päivän o_O
[q]hemuz, 4.8.2008 09:53:
Työkkäriin ei tarvitse enään mennä näyttämään työsopimusta, vaan homma hoituu sähköpostilla
[/q]
Missä muodossa se niille lähetetään, että se on validi?
Meillä on ihan törkeesti muurahaisia
Ja viime viikolla häädettiin hiiri täältä
Oon ehkä pikkasen huolestunut siitä listasta, jonka kirjoitin paikoista jotka haluan Pariisissa nähdä; liki 70% on erilaisia hautausmaita ja kirkkoja.
Kaikkea sitä itsestään oppii kun vanhaksi elää.
Vajaan viikon kestäny kurkkukipu ja vihdoin lääkäriin. Joku pöpö siellä jyllää. Lääkkeeksi Panacodia ja kolmio yskänlääkettä + joku antibiootti. Alustavasti 3 päivää saikkua ja pelko tulevasta jälkitaudista (kurkkumätä, keuhkoputkentulehdus ja mitä lie se lääkäri luetteli) koska sinnittelin näin kauan ennenku menin lääkäriin
Tulin tohtorista kotiin päin ja bussin matkakortinlukija ei toiminu, joten kaikki arvolla maksavat sai ilmasen matkan.
+pomo ehdotti lääkitykseks viskiä.
Ainii, ja sain vihdoin monta päivää kestäneen karkkihimon tyydytettyä ku ostin jättisäkin karamelloja kurkun kiusaks :)
[q]ezzy, En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.
[/q]
no ei kyl yhtikäs mikään.
luin ensin että howe sanoi tämän sdirille :D
BBC One on kyllä hyvä kanava. Olen tutustunut kaikenlaisiin Englantilaisiin kummajaisuuksiin kuten esimerkiksi tänä aamuna esiteltyyn World Nettle Eating championshipsiin O_o
[q]Miinapiina, 18.7.2007 10:33:
löysin kummankin tenavan navasta purkkaa o_O
[/q]
Et kysynyt selitystä asiaan?
[q]BB_turone, 18.7.2007 18:32:
Jäi sit speedoista maailman rumimmat rusketusraidat*eiei*
[/q]
Päivän :D
Töihin soitti ihan sekava nainen. Puhuin hänen kanssa ... jaa'a ... varmaan vähintään 30-45 minuuttia, mutten kyllä vieläkään tiedä sitä, mistä ylipäätänsä oli kyse. Nainen hihitteli ja selitti ihan outoja juttuja, käyttäytyi aivan kuin olisi ollut humalassa. Meni sitten melkein tunti ihan hukkaan. Ja nyt jäi vaivaamaan koko juttu. Mitä hemmetti se nainen yritti selittää, oliko sillä oikeasti joku meille tarkoitettu keissi. Hmmh. I don't get it.
[q]Epailija, 21.7.2008 11:11:
---
ezzy, 21.7.2008 11:09:
Mikä peli xboxilla aiheuttaa SYKKIMISTÄ?
---
http://xbox.gamezone.com/gamesell/screens/s20536_1.htm ?
[/q]
jaa, mä ajattelin et http://xbox360.gamezone.com/gamesell/screens/s30552_0.htm
:( fail.
Oikeestaan eilisen.
En ollut tajunnu että passion hedelmä tulee kärsimyskukasta(passiflora).
Järkytys oli suuri*lmao*
Pitääkin hankkia kesäksi kärsimyskukan, jos saisin itsekasvatettuja passionhedelmiä*slurps*
Kattelin tossa just tänään ostamieni housujen aikaisempia alennushintoja ja alkuperäistä hintaa. Maksoin niistä 8e, sitä ennen ne oli maksanut kympin, sitä ennen 15e, sitä ennen ne oli puoleen hintaan ja alunperin ne on maksaneet 69,95e Ihan kohtuullisen hyvään hintaan ostin
[q]Apo, 13.8.2007 20:17:
Kun et pistänyt telkkusi merkkiä tähän niin menee arvailuksi, mutta jos kyseessä on se että telkkuun pitäisi saada erilainen piirtotaajuus, niin voi olla että nykyisen telkkusi tekniset komponentit eivät taajuudenvaihtoon pysty. Taustalla voi olla esim. se että jokin ajastin on lukittu tiettyyn taajuuteen jolloin formaatin muutoksen estää mekaaninen ongelma, mitä softalla ei voi korjata.[/q]
Televisio on W2000-sarjaa ja olen kyllä tiedostanut, että tämä saattaa oikeasti olla ongelma. Toisaalta olen myös järkeillyt asian niin, että Sonyn on taloudellisesti järkevää teettää televisio niin, että komponentteja tarvitaan mahdollisimman vähän. Koska sekä NTSC- että PAL-standardeja tuetaan, voisi esim. ajastimen siis kuvitella olevan ohjelmallinen. Oli miten oli, niin jos kyseessä on tosiaan ihan mekaaninen rajoittuneisuus, haluaisin Sonyn sanovan ongelman syyn suoraan ympäripyöreiden "ei voi"- tai "pikseleitä ei voi lisätä jälkikäteen"-vastauksien sijaan.
Niin ja jos taas kyseessä on ohjelmallinen puute, on vain ajan kysymys milloin tuo W2000-sarjalainenkin pystyy 24p:hen. ;)
Edit: Huoltovastaavalta oli tullut "ei pysty" ilman perusteluita. Ei ihan täysin vakuuta, mutta olen pian valmis myöntämään tappioni.
Pikku James Bondit vaudissa: http://www.yle.fi/uutiset/24h/id65653.html
[q]Avernian, 25.7.2007 17:51:
Telefinlandin laskun erittelyssä oli viimeinen rivi Sisältöpalveluita:
Kuulalaakeri, 1kpl, 0,244
Mitä hittoa...?
[/q]
kumma tapa merkita kylla. todennakoisesti oot kayttanyt jotain kuulalaakerin palvelua. ne omistaa teliasoneran tytaryhtiona nykyaan soneran mobiilikontakti liiketoiminnan ja tukun muita mobiilipalveluja
[q]Sphyxia, 25.7.2007 23:39:
Black Sheep. WTF???
[/q]
Kattelin juuri itsekin tuon kyseisen trailerin pätkän ja voisin jopa sanoa pidätelleeni hieman naurua *lmao*. Tähänkö elokuvateollisuus on vihdoin ja viimein päätynyt.
Tuli mielee viikonloppu, kuskin pesti aamusta, kaukkarin jatko paikka, blow leffa, madonna - frozen, jatkojen pitäjien aivan ihuna koiranen ja hyvä seura... hmm, jotenki jäi niin hyvä mieli, mut kuitenki oli vastapainoaki joka latisti fiilistä... + - 0 tilanne
Oli yöllä hieman pelottava tilanne, kun kaveri tuli hakemaan meitä baarista kotiin. Kuskin suuntavaisto sekos jossain vaiheessa kun yritti päästä Turusta Poriin päin ja loppuen lopuksi tuli joltain pyörätieltä autotielle ja kääntyi vasemmalle. Muutama sekuntti meni ennen kuin kukaan tajusi, että me ajetaan ykssuuntasta väärään suuntaan ja vielä semmosessa paikassa, että mutkan takaa olisi voinut pamauttaa joku auto alamäkeen aika kohtuullisen kovaa päin. Luojan kiitos meillä kävi tuuri ja kukaan ei sattunut tulemaan "meidän" kaistalta vastaan. Onneksi saatiin ajopaikka myös korjattua kohtuullisen nopeasti.
Olin tossa kaupan kassalla jonossa. Yhtäkkiä mun takana oleva abaut 6v. tyttö alkoi sivellä oikein antaumuksella mun selkää kaakaopurkilla ja piti uikuttavaa ääntä. Eeeh...? That kid has some issues.
Ja toi Sankarin postaama linkki laihuuden ihannointi sivustolle. Ei helvetti.
edit: sivustosta tehty ilmoitus.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..