päivän o_O

Back to häröily O

Roudasin Rock Band -peliä ympäri Nykin metroa eilen, tänään, millon-se-nyt-olikaan koska veljeni sellaisen ameriikasta halusi :D

[q]plink, 6.12.2007 16:22:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O
[/q]

Oisko tiskauksen yhteydessä esim. pannu päässy lämpenemään? Lämpölaajenemisen ansiosta se ois saattanu olla just sen verran isompi se aukko et kansi on mahtunu sisään...

Jäin tänään junan ovien väliin. Ne runttas ja punttas mua, melkein hätäännyin.

Mutta enimmäkseen kuitenkin hävetti. Näin itseni Metron kannessa jonkun ottamassa räkäisessä kännykkäkuvassa.

samperi.
bon bon -noitapillimix syöty.
vatsa ei tykkää.
mutku se pirun pussi vei koko käden. ja sydämen. kaiken!

mun ei pitäis ostaa karkkia.

Mulla on viime yönä ilmestyny puhelimeen numero joka on yksinkertaisesti nimellä "tyyppi" mun luurissa. Ja olen näköjään jutellutkin hänen kanssaan viiden min. mittaisen puhelun klo 03.56. :o

Ostin sauvat! Oikeen hyvään ale-hintaan vielä. Sopii hyvin kun nyt oon täällä Suomen tuulipukukaupungissa Lenkille mars!

Mun kaks päivän o_O :ta vois olla:

IE ei ollut sekoilun syynä
Pankki joka sekoili, ei ollut sampo pankki

:-)

menin kännissä lupautuu sylikummiks naapurin mahdolliselle vahinkolaukaukselle. saatana kuin tyhmä ihmisen pitää olla =P

Tipuin yöllä sängystä kääntäessäni kylkee :D

Mä en muista nähneeni yhtään hämppistä viime kesänä suomessa*ding*
Muistan vaan köpiksen hämppisten kiipeilytelineen, mutta suomessa tai missään muualla ei oo niitä näkyny.

Jotain aivan uutta ainakin itselle:
http://www.tekniikkatalous.fi/tyo/uusi+trendi+alkaa+lahettako+ansioluetteloita+lahettakaa+linkkeja/a765156

Taas jälleen kerran joku on onnistunut tekemään horoskooppikuvauksen joka kuvaa mut jopa yllättävän hyvin. Kaikki muistettiin sanoa*täh*.

Eikös siis joka 12sta ihmisen pitäisi siis olla ainakin jossain määrin samankaltainen kun minä? En oo ainakaan kokenut että näin olisi tai ehkä en vaan tuu niidne kaa toimeen. Toisaalta en taida tuntea paremmin yhtään toista skorpionia[?] paitsi tätini, jonka kanssa oltiin tosi samanlaisia(päivän ero synttäreissä).

elämä O____o

Eikös siis joka 12sta ihmisen pitäisi siis olla ainakin jossain määrin samankaltainen kun minä?

No siis kyllä aurinkomerkki on tärkeä, mutta se kertoo kuitenkin lähinnä sisäisistä asioista ja elämän perustarpeista. Enemmän me tunnistetaan toisemme varmaan nousumerkin kautta, joka kertoo siitä millaisena muut meidät näkevät, ja miten maailman haasteisiin suhtaudutaan. Ja nousumerkki vaihtuu aina 2 tunnin välein. Todennäköisemmin siis saattaisit löytää yhtäläisyyksiä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat syntyneet suunnilleen samaan aikaan päivästä kuin sinä.

Aika pitkälle päästään yhtäläisyyksissä jos on jonkun kanssa sama aurinkomerkki ja nousumerkki, ja niitä olisi siis 1/144 ihmistä. Teillä olisi yhteistä elämän tärkeimmät asiat (esim. tunteet ja itsenäisyys) sekä se miten maailmaan suhtaudutte (esim. tarkkailemalla tai seikkailemalla tai intuitiolla).

Kyllä muillakin jutuilla on iso merkitys (Mars = minkä asioiden suhteen päätät toimia, Kuu = mitkä asiat aiheuttavat tunnereaktion, jne.), eli melkeinpä sanoisin että jos joku aurinkomerkkihoroskooppi osuu hyvin kohdalleen niin se on isolta osalta sattumaa. Veikkaisin että huominen (tai ensi viikon) vastaava ei osu...

Ensin törmätään junas yhtee tyyppiin, ketä ei oo nähny piiitkään aikaan, si viel törmätään film townis entiseen vaasalaiseen. Helsinki o pieni.
Mistä vetoo, et törmätää huomen viel eksäänki, vittu.

---
Eikös siis joka 12sta ihmisen pitäisi siis olla ainakin jossain määrin samankaltainen kun minä?
---

No siis kyllä aurinkomerkki on tärkeä, mutta se kertoo kuitenkin lähinnä sisäisistä asioista ja elämän perustarpeista. Enemmän me tunnistetaan toisemme varmaan nousumerkin kautta, joka kertoo siitä millaisena muut meidät näkevät, ja miten maailman haasteisiin suhtaudutaan. Ja nousumerkki vaihtuu aina 2 tunnin välein. Todennäköisemmin siis saattaisit löytää yhtäläisyyksiä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat syntyneet suunnilleen samaan aikaan päivästä kuin sinä.

Aika pitkälle päästään yhtäläisyyksissä jos on jonkun kanssa sama aurinkomerkki ja nousumerkki, ja niitä olisi siis 1/144 ihmistä. Teillä olisi yhteistä elämän tärkeimmät asiat (esim. tunteet ja itsenäisyys) sekä se miten maailmaan suhtaudutte (esim. tarkkailemalla tai seikkailemalla tai intuitiolla).

Kyllä muillakin jutuilla on iso merkitys (Mars = minkä asioiden suhteen päätät toimia, Kuu = mitkä asiat aiheuttavat tunnereaktion, jne.), eli melkeinpä sanoisin että jos joku aurinkomerkkihoroskooppi osuu hyvin kohdalleen niin se on isolta osalta sattumaa. Veikkaisin että huominen (tai ensi viikon) vastaava ei osu...

No siis meinasin just noita luonnekuvauksia. siellä kuvattiin jopa salaisia puolia musta ja huvitavaa kyllä se millanen pari mä ja eksä oltiin ja miks se päätty. Muutenkin tosi paljon just sitä, että millasillasiin ihmisiin koen vetoa ja millasii ongelmia kohtaan elämässä. Lueskelin siis eri lähteistä eri kuvauksia..

Mitä vittua. Mulle tultiin tänään töissä sanoo, että "Käyksä jossain reiveissä? sä näytät ihan siltä."
Mulla on päällä mustat housut ja musta huppari, miten hitossa se viestii mun bileissä käymisestä yhtään mitään? Pelottavaa..

Joka kerta, ku ma kayn yhes vaateliikkeessa taalla, ma vaan tuun ihan hulluks. Siel soi ni hemmetin hyva musa, et ma jotenki kummasti loydan iha ylipaljo vaatteita ja si ma vaan ostan ja ostan ja ostan.. Hm.
Se o janna, miten paljon musiikki vaikuttaa shoppailufiilikseen.

[q]juuco, 19.4.2008 22:08:
Heräsin seittemän tunnin päikkäreiltä tossa kaheksan aikaan. Aika jees. Unirytmit kerralla uusiks O_o

Sanonpahan vaan et voihan v""#%"#.
[/q]

mä oon koko viikon heräilly jossain klo 01-03 välillä. ja aivan sama mihin aikaan on käynyt nukkumaan. pitää vaan aina koittaa nukkua silloin, kun sattuu nukuttamaan:)

Tässä just vitutuksen maksimoinniksi laskeskelin, että mun "pikkaisen" putken aikana on mennyt jotain 1300 pottua bisseä....kas, sillä lailla....*ding*

oot sit vetäny kesän läpi?
no toivottavasti ei kovin pahat delirium tremensit iske.

O