palkkaa lorvailemallakin.

Ei tää ole mikään o_O mutta silti.

Irtisanoin tv-lupamaksun digi-aikaan siirryttäessä (puoli vuotta sitten?). Irtisanomisen jälkeen tv-maksuhallinto on jo kahdesti muistanut mua kirjeellä "Olemme vastaanottaneet ilmoituksenne television käytön lopettamisesta. Mikäli otatte television uudelleen käyttöön, asiasta tulee tehä tv-ilmoitus....."
Aikookohan YLE lähettää jatkossakin tasaisin väliajoin muistutuksen asiasta...?

Tällä kertaa kirjekuori sisälsi myös mm. iloisen viestin (Tervehdys YLEstä! YLE tarjoaa elämyksiä, tietoa ja viihdettä.... Kaikki tämä tuotetaan suomalaisille 60 sentillä päivässä... Päläpälä...), jonka oli ystävällisesti allekirjoittanut Mikael "So fucking what" Jungner. Kyseinen heppu kiilasi nätisti allekirjoittaneen + "muutaman" muun eteen lentokentän turvatarkastusjonossa toissa viikolla. Ei noussut arvostus.

[q]Freja, 4.2.2008 13:22:
Jännä, mua ne ei oo muistanut yhtään kertaa :D Hesarista muistaa kuitenkin soitella ja pommittaa postilla kun lopetin viikonlopputilaukseni tossa vuosi sitten.
[/q]
Ehkä ne sun YLE-kirjeet tulee sitten mulle?
Hesarin tilaukseen (tai ylipäätään mihinkään vastaavaan) ei kannata laittaa puhelinnumeroa. ;)

[q]ezzy, 4.2.2008 14:23:
---
Amma, 4.2.2008 13:20:
Mikael "So fucking what" Jungner. Kyseinen heppu kiilasi nätisti allekirjoittaneen + "muutaman" muun eteen lentokentän turvatarkastusjonossa toissa viikolla. Ei noussut arvostus.

---

whaaa, miks tätä ei o ollu viel iltalehdes ;)
[/q]

Toihan on selkeesti Seiska matskua. Sinne kääk-osioon vaan ja tienaten rahaa.

[q]Amma, 4.2.2008 13:20:
Mikael "So fucking what" Jungner. Kyseinen heppu kiilasi nätisti allekirjoittaneen + "muutaman" muun eteen lentokentän turvatarkastusjonossa toissa viikolla. Ei noussut arvostus.
[/q]

whaaa, miks tätä ei o ollu viel iltalehdes ;)

Ekaa kertaa viiteen vuoteen en pystynyt maun takia syömään tarjottua, ilmaista ruokaa o_O

Koulussa olivat jättäneet soijamaitoon tehdystä vegaanikaalikeitosta suolan ja muut mausteet pois, salaatissa oli karvoja, leipä oli palanutta ja kaiken kruunasi liian laiha kahvi. Niistä tuli oikein kaunista katseltavaa kun alkoi lapsettaa ja sotkin kaiken keskenään valmiiksi palautusastiaa varten. Söin sit lohikeittoa, ja kun käytiin valittamassa kahvista niin saatiin uudet kupilliset toisesta pannusta.

On mun sietokyvyllä sittenkin rajat, vaikkei niitä ennen olekaan näkynyt.

[q]mayah, 13.2.2008 19:41:
1. "Katon" salkkareita
2. "Kuuntelen" selostusta juonenkäänteistä ja hahmoista
3. "Kysyn" lisäkysymyksiä :D

O_o

Krisu on kylässä.
[/q]
Suosittelen et katotte seuraavaks leffan, sit voit tulla analysoimaan kumpi toiminta oli mieluisampaa. :)

[q]Zenni,
Uff, must noi on tosi pelottavia. Samassa rapussa mun kanssa asuu vähän mielisairaan oloinen poika joka kävelee ympäri sisäpihaa, ulvahtelee oudosti ja lähtee aina juoksee mun perään jos osun sen näköpiiriin :(
[/q]

Ahh, naapurirakkautta<3 Mäkin luulin ton vastakkaisessa talossa asuvan saksapapan muuttaneen veks, mut sepä pääs vähän yllättämään: pappa onkin jo ottanu käyttöönsä stalkkerikiikarit! How nice..

Outokumpu O_o

Voin kertoa että on harvinaisen ankea mesta!
(Hotla on sentään yllättävän tasokas)

[q]alek száhala, 5.2.2008 16:44:
---
Nää oli 699e. Kävin kaikki tietämäni mestat läpi ja oli yli 800 euroa aina, ja ois joutunu kiertämään Lontoon/Frakfurtint/Amsterdamin kautta.
[/q]

taitaa tota polttoainettakin palaa jonkunverran enemman jos ensin pitaa lentaa puoleurooppaa ja sit samaa reittii takas ennenkuin paasee sinne suuntaan mihin haluaa

[q]alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.
[/q]

Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.

[q]Fyraett, 5.2.2008 15:04:
---
taitaa kyl naises olla vikaa jos aiheuttaa mustasukkasuutta miehelle, voisin kuvitella että toi nainen jakaa huomionsa 80% vieraille miehille ja se loput 20% omalle rakkaalle.

lukisin mielelläni huomisen iltalehdestä ton miehen näkökulman koko asiast.
[/q]

Kyllä se mies sen mustasukkaisuuden aiheuttaa ihan itse itselleen, kyse on itsetuntojutuista, ei jostain mitä toinen aiheuttaa tai ei aiheuta. Ymmärrän kyllä että eroottisesti tanssiva tyttöystävä voi olla vähän liikaa kenelle tahansa.

Pointtini oli lähinnä se, että tämän neitokaisen mielestä taitaa olla hienoa että poikaystävä on mustasukkainen ja siksi kiukkuinen ja luotaantyöntävä enkä ihan oikeasti voi käsittää sellaista kun mielestäni sellainen käytös ei parisuhteessa ole hienoa tai ihanaa tai osoitus todellisesta rakkaudesta vaan yksinomaan lapsellista.

koira oli pissiny aamulla olkkarin lattialle. vaikka olin jo aamusysiltä sitä viemässä ulos. siinä se aika sitte meniki lattioita pestessä... no vanhuuttaan varmaan ei pysty enää pidätellä yhtään

[q]Fyraett, 5.2.2008 15:50:
---
Eikös mustasukkasuus ole tunne (pelko että menettää ihmisen jota rakastaa) joka vaatii laukasijan, eroottinen tanssia joka hieroo persettään toisten kullei vasten on omast mielest aika sinkkukäytöstapoi.

[/q]

Mustasukkaisuus ei tarvitse minkäälaista laukaisijaa, nimimerkillä kokemusta on. Muuten olen kyllä samaa mieltä tosta eroottisen tanssin ja seurustelun yhdistämisestä. Toisaalta, jos kundi ei kestä että tyttöystävä on eroottinen tanssija, miksi ihmeessä seurustella sellaisen kanssa? Ja selvennyksen vuoksi: en itsekään haluaisi että kumppanini olisi eroottinen tanssija. Siksipä olenkin naimisissa kenttämestarin kanssa

[q] Jos seurustelee pelkästään seurustelun takia ilman tunteita niin sillon se on yleensä aika normaalia ettei mustasukkasuutta ilmesty vaikka puristelis jokaisen vastaantulijan tissei, kullei ja perseit.

Tai käy lounastauol pikapanol exexex.än kanssa koska hän oli hieman masentunu!

Ja mitä lapsellisuuteen tulee niin olen sitä mieltä että kaikki on lapsellisii, jotkut vaan tuo sen lapsellisuuden enemmän pinnalle kun muut. [/q]

En tiedä kuka puristelee jokaisen vastaantulija tissejä, kulleja ja perseitä, tai käy lonastauolla pikapanolla exexex.än kanssa, tuskin tuo missukka (ainakaan enää koska on ns. julkisuuden henkilö) Eli suo anteeksi tyhmyyteni: en ymmärrä, miten toi puristelu tai exän paneminen juuri tähän missijuttuun liittyy, tai se, että seurustelee pelkästään seurustelun takia. Ellei sulla ole jotain mehukkaita sisäpiirin tietoja

Eli jos mulla on infantiili luonne à la Petre Pan niin se on samaa lapsellisuutta kuin kiukuttelu ja luotaantyöntävyys?

Mun ehdottomasti viikon o_O on, että niin moni suomalainen tykkää Ritva Santavuoresta ja pitää häntä mukavana ja fiksuna ihmisenä, joka uskaltaa lausua julki "totuuden" niin monesta asiasta.

linkki Hesarin keskusteluun. Jos näitä viestejä olisi yksi tai kaksi, niitä voisi pitää trolleina...

O