päivän o_O
Löysin oman pärstäni lehdestä. Ja omat kommenttini koskien bussilakkoa. Jos jotain tästä opin niin ainakin sen että puoli litraa punkkua juoneena kannattaa juosta kameroita karkuun.
Sain perjantaina ylinopeussakot ku ajoin 80 km/h alueella kuulemma 103 km/h. Meinas tulla kasirysy poliisien kanssa ku en suostunut maksamaan 20 euron sakkoa ilman etta antoivat ensin kuitin. En ees eka uskonu et ne oli poliiseja, vaikutti lahinna silta et yks poliisi ja sen kolme kaveria paatti hankkia vahan viikonloppurahaa pysayttamalla autoja alamaessa
[q]polly, 29.6.2009 15:01:
paikka on kyllä siivottu jokaisten bileiden jälkeen huolellisesti
edit: meikolla ei ole enään sen muututtua suojelukohteeksi järjestetty bileitä
[/q]
Joo, en mä sitä epäillytkään. Toi viestin sävy tuossa lähinnä oli ihmetyksen aiheena. Tosin tuokin juttu on jo kolme vuotta vanha, mutta tämä "käyttäydytään kuin Kaivopuistossa" ja "mikä tahansa muu paikka on parempi teknobileiden järjestämiseen kuin viimeiset rauhalliset paikat."
Ilmeisesti kirjoittaja haluaisi, että bileitä pidettäisiin hänen takapihallaan
[q]Lyylikki, 30.6.2009 08:04:
joo, en mä sitä epäillytkään. Toi viestin sävy tuossa lähinnä oli ihmetyksen aiheena. Tosin tuokin juttu on jo kolme vuotta vanha, mutta tämä "käyttäydytään kuin Kaivopuistossa" ja "mikä tahansa muu paikka on parempi teknobileiden järjestämiseen kuin viimeiset rauhalliset paikat."
Ilmeisesti kirjoittaja haluaisi, että bileitä pidettäisiin hänen takapihallaan
[/q]
ai se olikin suora lainaus :D käsitin että se oli sun loppukaneetti
jos söis ekan pizzanpalan/ruuan anyhow viikkoon (jotain 10x10 cm) ja menis odottamaan sitä kuukauden kaivattua unta....
[q]Takyon, 12.6.2009 14:30:
Enpä ole ennen nähnyt poliisilla skootteria ajopelinä. Mut nytpä olen! Siinä oli ihan poliisin logot ja vilkkuvalot ja kaikki :D
[/q]
hahaha, siistii :D
Käykääpä Alkossa hommaamassa Laitilan brandy lonkeroa, 330cl ja nauttikaa. Aikuisten pommaccia ja niin petollista. Oikea kesäpäivän helmi. :)
Miksi kummassa ennen mun kännykän kello on ollut ihan samassa ajassa kuin tietokoneen ja ja nyt se kännyn kello on alkanut heittää muutamalla minsalla? Ei mun maailma mihkään muutamaan minsaan kuole mutta kumpaan tässä nyt sitten luottaa?
[q]josbe, 13.9.2007 18:28:
---
Takyon, 13.9.2007 18:17:
Nyt pentele, eipäs yleistetä :P
[size=6]Nimim. Levyjä soittava maltillinen taksikuski[/size]
---
No ok, ok... Yleistän sitten vain keski-ikäisiin/iäkkäämpiin taxareihin. Itse asiassa meinasin jopa edellisessä postauksessani sanoa, että taxarit pitäis poistaa liikenteestä, lukuun ottamatta nuoria ja viikonloppua ajavia.
[/q]
Ja mun mielestä kun suurin osa just niistä nuorista kuskeista on niitä pahimpia kaahareita :D Vanhemmat on jo tajunnu ettei siitä ole muuta kuin haittaa. Toki sitten osa niistä vanhemmista on sellasia teiden kuninkaita ja osaavat käsitellä autoa paremmin kuin kukaan muu *justjoo*..
Enpä ole ennen nähnyt poliisilla skootteria ajopelinä. Mut nytpä olen! Siinä oli ihan poliisin logot ja vilkkuvalot ja kaikki :D
jos söis ekan pizzanpalan/ruuan anyhow viikkoon (jotain 10x10 cm) ja menis odottamaan sitä kuukauden kaivattua unta....
Miksi kummassa ennen mun kännykän kello on ollut ihan samassa ajassa kuin tietokoneen ja ja nyt se kännyn kello on alkanut heittää muutamalla minsalla? Ei mun maailma mihkään muutamaan minsaan kuole mutta kumpaan tässä nyt sitten luottaa?
Kuuri loppui. tuli nälkä ja uni ja reflavainot alkoi? Kun kuripiiri veripitoineen on loppu niin silloin korkki narahtaa.
OMG työhaastatteluun kolmen vartin varotusajal
Mulle kun antaa kasan lyijykyniä ja muita suteja niin lopputulos näyttää lähinnä joltain Dalin ja Miron ja Alakoululaisen sekoitukselta. Mutta tolle kaverille nostan hattua! En ole moista nähnyt. Ja jos kaveri tekee puoli vuotta yhtä kuvaa on se sellaisen mitä ei mun hermoilla kyllä tehdä =D
http://www.mtv3.fi/helmi/vapaalla/artikkeli.shtml/2012/04/1524467/todellisuus-vs-fiktio-nama-elokuvat-sekoittivat-katsojien-paan
"Tutkimusten mukaan suuri osa englantilaisista ei erota tosielämän historiallisia hahmoja keksityistä, kertoo Daily Mail. 20 prosenttia briteistä uskoo esimerkiksi Sherlock Holmesin ja Musta kyy -komediasarjan päähahmon olevan todellisia henkilöitä menneeltä ajalta. Ask Jeeves -sivuston selvityksen mukaan myös Teräsmiehenä toiminut Clark Kent ja seikkailija Indiana Jones ovat brittien mielestä aivan oikeita ihmisiä. Entistä erikoisemmaksi tilanteen tekee se, että esimerkiksi vallankumoustaistelija Che Guevaraa ja lainsuojatonta Jesse Jamesia britit taas pitävät fiktiivisinä hahmoina. Viidesosa tutkimukseen osallistuneista tuhannesta henkilöstä koki vaikeaksi erottaa tosielämän hahmoja fiktiivisistä tv-hahmoista."
http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml/uusimmat/ihmiset/?2008/4/129793
ei morjens...
miten toi tukiainen voi olla noin idari???
[q]Takyon, 11.11.2009 23:17:
Puhelimen softapäivitys: 133 Mt o_O
Ja vieläpä ihan pikkupäivitys.. Taitaa tuo NSU latailla aika paljon muutakin siinä mukana..
[/q]
vedä päivitys foa:n läpi?
Puhelimen softapäivitys: 133 Mt o_O
Ja vieläpä ihan pikkupäivitys.. Taitaa tuo NSU latailla aika paljon muutakin siinä mukana..
[q]mariq, 18.3.2009 13:53:
Sain lahjakortin päiväristeilylle Tallinnaan En oo ees osallistunu mihinkään arvontaan tai mitään.. tuli vaan sähköpostilla lahjakortti
[/q]
Me just puhuttiin et pitäis lähtee Tallinnaan kulttuurimatkalle katselemaan vanhoja kirkkoja yms. Onks tuossa joku rajoitus milloin sen voi käyttää?