päivän o_O
[q]niomic, 23.1.2008 10:27:
---
Kiito, 23.1.2008 10:22:
---
Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:
Punkka räjähtää nykyään lomakkeella
---
Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?
---
Urpo. Kerro mulle mitä tekemistä punkkien räjäytyksellä on
tekemistä sodan kanssa?
---
Räjäytyksellä muistutetaan siitä punkan petaamisen tärkeydestä, joka taas liittyy hyvän sotilasyksikön tapoihin. Kun paikat pidetään siisteinä ja samassa järjestyksessä, homma luistaa paremmin kun paskat on housussa. Toisekseen totutaan siivoustoimeen viimeisenä asiana asemapaikalla, joka on toki erilaisessa tärkeysasemassa eri joukkojen kohdalla. Rauhanajan treeneissä panos kohdistuu toki myös harjoituspaikkojen suojeluun ja puhtauteen.
[/q]
Meille asiaa ei koskaan valaistu noin.
Ymmärrän kuitenkin jokaista pointtia sanomastasi,
en tosin ajatellut asiaa ihan noin syvällisesti koskaan.
Ja olisikin olleet asiat noin yksiselitteisiä.
Räjäytyksellä muistutettiin meitä myös sillä kuinka
hienoja vaihtoehtoja varusmiesjohtajakoulutus
tarjoaa puolustusvoimissa. Siinä tulee hyvä fiilis kun voi
"haistakaa mosat vittu" -asenteella käydä repimässä vähän
lakanaa pois ja sitten tulla hetken päästä huohottamaan niskaan
siitä miksi kuuskakkoset ei ole jo vaihdettu ysiykkösiin vaikka
aikamääre on erittäin kohtuullinen. Eihän nyt koko joukkueella
ole aikaa tai halua odottaa yhtä sotilasta.
[q]Miinapiina, 21.1.2008 12:10:
tää juttu:
http://klubitus.org/blog.php?blog=13619
oon vielki ihan O______o
[/q]
Mä en skrollannut tuota eteenpäin, mutta oliko vastaus punainen ja vasara? :P
Meillä on töissä isoja "mainosjulisteita" viikon tarjouksista. Vasta tänään eräs asiakas huomasi, että oikeasti 3,5e/2pss tarjous oli isoissa julisteissa 1e/2pss. En voi käsittää miten noinkin paha moka voi tapahtua isolle konsernille, kun kyseiset julisteet on kuitenkin lähetetty "muutamalle" muullekin kyseisen konsernin liikkeelle. Hämmentää myös se, että vasta lauantaina asia huomattiin
Viihdyin töissä läpi yön vapaaehtoisesti vaikkei ois tarvinnu
[q]domi, 27.1.2008 14:46:
Juuri sain kortin takasi ja taas tuli sakot. 155e kiitos nam. Voisin vaikka hakata päätäni muutaman tunnin seinään et sais sinne vakionopeudensäätimen.
[/q]
Tai vaikka kevyemmän kaasujalan?
vaihtoonlähtö alkaa saamaan konkreettista muotoa pelkän ajatusleikin sijaan..
[q]domi, 27.1.2008 14:46:
Juuri sain kortin takasi ja taas tuli sakot. 155e kiitos nam. Voisin vaikka hakata päätäni muutaman tunnin seinään et sais sinne vakionopeudensäätimen.
[/q]
Aika vähällä pääsit kyl...käsittämätöntä :)
Neljän tunnin päikkärit. Taas.
O_____o - olo.
eilen oli aika o_O, kun kävelin kurvissa. olin tossa hämeentiellä siinä leveimmässä kohdassa juuri raitiovaunukiskojen kohdalla, kun suojatien eteen pysähtyi poliisiauto vilkut päällä ja kuski viittilöi mua menemään yli. kylhän mä sitte menin, kun kerran käskettiin, mut ei siinä nyt ihan defaulttina heti tullut mieleen lähteä ylittämään sitä loppupätkää niiden editse, vaikka vihreät valot mulla olikin.
Koulussa koodasin Javaa ihan huomaamatta yli 2h ja kotona vielä asensin ohjelman, että pystyin koodata lisää. Kaiken lisäksi vielä osasinkin jotain.
Ei tän näin pitäny mennä.
Joku täti soitti äsken mun duunikännykkään ja kysy "Onko Karppisen tilitoimistossa?". No eipä oo.
Minuutin päästä samainen täti soitti samaiseen duuniluurin ja kysyi "Onko Karppisen tilitoimistossa?". No eipä oo edelleenkään.
Minuutin päästä huomaan et samasta numerosta soitetaan taas siihen mun kännyyn. Pakko oli vastata pokkana et "Karppisen tilitoimisto."
Oonks mä jossain Candid Camerassa?
Paikat jostain kumman syystä ihan älyttömän kipeinä Käsien kivun syyn tiedän, mutta ei mun selkä ja niska pitäisi sattua! Oli yhtä tuskaa yrittää istua salissa preliminääreissä tän selän kanssa.
[q]bates, 29.1.2008 13:11:
Minuutin päästä huomaan et samasta numerosta soitetaan taas siihen mun kännyyn. Pakko oli vastata pokkana et "Karppisen tilitoimisto."
[/q]
:D
Kävin meikkimallina, lopputuloksena näytin lähinnä barbielta. Värien takia tosin, blondit luonnonkikkarat meets barbievärit, mut silti. Ei ois taas äitikään tytärtään tunnistanut o_O
Mun meganen mokkula imee 190 kbps sisään O_o
[q]Steven Hoaks, 29.1.2008 14:58:
---
Mites se puhelu siitä sitten jatku?
[/q]
Repesin ja sanoin tätille et eiku tää on oikeesti edelleen täällä xxxxxxx firmassa, tsekkaas ny se sun numero. Ei oo enää soitellu.
Siinä, että suomalaiset haukkuu ruotsalaisia homoiksi, on historiallista perää. Ruotsi ei tullut auttamaan Suomea 1940-luvun sodissa, joten suomalaiset koki, ettei ruotsalaiset olleet tosimiehiä, kun eivät sotimaan pystyneet.
Ruotsissa myöskin oli homous sallittua toisin kuin Suomessa. Homous oli kuin rutto, jota ruotsalaiset levitti. Suomalaisia homoja muutti Ruotsiin varsinkin ennen vuotta 1971, ennen kun homous sallittiin Suomessakin. Nii et siellä Ruotsissa niitä homoja sit oli.
Olikohan se Hollanti, joka on tehny tutkimuksen, kuinka maskuliinisia eri maat on. Maita oli 40 ja Ruotsi sai maskuliinisuus pisteitä vaivaset 6 kun Suomi sai 51 :D
Mä vaan luulin, et toi homo juttu on tullu jostain...et se on vaan joku nykypäivän juttu. Et kun homo on myöskin haukkumanimi...tj. o_0
Enemmänkin tää on ollu koko tän talven ihmetys, mut silti.
Mihin on kaikki pikkulinnut hävinny?
Koko talvena en oo nähny tirpan tirppaa missään..
Pari varista oon bongannu, mut pikkutirpat on ollu ihan totaalisen kadoksissa..
"Outoa" sano jopa mun mutsi ku ei sekään oo nähny yhtään, ja se vielä laitto kaiken maailman siemenet lintulaudalle ja talipallot roikkumaan puun oksista nille valmiiks...
Tuli äsken klubbariskäyntejä: 5000 täyteen*tirsk**tirsk**tirsk**tirsk*