päivän o_O
[q]Timce, 29.7.2007 23:09:
---
*Stella, 29.7.2007 15:29:
Musta Enrique Iglesias on aika ihana.
---
Kukas tää on? O_o
[/q]
Niinpä. Mäkin tiedän vaan sen latinojäbän :(
Youtube on kaatunut
ELton John haluu pistää netin säppiin:
http://www.stara.fi/?p=6237
Eilen töissä 12 h, tänään 15+. Ootan kyl saavani mitalin tämän päiväisestä lentävästä ammatinvaihdosta.
[q]Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:
Siis mitä helvataa, luulin entisiä ruokapöydän tuoleja ihan poisheittotavaraksi ja sitten yllättäen löysin Hesarista pienen jutun juuri samanlaisista tuoleista. Nooh ei muuta kuin sen jälkeen internetistä etsimään nettikaupoista samanlaisia ja osasta pyydettiin jopa 90/kpl.
---
Ilmari Tapiovaaran suunnittelema Fanett-tuoli. Edsyn Factoryn (Ruotsi) valmistama vuonna 1949. Asko teki tätä tuolia tämän jälkeen ja se oli erittäin suosittu Suomessa. Hinta 80-100e kappaleelta.
---
"WTF WTF"
[/q]
Oli ihan pakko googlettaa toi nimi, ja totesinkin että mulla on noita samoja *hih**nauru* nyt selvis nimikin! Nää mun versiot on vaan vähän räjähtäneitä...
eikö ne wavessa luota siihen et poke ei päästä alaikäisiä sisään, kun täytyi eilen vielä uudestaan käydä hakemassa ajokortti "narikasta", ennen ku suostuivat myymään mulle lonkeron.
ok, ok.. tajuan kyllä, et periaatteessa kuka vain voi terassin puolelta kävellä sisään, mut oli se silti vähän autoa, koska ikäraja vain k-18.
"In the Groove"-peli onkin hauska.
Nukuttaa ihan tajuttoman paljon Enkä oo ees kiukkunen väsymykseni takia... Ehkä ihan hyvä
Voisin vaihtaa kurkkukipuni vasempaan pikkusormeeni... Anyone?
Meidän firman miehet aiheutti eilen koko päijät-hämeen laajusen sähkökatkoksen! Go eltel networks!
http://www.ess.fi/Article.jsp?article=156071
hyvähyvähyvä!
Amerikkalaisyhtiö haastoi Punaisen ristin oikeuteen
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Amerikkalaisyhti%C3%B6+haastoi+Punaisen+ristin+oikeuteen/1135229371456
Siis voi elämä näitä teknisiä tukia. Väännän kättä Sony Support Finlandin kanssa siitä, miksi telkkareihin ei muka voisi tehdä softamuutosta, joka mahdollistaisi 1080p/24-moodin käytön täyden tarkkuuden paneeleilla (oma lehmä ojassa, koska oma telkkuni pystyy vain 1080p:hen).
Tähän keskustelu jäi kesän alussa:
> Kiitoksia vastauksista. Tämä kuitenkin hieman kummastuttaa:
>> 24p tuki ei voi lisää softalla, siis jos haluaisit sen ominaisuuden
>> kannattaa odottaa 3000-sarjan televisioita. Ensimmäinen mikä on tullut
>> nyt on D3000 (ainoastaan hd ready) mutta on tulossa myös W3000 ja
>> X3000 full hd televisiot kesän jälkeen.
> Kuulostaa oudolta, kun tuo pull down kuitenkin taidetaan hoitaa ihan
> softapohjaisesti kuten myös PAL- ja NTSC-formaattien tunnistaminen.
> Koodiinhan pitäisi vain lisätä moduuli, jossa tuo 1080p/24-formaatti
> tunnistetaan ja siitä eteenpäin laitteiston tehtäväkuorma helpottuisi,
> kun pull down-vaihe voitaisiin yksinkertaisesti jättää väliin eli mitään
> uusia piirejä tuohon ei pitäisi tarvita. Jos kerta mura-ilmiöön tarjotaan
> myös softapohjaista parannusta, pitäisi laitteen resursseista löytyä sen
> verran ilmaa, että tuo moduuli saataisiin peruskoodiin ympättyä. Lisäksi
> kun kerran Playstation 3:eenkin on luvattu tuo 1080p/24-tuki ja
> nimenomaan softapäivityksellä, on firmassa joku, joka osaa tuon tuen
> koodatakin. Vaikuttaa siis enemmän tahdon puutteelta, minkä toki ymmärtää
> 3000-sarjan ollessa tulossa.
Sonyn tyyppi lupasi pistää kysymyksen eteenpäin seuraavalle tasolle, mutta mitään ei kuulunut pariin kuukauteen, joten pistin ylläolevan mukaan tämän viestin päätteeksi:
"Hei,
Kuinkas pitkiä lomia siellä oikein vietetään vai onko niin, että olen
oikeassa ja "seuraava tasanne" ei pysty kieltämään taikka vahvistamaan
tätä, koska kumpikin vaihtoehto tekisi hallaa yhtiön imagolle?
Parahin terveisin, ********
PS. Tässä muistutukseksi:"
Ja mitä Sony vastaa? Ei ainakaan mitään järkevää:
"Lähettävään laitteeseen, kuten PS3 on mahdollisesti lisättävissä parannettu signaali ulospäin. Kun kyseessä on televisio, ei sen resoluutiota ole yksinkertaisesti mahdollista (kuvaruutuun lisätä fyysisesti lisää pikseleitä) päivityksen avulla tehdä. Nyt olemassa olevan D3000 sarjan resoluutio, eli paneeli on 1366 x 768, eikä sitä voi päivittää täys resoluutioon 1920x1080.
Kuitenkin D3000 sarjassa on ominaisuus vastaanottaa 24p tulo, kuten laitteen teknisistä tiedoista löytyy,
(linkki poistettu)"
Näin siis kertoo Tytti Sony Support Finlandista. Ei tässä tiedä itkeäkö nauraa. Pelonsekaisin tuntein odottelen minkälaisen vastauksen saan kun pyysin pistämään kysymykseni eteenpäin jollekin, joka tietää mistä on kyse.
PS. Kesän alussa kysymyksiini vastaili eri tyyppi kuin tämä Tytti.
[q]Lyylikki, 20.8.2007 15:55:
Olek nää jne.
Oireet viittaisi mun mielestä kyllä siihen. T: Kon(/t)itohtori
[/q]
Eiku oon vaikutuksille altis kahenkympinkriisi-myöhäisteini ekaluokkalainen adhd-dipo-klubbarinörtti joka ei muistanu taas nukkua yöllä kun ois pitänyt :E
Nii ja lisäks oli kofeiiniviekkarit <3
hiekkaveistoksia o_O
http://www.yonkis.com/imagenes01/arena.htm
[q]blastic, 3.12.2008 17:10:
---
9-6x+x^2 = Pi^2-2Pix+x^2
(3-x)^2 = (Pi-x)^2
---
kelataanpa toisinpäin
(3-x)^2 = (Pi-x)^2
=> (3-x)(3-x) = (Pi-x)(Pi-x)
=> 9-6x-x^2 = Pi^2 - 2Pix - x^2
[/q]
Ei kyllä toi sapelin on oikein, koska kun kertoo noita sulkuja auki, niin tulee (-x)*(-x), joka on +x^2.
[q]blastic, 3.12.2008 17:10:
---
sqrt(-1/1) = sqrt(1/-1)
i/1 = 1/i
---
ööö... niin mikä tää i tässä yhtälössä on?
[/q]
i on imaginaariluku. i^2 = -1, eliii i = sqrt(-1)
Oho, mulla on ollut tunnukset tänne jo kaks vuotta.
En vieläkään tajua, että huomenna pitäisi aamulla herätä kouluun O.o Mihin se kesäloma oikein katosi?
[q]mayah, 14.8.2007 12:23:
Jopas tää päivä etenee hitaasti. Olin ihan varma, et kello olis jo about kolme.
[/q]
Niinpä!! Mun sisäisen kelloni mukaan, olen ollut töissä jo 34h!!
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..