päivän o_O
syntymäpäivä o_O
Näin tänään pitkästä aikaa äitiä ja tää vaan sano et joo mä saisin Kouvolasta töitä ja sielä olis ilmanen talo et voipi olla et lähden sinne Jättäis siis miehensä ja kaikki vaan pohjanmaalle ja lähtis vähä katteleen muita mantuja. Kuulemma ei jaksa enää asua samassa "köppäsessä kylässä" :D. Ymmärrettävää, mutta tosi tosi outoa.
Sain lahjakortin päiväristeilylle Tallinnaan En oo ees osallistunu mihinkään arvontaan tai mitään.. tuli vaan sähköpostilla lahjakortti
[q]Takyon, 11.11.2009 23:34:
---
ezzy, 11.11.2009 23:33:
---
Takyon, 11.11.2009 23:17:
Puhelimen softapäivitys: 133 Mt o_O
Ja vieläpä ihan pikkupäivitys.. Taitaa tuo NSU latailla aika paljon muutakin siinä mukana..
---
vedä päivitys foa:n läpi?
---
Mä jo latasin ja asensin sen.
foa?
[/q]
suoraan luurista vaa update.
[q]laite, 11.2.2008 14:58:
---
alek száhala, 11.2.2008 14:43:
---
MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!
---
Muistaakseni esim. Nokialta löytyy vielä tyyriimpiä malleja. Ominaisuuksiltaan ihan peruskännyjä, mutta hintaa lähemmäs pari tonttua.
---
Hehe, joo noissa on sit jotain safiiria yms jotka nostaa tota hintaa:
http://europe.nokia.com/link?cid=PLAIN_TEXT_679221
Mulla on tosta sellanen ei-safiiriversio pöydällä, mekaanisesti ihan helvetin hyvää tekoa mutta muuten en kommentoi mitenkään.
[/q]
nuohan nyt on vielä kaikki ns.kerjäläisluureja
nokian alalabel Vertu tekee hieman isommanrahan kapuloita
http://www.vertu.fi/en/?
"Edullisin Vertu Ascent -kännykkä Nokian Aleksenterinkadun liikkeessä maksaa 4350 euroa. Sama malli eri väreissä on 5150 euroa. Kalliimman, kultapinnotteisen Signature-sarjan hinnat lähtevät 19 900 eurosta, ja hintavin malli Helsingin liikkeessä maksaa 38 000 euroa. Kattoa ei Vertujen hinnoilla olekaan, sillä kalleimmat timanttimallit voivat maksaa tilauksesta satoja tuhansia euroja."
Just katoin forecan sääennustusta kun ajattelin lähteä pyöräilemään ja se näytti että tänään ei pitäis vantaalla sataa. Menee ehkä minuutti niin tulee hirvee ryöppy taivaalta :D Tosin ei se kestänykään kuin minuutin.
[q]Karvinen, 3.10.2005 11:09:
Mun käärme oli karannu yön aikana sen terraariosta. . . onneks löysin sen sit tänää. .
mut aika outoo et se on päässy pois sieltä, mitä mä oon pitänyt täysin mahdottomuutena
[/q]
kaverilla oli kerran myös käärmekarannut, aamulla heräs, niin se käärme oli sen kaa peiton alla sen herätyksen se kyllä muistaa lopunikänsä, kuulemma :)
[q]hannah, 30.9.2005 18:53:
sain kesätyöpaikasta palkkanauhan...maksetaan: 0.73
[/q]
ei sit tuhlata kaikkee sit kerralla!!
mut tuu mulle hommiin, saat parempaa palkkaa i promise!
Vantaalla sataa räntää o_O
tajusin et oon tälläviikolla ollu 6päivää opiskelemassa/kursseilemassa järjestötoimintaa/ay-juttuja
just tulin kotiin riihimäeltä missä oli 2päivän kurssit..ja alkuviikon tuli oltua murikassa, Uusien asioitten oppimisen lisäksi, tullut muutama lisäkilo hankittua samalla..hyvät ruuat ollut! :D
Kirjauduin just klubbariin ja olin saanut kaverilta linkin johonkin topikkiin.
Avasin reteesti topikin, jonka otsikko kuului: Masturbointiin vinkkeja.
Topikin aloittaja oli sitten uskaliaasti postannut, etta Janisa voi vaikka aloittaa.
Kysynpahan vaan, etta mita helvettia taalla oikein tapahtuu mun poissaollessa...?!?
tajusin et mä olen ensperjantaista lähtien meidän uusi nuorisovastaava, n.2000 hengen ammattiosastomme :D saas nähä mitä siitäki tuleepi.
Mutta haasteeseen aion tarttua tosissaan!
[q]sapeli, 2.7.2008 17:48:
Itsekään en kasviksia paljoa syö mutta joka päivä tulee jotain hedelmää syötyä - ehkä tuossa hämää se, että jos esim. 90% nuorista miehistä söisi kasviksia melkein joka päivä, ei se tuossa shokkitilastossa näkyisi...
[/q]
Vaikka kuinka tuota selittaisit, niin en pysty ymmartamaan sita, ettei joku syo edes jotain kypsytettyja/kypsyttamattomia vihanneksia/kasviksia/salaattia joka paiva.
Aika yksipuoliseksi taitaa jaada silloin ruokavalio. En edes keksi kovin monta ruokalajia, johon ei IMO kuuluisi jotain ylla mainitsemistani.
yesh! sain tänään hankittua itelleni kannettavan mp3soittimen!! ja mikä parasta!! sillä voi jopa soittaa ja lähettää tekstiviestejä..mutta voin ottaa sen vasta käyttöön parinviikonpäästä!!! nii just!
[q]josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402
[/q]
Vitun säkit! :D Pullaa, hampparia ja limpparia. "Tutkimuksen mukaan joka neljäs varusmies kokee terveellisten elämäntapojen noudattamisen myös ahdistavana." aaawww*nauru* Äidin kullanuput.
Eilisen juttuja, mut.
Olin eilen menossa ostamaan ensimmäistä tietokonekäyttöjärjestelmääni, joka jo itsessään tuntui aika hämärältä, mutta päästyäni verkkikseen kaupan myyjä sai mut käännytettyä ostamasta sitä
Täällä ilmeisesti sato viikonloppuna hieman.
http://img.photobucket.com/albums/v468/Ridbaba/tulva.jpg
M50 moottoritie Dublin.
Tapasin miehen joka "keksi" värilliset piilarit
Bussikuski yritti myydä mulle lastenlippua :D Näytänkö mä muka melkein 9 vuotta nuoremmalle?! O_o*tirsk* Nooo mut ainakaan en oo sit vissiin ihan rupsahtamispisteessä vielä