päivän o_O
tänään tulee täyteen 34 vuotta tätä eloa ja oloa
---
toi hyvät ja tosi huonot trefffit samaan aikaan*ding*
Jäi tosi jännä olo*ihmettel*
---
Kävitkö kaksilla treffeillä samaan aikaan?
en tiiä. ehkä huomaamattani =DD
Njoo. oli ehkä sellaset deitit, joilla todetaan, että kandee pystyy kavereina.
Tiesittekö, että seksuaalikäyttäytyminen on kompleksinen ilmiö, jossa olet itse mukana.
Tulipa perkele pelästyttyä. Yksin toimistolla, popit täysillä, Saltwaterista Thrillseekersin ambient mix soimassa ja kuljetusliikkeen mies hiipii olan taakse tuomaan pakettia.
"Aika hyvää musaa. Tätä vois kutsua jopa retroksi kai nykyään."
*****WTF SPOOKED OUTTA MY PANTS*****
"Jooo-ooo. Sinäänsä ihme et tunnistat. Ihan kaikki ei tosiaan tunnista."
"Niin, mikäs tää oli? Deleriumin..."
"...Silence."
"Joo."
Vittu. Niinpä oli joo. :D
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200712046937520_ul.shtml
Vois ite ainakin olla melko ihmeissään tossa tilanteessa.*whaat**ding*
Vikat neljä postausta Jagolta
Mitä mä postasin??!! hitsi kun ei enää tiiä.. Näkeekö ne jostain viellä betan puoltakin, kun ei enää omast profiilista löydy
---
---
Mitä mä postasin??!! hitsi kun ei enää tiiä.. Näkeekö ne jostain viellä betan puoltakin, kun ei enää omast profiilista löydy
Nii siis täällä topikissa. Edellisen sivun vikat neljä.
Ei siinä mitään, hyvä että täällä on aktiiveja!
---
WTF.. Onko ens viikolla jo joulu
---
Mä luin kanssa Fb:ssä tosta. Siis olin ihan ihmeissäni. Oon ollu kokoajan niin pää omassa perseessä, etten oo oikeesti ees tajunnu tota*ding*
Oho ai mä tajusin sen alunperin jo tolloin. Muistan että joskus 21ensimmäinen päivä mä vihdoin tajusin, etä se tosiaan tarkottaa myös sitä, että pitää miettii sitä, mitä meinaan tehdä jouluna + lahjoja *blush**tirsk*
---
---
---
---
Nii siis täällä topikissa. Edellisen sivun vikat neljä.
Ei siinä mitään, hyvä että täällä on aktiiveja!
Aah joo olihan siellä taas nenäkullanarvosia postauksia
:D
[q]Annakins, 16.10.2007 14:57:
Vain meillä...
Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????
[/q]
Toisille se korkealla oleminen on niin hankalaa :D Varsinkin jos hissi ei toisilla mene sinne asti
[q]Laskeuma, 12.2.2010 01:40:
totoro kissabussi wtf! XD melko hapokasta XD XD
[/q]
Ehkä parasta. Toi koko leffa on kokonaisuudessaan on jo niiin kipee, et ei mitään rotii.
Tässä just vitutuksen maksimoinniksi laskeskelin, että mun "pikkaisen" putken aikana on mennyt jotain 1300 pottua bisseä....kas, sillä lailla....*ding*
[q]Takyon, 5.12.2007 18:59:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
klips
---
Entäs seuraavana päivänä? Itsellä ollut aina ongelmana että ajon jälkeen jokusen tunnin päästä tai seuraavana päivänä alkaa iho kutiamaan (varsinkin leuan alta) aivan pirusti. Oli terä sitten aivan uusi tai käytetty, aina sama juttu. Olen kokeillut konetta ja mach3:sta, molemmilla sama juttu. Samoin erilaisia vaahtoja ja after shaveja kokeiltu.
Tai sit mä vaan ajan väärin :P
[/q]
Höylällä ei itellä ole kutiamista tullut, mutta koneella kylläkin. Kaiketi johtuu ihotyypistö tai jostakin muusta vastaavasta. Harvemmin tosiaankin se ensimmäinen ajo kertoo mitään, nähtäväksi jää mitä se tulevaisuudessa tuo *nauru*.
[q]$, 4.8.2008 18:44:
LOL LÖYSIN MUN CD-SOITTIMEN PESÄSTÄ SÄHKÖTEIPPIÄ N. VAJAAN KYMMENEN SENTIN VERRAN.
[/q]
EVO
tuli mieleen ircissä lätisemisten myötä että mä oon kiskonu joskus teininä mummin vanhoista panacod poreista pienen pöhnän....et onneks en oo 4-5 poretta enempää ottanu ku maksahan siinä olis korahtanu.
aika fakiiri saa olla että saa parasetamolilla maksan "korahtamaan", pitää olla aika pitkä kuuri tai maksa muuten rusinan näkönen että siinä onnistuu. lisää aiheesta sanoilla maksatoksisuus ja hepaattinen. niin no, teiniä (mitä tämä sitten iän puolesta tarkottaakin) ei maksa välttämättä ole vielä tottunut kuormitukseen eli riskit on kyllä olemassa.
tuli mieleen ircissä lätisemisten myötä että mä oon kiskonu joskus teininä mummin vanhoista panacod poreista pienen pöhnän....et onneks en oo 4-5 poretta enempää ottanu ku maksahan siinä olis korahtanu.
---
---
aika fakiiri saa olla että saa parasetamolilla maksan "korahtamaan", pitää olla aika pitkä kuuri tai maksa muuten rusinan näkönen että siinä onnistuu. lisää aiheesta sanoilla maksatoksisuus ja hepaattinen. niin no, teiniä (mitä tämä sitten iän puolesta tarkottaakin) ei maksa välttämättä ole vielä tottunut kuormitukseen eli riskit on kyllä olemassa.
njoops tuli taas ylireagoitua tuonkin suhteen mutta silti en yhtään ihmettelit et olis voinu siinä höhötellä huviksee ja kiskoo parisenkymmentä tablettii sinne kannuu
voipahan vaan todeta et joskus on ollu ihan vitun tyhmä ja ei se suunta oo ollu muuta ku alaspäin siitä lähtien =P
http://www.youtube.com/watch?v=M4KX7SkDe4Q
Katoin ekaa kertaa ton videon ja en uskonu että Timbaland on noin röyhkeesti "oikeena tuottajana" pölliny tuon Suomalaisen tuottajan biisin melodian ja rakenteen.