päivän o_O
Tulen ihmisten uniin - vieläpä tuntemattomien. O_o
Eihän tota voi kuin pahoitella.
Tänään ollu joku ihme päivä netin kanssa, välillä tuntuu lagivan connu huomattavasti jostakin syystä (kahtoo sitten huomenna jos jatkuu niin tarvitsee asialle tehä jotakin). Tai sitten se johtuu siitä, että virussofta on päivitelly tuossa juuri noihin aikoihin itseään =D.
Aloin tyhjentaa kaappeja ja pakkaa kamoja eilen. Osa laatikoissa olleista vaatteista tuntui vahan kosteilta ja kun olin tyhjentanyt kaapin alimman laatikon siella oli hometta nurkassa. Talo valmistui viime syksyna ja nyt jo hometta :D :D
Mun nenä ujeltaa. Siis vaikka siellä ei ole mitään ylimääräistä ryönääkään sisällä.
berliinissä pari viikkoo sitten +20-25 sitten viime vkl -3-+3. Ja meillä muka hullut lämmön vaihtelut =DD
Aloin tyhjentaa kaappeja ja pakkaa kamoja eilen. Osa laatikoissa olleista vaatteista tuntui vahan kosteilta ja kun olin tyhjentanyt kaapin alimman laatikon siella oli hometta nurkassa. Talo valmistui viime syksyna ja nyt jo hometta :D :D
Menis kuteet pilalle?
En ees tienny että mopollakin voi saada parkkisakon. Noh, miksei voisi tulipa otettua sitten 40 euron pikavoitto eilen. Hittovie
Näin tää mopokesä lähtee.. viime kesänä kunnostauduin aggressiivisella ajotyylillä ja keskisormen näyttelyllä, tänä kesänä varmaankin teen jonkun sakkoennätyksen *huokaus*
[q]Rujo Mutantti, 3.7.2008 17:36:
Koska esim. miä syön ne yleensä kypsentämättä. Raikkaampaa.
[/q]
Ks. ylla. Kuten jo sanoin, ei sinunlaisiakaan ole kuin 8 %.
En voi mennä nukkumaan! Tuntuu että jos nukun, en ehdi tehdä kaikkea.
Tuossa kohdin jo olettaisi kellojen soivan... enkä viittaa siihen herätyskelloon.
---
---
Tuossa kohdin jo olettaisi kellojen soivan... enkä viittaa siihen herätyskelloon.
:D Nauroin ääneen. Tyhmältähän se kuulostaa kun ite lukee uudestaan. Vähän vielä pitäis biisejä katella ja sitten ehkä nukkumaan..
autokoulun auto ajo mun eessä. ei siin muuten mitää mut se ajo YLINOPEUTTA! :O
40 alueella 50, ja 50 alueel 60. olin kyl sillee et WTF!?
en keksiny muuta mahollisuutta ku et sitä autoo ajo opettaja, tai sit sil oli inssi. :D
edit: sit toinen viel: Jaakko Salovaara kuullostaa iha Kimi Räikköseltä.
[q]Amma, 27.4.2009 18:43:
viime vk
[/q]
aikamoista :)
Tuli tänään kirjekuori jossa oli jotain glitterisydämmiä liimailtu, mä jo mietin että onks mulla joku salainen ihailija jossain Kun katsoin sit postin leimaa ja siinä luki Jyväskylä niin tajusin että senhän täytyy olla serkun hääkutsu :)
Olin tänään elämäni ensimmäistä kertaa taloyhtiön kokouksessa ja heti mut tuupattiin johonki hallitukseen. Minä ymmärrä mistään mitään..
[q]$, 19.12.2009 03:20:
-Baarista kotiin ennen valomerkkiä
[/q]
Baarista kotiin yksin ennen valomerkkiä? Et niiku käyttäny kaikkea peliaikaa hyväksesi ja luovutit kesken erän? Häpeäisit. Hyi hyi hyi!
[q]kinderi, 11.12.2009 10:10:
Mä en tiedä vituttiko vai huvittiko enemmän tän aamunen ylläri.
Herään siihen kun olkkarista kuuluu "keksi"..*kops*
Paketillinen keksejä oli heitetty sohvalta lattialle.
35kpl hiuspampuloita oli heitetty lattialle.
Vessanlattia aivan märkä, oli vissiin käsiä pesty..
2 rullaa muovikasseja(yhessä on vissiin 25kpl) vedetty auki kylppäristä olkkariin.
Että oli hyvä fiilis nousta, varmaan koko talo kuuli aamun arvotuksen "MITÄ TE OIKEEN TOUHUUTTE!?"
Vois olla skarpimpi aamusin jos alkaa tulla tavaks tollanen ettei mua herätetä vaan lähdetään tihuloimaan :DDDD
[/q]
[q]Super-Kerttu, 12.11.2009 10:25:
No oho.. Kummallinen myyjä! Sait kuitenkin sen toisen lelun?
[/q]
Joo oli kyl. Ja sain, en tosin saanut ihan kaikkia vipstaakkeja mitä ois voinu ottaa, koska se myyjä tais vaan haluta päästä musta eroon.
[q]Jutu, 25.7.2008 19:01:
*klip*
[/q]
Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta (ainakin itse antaisin ja hyvin paljon rakentavaa sellaista, asiakas on aina asiakas ja ravintola tuskin toivoo saavansa huonoa palautetta vaikka kiire onkin).