päivän o_O

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 14.9.2007 13:43:
Kirjoitusvirhe/ajatuskatko?
[/q]Mulle tuli lähinnä mieleen se Kummelin lentäjä-sketsi :) Kaverit laskeutuu sinne, missä ne joutuu viettään pakosti vähän pitempää lomaa..

Tulin Ouluun, tulin klubbariin, ja mua odotti 133 kommenttia. Hetken mietin et mit vit, mut se oliki vaa Maija

sain postissa postiennakkolapun, joka väittää että olen tilannut jotain jostain postimyyntipaikasta 40,80euron hintaan. niitä sivuja kun kattelin niin ei kyllä mikään muistikarva värähdäkään
myöskin mun sukunimi oli kirjotettu väärin, etten oo selkeesti voinu netissäkään tehdä mitää tilausta, enkä tod ole minnekään soitellukaan tms.

Hiton iso o_O ja pitää vielä odottaa maanantaihin että saan soitettua asiakaspalveluun, että mitäs lähettelette prkl.

Kyllä mulla huono muisti on mutta että ei mikään kello ala soimaan päässä tästä jutusta!

Supermegaenerginen olo ja liikaa vaihtoehtoja. Nyt on se hetki kun pitäis pystyä jakautumaan useaksi eri ihmiseksi ja tehdä kaikki nämä asiat yhtä aikaa.

On nälkä ja ei ole nälkä, tekee mieli lenkille ja ei tee mieli lenkille. Pitäis ehkä ottaa yksi olut että rauhoittuisi mutta kello on vasta noin vähän.

UUUUUUUUUUUAAAAAAAAK

Kaksi lasia viiniä ja tämä nousee hattuun jo nyt, ei voi olla mahdollista (tai on se näemmä *lmao*).

[q]Forecast, 12.9.2007 22:10:
Jos haluaa illan ratoksi lukea totuuksia miehistä, suosittelen:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4084373&t=4084373
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4091336&t=4091336
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4101996&t=4101996
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4114793&t=4114793

Oksennusvaroitus. Vaikka osittain nämä ovat ihan hauskoja
[/q]

*sars**sars**sars* Nyt meni ruoka- ja seksihalut loppuvuodeksi, vaikka kaikkia kohtia en pystynyt edes lukemaan *sars**sars**sars*

Noi kun on hevosharrastajien foorumilla, niin monessa kerrottiin elämästä maaseudulla ja mä lupaan yhä vakaammin olla ikinä muuttamatta mihinkään landelle päinkään!

Se miten eräs ihminen määritteli eräät tapahtumat ja muisti vielä vuodenkin :D

Mutsi kerto, et sen kaverilta oli tullu hääkuva joulukorttina, viikonloppuna on polttarit ja viikon pääst hääjuhla. Tää kyseinen pariskunta on kuulemma ollu "salaa" naimiissa jo parisen vuotta. o_O

[q]pululu, 10.11.2009 19:36:
No ei tää ole pelkästään tän päivän o_O, mutta oon huomannu et kun odotan jotain telkkariohjelmaa, odottaessa en tee mitään mut sit minuuttia vaille ohjelman alkamisen alan puuhaamaan jotain esim. laittamaan ruokaa tai siivoamaan tai jotain sellasta minkä tekemisen aikana ei pysty kunnolla keskittymään TV:n tuijottamiseen.

Kuten tällä kertaa oon istunut kotona viimeiset kuutisen tuntia tekemättä juurikaan mitään, ja vihdoin kun Frendit alkaa, alan pakkaamaan laukkua loppuviikon reissua varten.

Miksi ihmeessä o_O.
[/q]

Alitajuntasi yrittää kertoa sinulle, että Frendit on ihan hirveetä shaissee?

"Lainasin" eilen äidiltä takaisin Pablo Nerudan Andien mainingit ja löysin sen välistä Lontoon Home-klubin flaijerin vuodelta 1999. Ei mitään hajua miten se on sinne päätynyt. pakkohan se on säilyttää :D

Kaverin autoon oli murtauduttu toissayönä, mitään ei oltu viety, mitä nyt oli yritetty piuhoista käynnistää...

mut se o_O on, että takapenkille oli jätetty 120 kappaletta hesareita siisteissä 4x30 nipuissa :D

mut se o_O on, että takapenkille oli jätetty 120 kappaletta hesareita siisteissä 4x30 nipuissa :D

posteljooni asialla näköjään :)

---
---

posteljooni asialla näköjään :)

Tai ammattivaras, jonka edellisen keikan ryöstösaalis heitetty takapenkille talteen, mutta unohdettu ottaa mukaan, kun auto ei olekaan lähtenyt käyntiin. Melkoinen järjen jättiläinen siis todennäköisesti asialla =)

[q]ezzy, 10.11.2009 20:16:

Alitajuntasi yrittää kertoa sinulle, että Frendit on ihan hirveetä shaissee?
[/q]

Naah, koskee myös muita telkkariohjelmia mitä "seuraan". Tosin... nykyään tulee telkusta aika lailla vaan shaissee

Tietokilpailufriikkinä katsoin äsken myös jakson iskelmä- ja rocksanojen muistamiskilpailusta Biisikärpänen. Enkä kerro lauloinko mukana o_O

...jakson lopussa jakson voittaja, finaaliin tiensä jo varmistanut 40-risat keittäjä Harri Vantaalta, joutui osaamaan pilkuntarkasti niin ja niin monta biisinkohtaa voittaakseen extrapalkinnon, matkan Ibizalle o_O

[size=9](ei voittanu)[/size]

[q]Amma, 8.5.2007 00:26:
Lauri Törhönen otti mut esiintymään Aleksi Bardyn käsikirjoittamaan elokuvaan Raja 1918. http://www.ses.fi/fi/elokuva.asp?id=740
[/q]

Susta tulee stara

Ei ole ihmisen aika olla tähän aikaan lauantaiaamusta hereillä... selvinpäin. Kännissä kyllä ymmärtäis.

Tää koko päivä on kyl sellane!

Työohjelmien totaalinen sekoilu
Kumpuileva ja elävä vessanlattia ja -ovi
Koneessa oleva vanha virus
Outo tapa käyttää messengeriä
Yms
Yms
Yms

Mitä vielä?! 8)

ANTAA TULLA VAAN, I'M READY!

toi hyvät ja tosi huonot trefffit samaan aikaan*ding*
Jäi tosi jännä olo*ihmettel*

toi hyvät ja tosi huonot trefffit samaan aikaan*ding*
Jäi tosi jännä olo*ihmettel*

Kävitkö kaksilla treffeillä samaan aikaan?

O