päivän o_O
[q]kindertin, 29.1.2008 18:15:
Rupesinpa äsken lajittelemaan pikkuväen valokuvia.. 4 kuvaa sain laitettua ja sit tuli itku
Ne vaan oli niiiin pikkusia sillon
[/q]
mä kans yks pv laittelin ja kattelin nuiden murmeleiden vauvakuvia...
ja tuli vollotettuu kans aikalailla *sydän*
oi niitä aikoja *sydän*
Rupesinpa äsken lajittelemaan pikkuväen valokuvia.. 4 kuvaa sain laitettua ja sit tuli itku
Ne vaan oli niiiin pikkusia sillon
[q]onni3mk, 29.1.2008 17:07:
Siinä, että suomalaiset haukkuu ruotsalaisia homoiksi, on historiallista perää. Ruotsi ei tullut auttamaan Suomea 1940-luvun sodissa, joten suomalaiset koki, ettei ruotsalaiset olleet tosimiehiä, kun eivät sotimaan pystyneet.[/q]
Tai ehkä ne oli vaan fiksuja ku ei halunnu tapattaa itteensä? Ja miks homo ei vois olla tosimies?
[q]Ruotsissa myöskin oli homous sallittua toisin kuin Suomessa. Homous oli kuin rutto, jota ruotsalaiset levitti. Suomalaisia homoja muutti Ruotsiin varsinkin ennen vuotta 1971, ennen kun homous sallittiin Suomessakin. Nii et siellä Ruotsissa niitä homoja sit oli.[/q]
No onhan se kiva et ees jotku on suvaitsevaisia, mahtais olla homoilla synkkää jos ei ois homous sallittua? Oikeesti. Homous oli kuin rutto? :D
Mut okei, tällä nyt voiski olla joku yhteys asiaan ihan oikeesti.
[q]Olikohan se Hollanti, joka on tehny tutkimuksen, kuinka maskuliinisia eri maat on. Maita oli 40 ja Ruotsi sai maskuliinisuus pisteitä vaivaset 6 kun Suomi sai 51 :D[/q]
Sit ku oltais viel kerrottu et miten noi pisteet kasaantu nii tietäis mitä juhlii. Tietty jokuhan saattaa kokee positiiviseks asiaks senki et suomalainen mies vetää hirveemmät kännit ja vaimoa ja lapsii turpaan. Jos vaik oltais vähä enemmän naisia ja osattais esim. keskustella asioista tai vaikka näyttää tunteemme nii kyllähän se kauheeta ois. ;)
Päivän opetus: Älä usko kaikkee mitä telkkarissa sanotaan!
[q]Kiito, 23.1.2008 12:01:
---
Zeratul, 23.1.2008 10:58:
Niomicin vastauksen lisäks tuli mieleen semmonen vaihtoehto et armeija on paikka joka tuskin toimis jos kaikki tekis miten kokee oikeeks, ehkä toi naurettavuuksiin menevä punkkien räjäytys on tapa opettaa seuraamaan esimiehen käskyjä vaik ne kuin väärältä tuntuis. Lomakkeella näpäyttäminen tuskin ketään hetkauttaa.
En tosin kannusta moiseen, tosimiehet ansaitsee kyl arvostuksensa tekemättä tommosia temppuja.
Pystynpä kollektiiviset rangastuksetki perustelee sillä et opitaan pitää huolta niistä jotka osaa hommat heikommin, kriisitilaanteessa semmoset kaverit oikeesti kuolee ekana jos ei niistä huolehdita.
---
Siis tämä on mulle erittäin selvää että olisihan se
ihan naurettavaa jos jokainen toimisi oman tahtonsa
mukaan. Ei siinä saa pidettyä hommaa hanskassa.
Ja erään varusmiesjohtajan kohdalla se näkyi miten
käy kun homman annetaan luisua käsistä. En ole
missään tapauksessa tuota petaamista vastaan,
petaahan ihmiset kotonakin sänkynsä. Mutta se
pitsinnypläys sai toisinaan ihan uskomattomia piirteitä
armeijassa jolloin tosissaan meinasi kärsivällisyys loppua.
[/q]
Totta kyllä et sillä pilkunviilaamisellaki pitäis kumminki olla joku raja, en mäkään tajuu miten se on tähdellistä korjauttaa se punkka/pinkka neljättä tai viidettä kertaa, ite olin tommosissa pikkujutuissa ehkä turhanki kiltti.
Mut ei siinä mitään, harva musta kuitenkaan esimiehenä piti, mikä taas toisaalta on ihan loogista ku otetaan huomioon et osaan olla tosi kusipää. :)
Ainii ja ylläolevaan: silläki on tarkotus että tavarat pitää pakata (niin kaappiin ku taisteluvyöhönki) samalla tavalla joukkueen sisällä, näin pidetään huoli et tavarat löytyy tarvittaessa omista paketeista myös kaverin paketeista.
[q]Zeratul, 29.1.2008 20:08:
---blaablaablaa---
[/q]
No nii, se ohjelma olikin tehty pilke silmäkulmassa, mut olihan se aika hauska kuunnella ruotsalaisen homoseksuaalisuuden tutkijan kertomusta, miks suomalaiset haukkuu ruotsalaisia homoiks.
Janne älä oo tommone!
[q]astaroth, 29.1.2008 20:11:
---
Zeratul, 29.1.2008 20:08:
-klips-
---
taisi toi teksti vertauskuvineen olla enemmän silloisen aikakauden perspektiivistä, kuin krisun päästä
[/q]
Vai oliko enemmän vääkisin väännettyjä juttuja jotta saatais täytettyä viihdepainotteiselle ohjelmalle varattu aika? Näin osan kyseisestä ohjelmasta ja oli kyl suurin osa jutuista aika kökköö.
Se o_0n seksi jota tapahtuu tällä hetkellä.
Mut luonnollisesti ei mulle. En mä silloin kirjottaisi tänne.
[q]onni3mk, 29.1.2008 21:50:
---
Zeratul, 29.1.2008 20:08:
---blaablaablaa---
---
No nii, se ohjelma olikin tehty pilke silmäkulmassa, mut olihan se aika hauska kuunnella ruotsalaisen homoseksuaalisuuden tutkijan kertomusta, miks suomalaiset haukkuu ruotsalaisia homoiks.[/q]
Lähinnä ihmettelin miks olit kirjottanut tommoseen tyylin jonka pohjalta vois olettaa et uskoit noi kaikki jutut, ottaen huomioon kuinka tarkkaan oot oppinu arvostelee leffoissa erinäisiä pieniä epäkohtia ja teknisiä seikkoja. Ei ollu myöskään tarkotus väittää ettei ohjelmalla ois ollu viihdearvoa, kyl niitä juttuja vitsinä jakso kuunnella. :)
[q]Janne älä oo tommone!
[/q]
En mä voi sille mitään et karu elämä on kasvattanu musta kyynisen paskiaisen. :(
Törmäsin tänään Facebookissa yhteen ihmiseen, johon tutustuin kuusi vuotta sitten ja joka hävisi jossain kohtaa kuin tuhka tuuleen. Ainakaan neljään vuoteen en ole kuullut pihaustakaan kyseisestä ihmisestä, mutta nyt yhtäkkiä pystynkin puhumaan tämän kanssa
[q]anniharha, 30.1.2008 18:44:
Kävin meikkimallina, lopputuloksena näytin lähinnä barbielta. Värien takia tosin, blondit luonnonkikkarat meets barbievärit, mut silti. Ei ois taas äitikään tytärtään tunnistanut o_O
[/q]
Näytit barbielta? Sinä! Noilla muodoilla! :D
Sori, oli vähä ilkee.
Mut silti! :´D
hahahahaha. meinasin revetä kuoliaaks tänään. astelin hkl:n palvelupisteesen herättääkseni työsuhdematkakorttini eloon puolen vuoden tauon jälkeen. dialogi referoituna:
tinppa: moro. tarttis tää työsuhdekortti herättää henkiin ja laittaa siihen helsingin sisäinen suoraveloituskausi.
virkailija: katsotaas. *monitorin tujotusta* siis kyllähän tän pitäis olla hengissä.
t: no ei kyllä ole. leimauslaite sanoo että "ei käytössä".
v: ahaa. no katsotaas tolla toisella ohjelmalla. joo niin onkin, elokuussa lopetettu tuo kausi.
t: nonni. no laitetaas se takas henkiin sisäisellä kaudella.
v: *pasmatsekasi* kirsi (tjsp) tuu auttaa!
k: joo elikkä pitäis olla firman valtakirja et me voidaan lataa toi.
t: mul on firman allekirjotusoikeus. voin kyl tehdä soppareita.
k: nii mut nää on meidän ohjeistukset, ei me voida tätä tehdä ilman valtakirjaa.
t: ai siis hetkinen yritätkö sä nyt sanoa et mun pitää kävellä tossa paskasateessa toimistolle printtaa se valtakirja jonka mä osoitan itselleni ja itse allekirjoitan? *eikä*
k: no niin siis tuota valtakirja pitää olla.
t: *epäuskoista hörinää*
k & v: *emme mit'n tajua*
t: okei kiitti teille moi :---------------------D
tää juttu:
http://klubitus.org/blog.php?blog=13619
oon vielki ihan O______o
[q]nuance, 30.1.2008 18:46:
hahahahaha. meinasin revetä kuoliaaks tänään. astelin hkl:n palvelupisteesen herättääkseni työsuhdematkakorttini eloon puolen vuoden tauon jälkeen. dialogi referoituna:
tinppa: moro. tarttis tää työsuhdekortti herättää henkiin ja laittaa siihen helsingin sisäinen suoraveloituskausi.
virkailija: katsotaas. *monitorin tujotusta* siis kyllähän tän pitäis olla hengissä.
t: no ei kyllä ole. leimauslaite sanoo että "ei käytössä".
v: ahaa. no katsotaas tolla toisella ohjelmalla. joo niin onkin, elokuussa lopetettu tuo kausi.
t: nonni. no laitetaas se takas henkiin sisäisellä kaudella.
v: *pasmatsekasi* kirsi (tjsp) tuu auttaa!
k: joo elikkä pitäis olla firman valtakirja et me voidaan lataa toi.
t: mul on firman allekirjotusoikeus. voin kyl tehdä soppareita.
k: nii mut nää on meidän ohjeistukset, ei me voida tätä tehdä ilman valtakirjaa.
t: ai siis hetkinen yritätkö sä nyt sanoa et mun pitää kävellä tossa paskasateessa toimistolle printtaa se valtakirja jonka mä osoitan itselleni ja itse allekirjoitan? *eikä*
k: no niin siis tuota valtakirja pitää olla.
t: *epäuskoista hörinää*
k & v: *emme mit'n tajua*
t: okei kiitti teille moi :---------------------D
[/q]
oisit pyytänyt niiltä paperia ja kirjoittanut sen valtakirjan siinä paikalla ihan käsin :)
sunnuntaiaamu eikä pysty nukkuu enempää.. taitaa aikaero vielki painaa..
[q]domi, 30.1.2008 19:04:
Meillä pelataan jääkiekkoa kiekoilla
[/q]
Siis daa, meikä on tyttö, luuleksä et mä kiekkoon oisin saanut koskea? Meille pelivälineekshän suositellaan vaan sitä reikätavaraa, mut näillä mun muodoilla tartti käyttää sitä pyöreämpää.
[size=7]Kyläkoulun jäällä ei kiekko luistanut. [/size]
[q]Zeratul, 30.1.2008 18:53:
Näytit barbielta? Sinä! Noilla muodoilla!
[/q]
Just näillä! Toinen silmä toista pienempi kun tuli pari kertaa lätkämokkena tennispallo päin näköä, nenä vinossa kun läsähti jalkapallo keskelle maalitaulua ja muutenkin perin kasvonpiirteet isältäni (ja ehei, isäni piirteet eivät ole naisellisia nähneetkään)<3 Mul on hei (ylläri, vaihteeks) lökärit ja pääkallopaita päälläni, kasvokuvia ne otti ja niistä mä itseäni ihmettelin Muutenhan olen juurikin Kate Mossin mitoissa, sitä ne kokaiini ja anoreksia teettävät
[q]peikkolapsi, 30.1.2008 22:11:
koira oli pissiny aamulla olkkarin lattialle. vaikka olin jo aamusysiltä sitä viemässä ulos. siinä se aika sitte meniki lattioita pestessä... no vanhuuttaan varmaan ei pysty enää pidätellä yhtään
[/q]
Mutsin koiralla lääkitys samaisen vaivan takia.
Olin tänään 15 h töissä ja ei haittaa yhtään. Oli taas näitä ihan parhaita työpäiviä.. Tuskin parempia työkavereitä voi enää ees löytää, olo on kun olis koko päivän saanu olla vaan ystäviensä seurassa. Naurettu on niin, että vatsalihaksiin koskee ja vettä vaan valuu silmistä. Sitähän ihan unohtaa, että on tullut töitäkin painettua! Tälläisiä päiviä ei saa unohtaa.. *sydän*
Kyllä oli mitä ihmeellisin yö O.o Eräs mies jaksoi soitella viiden kuuden aikaan yöllä. Kahdesti.
Yöunet jäivät sitten siihen about neljään tuntiin, vaikka oli tarkoitus olla aamulla tekemässä pirteänä koetta.
[q]tiiplis, 1.2.2008 10:08:
Siis ei vttu oikeesti...
[/q]