päivän o_O

Back to häröily O

Balloon pr0n:

http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=6uB1WLyOzSE

:D

[q]Timce, 9.2.2008 17:37:
Woot?! Päätön hevosmies, eiku poliisi..

kuva
[/q]

hassu kyllä

[q]Fakiiri, 8.2.2008 17:22:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/68050.shtml

Huh huh
[/q]
Joutuu taas takertuu vähemmän ollennaiseen seikkaan: "Puheenjohtaja Abdullah Tammen mielestä kuolemanrangaistus voidaan langettaa tekijöille, jos neljä ihmistä on nähnyt avioliiton ulkopuolisen sukupuoliyhdynnän."
Oikeesti, kuka ihmeen urpo lähtee kokeilee pettämistä neljän todistajan läsnäollessa! :D

Onneks tommosiin käytäntöihin tuskin ikinä siirrytään, on aika vaikee usko et joku ois semmonne verbaali-akrobaatti et sais valtaosan suomalaisista uskoo tota schaibaa.

"Onhan Jumalan laki toki parempi kuin ihmisen laki". Jo on varmaan, pitäis vaan eka saada jengi uskoo jumalaan, saatika siihen et jonku jumalan päättämiä lakeja löytyy ihmisten tekemistä lakikirjoista. Onnea yritykseen.

Woot?! Päätön hevosmies, eiku poliisi..

kuva

Kävelin kauppaan ja mua vastaan tuli mies RULLALUISTELLEN *whaat**ding* joo, kylhän tää talvi on ollu "aika" vähäluminen mut oli toi silti jotenki hassu näky :P

Kuopion lentokentän alla on ehkä timanttiesiintymä.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1486581

post-pacifique. Ihan ku ois darrapäivä.. eikä ees juonu mitää eile..! ei saa mitää aikaseks, väsyttää ja jumituttaa.. sohva ja telkkarin kattelu houkuttais paljon enemmän ku kaikki tekemättömät hommat.. oi miksi..

[q]Freja, 10.2.2008 11:43:
Systerillä muutama pvä sitten katkes verisuoni pohkeesta tms, ja siihe tuli mustelma ja se oli sil hetken kipeenä. Mulla toissayönä oli tuskanen herätys, ku heräsin siihe et vetää suonta pohkeesta iha tajuttomasti, ja aamul si hokasin et siihen oli tullu mustelma. Mulla siis tapahtui muutama päivä jälkijunas sama mitä systeril, ja ny meil o aika tarkasti samas paikkaa mustelmat O_o :D
[/q]

Onko teillä menossa takuu umpeen?

Lauantai-illan huumaa: nukuin duunin jälkeen päikkärit, heräsin, söin ilta-aamupalaa, aloin tiskata, valitsin vaatteet huomisiin työpaikan kekkereihin ja kävin ostamassa yhden oluen. Hengaan yksin kotona, vaikka mikään ei estäisi lähtemästä riekkumaan. Bissekin odottelee vielä kiltisti jääkaapissa. Tää on kivaa. Mun elämä on kivaa. <3

O___o

Asiat ei aina mee niinku on suunnitellu..perk..*senkin*

[q]MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!
[/q]

Ei se ookkaa sua varten :) On olemassa jengiä joiden on vaan pakko saada uusin puhelin mitä on ja se on vieläpä aika yleistä. Itse en myöskään maksais ikinä yli 500Eur luurista, parisataa on mulle just bueno.

ps. onhan toi armanin luuri nyt hemmetin nätin näkönen ja ominaisuuksiakin kylläon, Samsungin luurihan se on tekniikaltaan.

[q]Apo, 10.2.2008 18:44:
Onko teillä menossa takuu umpeen?
[/q]

:DDD

[q]crissy, 11.2.2008 14:58:
---
samoin oli motorolalla razr v3 ja Dolce&Gabbana v3i.. teknisesti ei nyt mitään sen suurempia eroja (ymmärtääkseni) mutta hinnas oli eroo et tavis makso 169e ja DG muistaakseni 600e (+-)
[/q]

Joo ja motorolaa en IKINÄ edes harkitsis vaikka sais ilmaiseksi.

[q]ezzy, 11.2.2008 15:02:
---
crissy, 11.2.2008 14:58:
---
samoin oli motorolalla razr v3 ja Dolce&Gabbana v3i.. teknisesti ei nyt mitään sen suurempia eroja (ymmärtääkseni) mutta hinnas oli eroo et tavis makso 169e ja DG muistaakseni 600e (+-)

---

Joo ja motorolaa en IKINÄ edes harkitsis vaikka sais ilmaiseksi.
[/q]

hyvin toi on mulla pelittäny jo yli vuoden

piti käydä Kampin pelipotis vaihtaa kolikot seteliks, kun pankki ei halunnu vastaanottaa 150E kolikoina:D Setelit kyllä kelpas =)

Osuinpa tänään aikatauluineni samaan kuin se kokeilussa oleva kaksoisnivelbussi. Hassu kyyti oli, lähinnä muistutti ratikkaa. Penkit oli vinksin vonksin ja se hytky ylös-alas (ainakin siellä perällä jossa istuin). Mutta ei siinä, kyllä se varmasti ihan toimiva on tuolle jokerilinjalle!

[q]Zapa, Just tosta pitäisi sit maksaa vai?? Vaikka toi huuhkaja maksais MULLE satasia treffeistä, en tod lähtis...yawn.
[/q]

second that.
rumin huora vähään aikaan (niinkuin Jaakko sanois)
:D

On muuten hieman kova tuuli tuolla ulkona, ikkunat vain paukkuvat ja meteli on aikasta kova.

meil töis soi biisi jossa sanat menee näin...

"I wish i never fucked you"....*nuotti*

jne....

http://biggestdrawingintheworld.com/drawing.aspx

Huh! Siisteintä hetkeen! ^_^

O