päivän o_O
Törmäsin tossa laivalla sattumalta yhteen semmoseen tosi herttaiseen poikaan, jonka kanssa olin joskus pari kolme vuotta sitten yhdellä samalla kurssilla. Ensimmäisen kerran bongasin sen kun sattui kävelemään ohi ja puhui samalla puhelimeen, jolloin tunnistin pojan äänestä. Se hiihteli vaan niin nopeesti eteenpäin etten ehtinyt puhumaan sille.
Myöhemmin bongasin sen uudestaan ja sain puhuttuakin. Oli poika aika huuli pyöreenä kun kysyin, että "ootko Kai?". Seuraavana aamuna kävi ilmi, että kyseisen pojan hyttikin oli ihan meidän hytin vieressä ja sen jälkeen siihen törmäsikin ihan joka puolella.
Mutta enpä olisi kyllä IKINÄ uskonut, että törmäisin vielä jonain päivänä tähän poikaan
Mä ihan oikeesti nousin seittemältä 0_o
[q]Takyon, 9.12.2009 23:55:
Tutkija pitääkin osoitettuna, ettei rystysten naksuttelu aiheuta nivelongelmia.
[/q]
Woohoo, jeiiiii
Ei siis mitään hätää vaikka moista harrastankin :D
Pesin näköjään pyykkien mukana narikkalapun, kuminauhan ja
tupakan (tai tumppi siitä oli enää jäljellä)
Viimeksi pesuun oli joutunut peiton seassa koiran lelu.
Pitää vissiin alkaa olla VÄHÄN tarkempi tuon pyykinpesun kanssa...
[q]Takyon, 18.2.2008 12:33:
Kadunvarsimainokset kertoo että 22.2 olis uus Rambo-leffa teattereissa. Woot?
Ensimmäinen ajatus oli että onks tää jotain huonoa pilaa mut ilmeisesti ei. Siinä on ilmeisesti vielä Stallone-pappa pääosassa
[/q]
wanha
Näin unta että sain älyttömät kiksit kun pidin vauvaa sylissä. Jopa siinä määrin, että liikutuin kyyneliin ja aloin haikailla omaa. Heräsin suhteellisen paskana yltäpäältä hiessä, en ihan huutanut sentään.
[q]Takyon, 18.2.2008 12:33:
Ensimmäinen ajatus oli että onks tää jotain huonoa pilaa mut ilmeisesti ei. Siinä on ilmeisesti vielä Stallone-pappa pääosassa
[/q]
kyl Syltty viel pystyy vetää tommosen roolin, olihan se Rocky Balboassaki 100x paremmassa kunnossa ku se vastustaja ja näki et oli pientä treenaamist ollu taustalla. jos se on puolikskaan yhtä hyväs kunnos tässä ja leffa on yhtä väkivaltainen ku traileri niin ei tää voi olla ku 5 tähden elokuva.
[q]Wolverine, 18.2.2008 12:44:
---
Takyon, 18.2.2008 12:33:
---
kyl Syltty viel pystyy vetää tommosen roolin, olihan se Rocky Balboassaki 100x paremmassa kunnossa ku se vastustaja ja näki et oli pientä treenaamist ollu taustalla. jos se on puolikskaan yhtä hyväs kunnos tässä ja leffa on yhtä väkivaltainen ku traileri niin ei tää voi olla ku 5 tähden elokuva.
[/q]
Ja Stallone jo kerkes jossain haastattelussa sanoo, että tuo Rambo ei jää viimeiseksi (yksi vielä tulossa).
[q]Avernian, 6.2.2008 13:39:
Eilen piti tulla sohva. Ei tullut, joten soitin äsken kauppaan kyselläkseni mikä mättää. Keskustelu meni suunnilleen näin:
"Kauppa Y"
"Hei, XX täällä. Mulle piti tulla eilen sohva teiltä. Ei ole näkynyt."
"Aha. ...mikäs sohva se oli?"
"Toscana, kameli."
"Joo... hmm... pitäs olla varastossa... ootas mä katon..."
"No, ootan."
Pari minuuttia paperin rapistelua ja sitten hiljaa "No, jospa mä _nyt_ faksaan tän eteenpäin. Millon sulle sopisi toimitus?"
Ei olisi kannattanut pistää samantien etenpäin, kun aiemmin kaupassa kävin?
[/q]
meille kävi sama tilanne..
se meni näin
"kauppa Y "
" no se on aatos happonen täs hei! käytiin tos toissapvänä ostamas astianpesukone ja tänään olis tos 3h sitte (klo oli puol 7 illalla) pitäny olla kotiinkuljetus ja asennus."
"jaahas ja millä nimellä"?
"Happonen"
"No juu ei täälä näy mitään ilmotusta et olisitte ostanut mitään tai kuljetustoimeksiantoa"
" ahaaa no justiinsa! no mulla nyt on täs kuitti sekä tuotteesta ja kotiinkuljetuksesta"
"(mutinaa) ootappas soitan tonne kuljetusfirmaan ja kyselen josko siellä olis jotain tietoo asiasta"
"okei joo selvä"
menee puol tuntii..
"joo hei kuule ei sielläkään ollut mitään toimeksiantoa teillepäin"
"no just silleensä.. täs on tän myyjän nimi ja se on esa esanen"
"no hän on nyt vapaalla, mutta soitan hänelle kännykkään ja kysyn asiasta"
menee 15min..
"esa esanen tässä hei! ANTEEKSI KAUHEESTI!! olin unohtanut laittaa kuljetusmääräyksen eteenpäin" nyt on perjantai ja en saa sitä enää tälle pvälle et käykö mitenkään ens ma sillo ja silloin??"
"joo käyhän se"
no tulihan se sillo sitte.. hyvityksenä lupas seuraavan kerran kun asioidaan kyseises firmas nii kuulemma hyvät alennukset mut ei oo viel tullu asioituu siellä..
[q]Wolverine, 18.2.2008 14:57:
---
juuco, 18.2.2008 14:52:
---
Lost-Soul, 18.2.2008 14:41:
---
Wolverine, 18.2.2008 12:44:
---
*naps*
*naps*
Ja Stallone jo kerkes jossain haastattelussa sanoo, että tuo Rambo ei jää viimeiseksi (yksi vielä tulossa).
---
Vielä viides osa? Hurraa! Viime syksynä tuli tota uuden Rambon traileria päälisteltyä ja nyt se on vihdoin täällä!
Rambo: First Blood Part II oli junnuna mun ehdoton suosikki. Se oli viikonlopun kohokohta, kun faija aina sillon tällön lainas tän kasetin jostain :D Tervettä isä-poika -viihdettä.
Vielä kun saatais Arnold pois politiikan parista ja takas viihdealalle :)
---
sehän on tulossa takas viihdealalle, just kuukausi sitten oli lehdessä juttuu et sen agentit on nyt jo ettimässä sille jotain tiukkaa comeback-roolia. sillä loppuu toi toinen kuvernöörikausi parin vuoden päästä ja sit se haluu heti päästä takas alalle taas, henkilökohtaisesti toivoisin et noi ottais Iso-Arskan kehiin tohon uuteen Terminator-trilogiaan mut vissiin aika hiljaista koska noi tuskin venaa pari vuotta ennenku ne alkaa tekeen niitä. King Conan olis kans aika jees mut pitäs kyl treenaa huolella et pääsis semmoseen kuntoon et kehtais tehdä semmosen. noh mut sen näkee sit. I'LL BE BACK!
[/q]
ehka terminator vs rocky leffa????
Eilen piti tulla sohva. Ei tullut, joten soitin äsken kauppaan kyselläkseni mikä mättää. Keskustelu meni suunnilleen näin:
"Kauppa Y"
"Hei, XX täällä. Mulle piti tulla eilen sohva teiltä. Ei ole näkynyt."
"Aha. ...mikäs sohva se oli?"
"Toscana, kameli."
"Joo... hmm... pitäs olla varastossa... ootas mä katon..."
"No, ootan."
Pari minuuttia paperin rapistelua ja sitten hiljaa "No, jospa mä _nyt_ faksaan tän eteenpäin. Millon sulle sopisi toimitus?"
Ei olisi kannattanut pistää samantien etenpäin, kun aiemmin kaupassa kävin?
[q]yana, 18.2.2008 14:58:
---
Wolverine, 18.2.2008 14:57:
---
juuco, 18.2.2008 14:52:
---
Lost-Soul, 18.2.2008 14:41:
---
Wolverine, 18.2.2008 12:44:
---
*naps*
*naps*
---
Vielä viides osa? Hurraa! Viime syksynä tuli tota uuden Rambon traileria päälisteltyä ja nyt se on vihdoin täällä!
Rambo: First Blood Part II oli junnuna mun ehdoton suosikki. Se oli viikonlopun kohokohta, kun faija aina sillon tällön lainas tän kasetin jostain :D Tervettä isä-poika -viihdettä.
Vielä kun saatais Arnold pois politiikan parista ja takas viihdealalle :)
---
sehän on tulossa takas viihdealalle, just kuukausi sitten oli lehdessä juttuu et sen agentit on nyt jo ettimässä sille jotain tiukkaa comeback-roolia. sillä loppuu toi toinen kuvernöörikausi parin vuoden päästä ja sit se haluu heti päästä takas alalle taas, henkilökohtaisesti toivoisin et noi ottais Iso-Arskan kehiin tohon uuteen Terminator-trilogiaan mut vissiin aika hiljaista koska noi tuskin venaa pari vuotta ennenku ne alkaa tekeen niitä. King Conan olis kans aika jees mut pitäs kyl treenaa huolella et pääsis semmoseen kuntoon et kehtais tehdä semmosen. noh mut sen näkee sit. I'LL BE BACK!
---
ehka terminator vs rocky leffa????
[/q]
terminator vs rambo
[q]Wolverine, 18.2.2008 15:01:
---
terminator vs rambo
[/q]
rite on mate!
siit tulis Kova
[q]Wolverine, 18.2.2008 14:57:
I'LL BE BACK!
[/q]
No tää oli tosiaan "Päivän O_o" :D
Ihan loistavaa! Tuli tossa syksyn ja alkutalven aikana katottua kaverin kanssa Arskan melkein koko tuotanto ja sitä just harmiteltiin, kun loppu leffat kesken. Tää on kyllä paras uutinen vähään aikaan :)
Huuuh. FST:llä menee just joku ihan helvetin sairas dokkari jenkki-skidien jeesusteluaivopesusta. Meinaa iltapala tulla ylös kun tota meininkiä seurailee.
O____________________o
[q]wiwi, 18.2.2008 22:26:
Huuuh. FST:llä menee just joku ihan helvetin sairas dokkari jenkki-skidien jeesusteluaivopesusta. Meinaa iltapala tulla ylös kun tota meininkiä seurailee.
O____________________o
[/q]
Oli sitten ihan pakko vaihtaa kanvaa FST:n puolelle, huh huh mitä aivopesushaissea jenkkilän suunnasta *ding**whaat* (toki mielenkiinnolla tuota katsoo ja ihmettelee).
[q]Hitchhiker, 18.2.2008 22:32
Oli sitten ihan pakko vaihtaa kanvaa FST:n puolelle, huh huh mitä aivopesushaissea jenkkilän suunnasta *ding**whaat* (toki mielenkiinnolla tuota katsoo ja ihmettelee).
[/q]
Meikä joutu jo sulkemaan töllön. Ei vaan pysty. Ällöttävintä tossa on mun mielestä se, että ne lapset on oikeesti pirun nuoria (jotkut reilusti alle 10v) ja jo niin syvällä tossa. Sielläpä niiden äipät opettaa kotiopetuksessa niille luomisoppia.
Internetsensuurin jäljillä kokeilin kuinka helposti netistä löytää vihakirjoituksia. Islamistien kaikki-muut-on-väärässä-tapetaan-ne -teksti löytyi ehkä kahdessa sekunnissa. :o
Jotenkin aattelisi, että tuollaisen sisällön ruudulleen saaminen vaatisi vähän enemmän.
Olin eilen kuvauskeikalla kun puhelin soi. Mulle tuntemattomasta numerosta soitettiin ja asiana oli parin kuvan poistaminen SESSIONS2:n Pacifique-gallerioista. Kyllä, saitilla on mun puhelinnumeroni. Kyllä, poistamme pyynnöstä epätoivotut yksilökuvat. Ei, tämä ei ole niin tärkeä asia että siitä pitäis soitella mulle - sähköposti riittää ja hoidan kyl sit kun ehdin.
Kun saitilla on ennen puhelinta kolme tapaa ottaa yhteyttä listattuna ja viimeiseksi sit "by phone if everything else fails", niin...