päivän o_O
Kaivoin Nerdeen levyt naftasta. Emotorstai!
"Broken glass... under my bare feet... you are,
Like a flame that burns me from within.
Like a curse that haunts me in my dreams... you are,
like an itch that's under my skin."
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat
http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm
[size=9]Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen[/size]
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?
Eiliset kotiintulopäikkärit venähti 15 tunnin mittaseks horrokseks ja vieläki väsyttää.
+1,5h ja ihan död.
[q]Fresia, 21.6.2007 11:54:
Eilisen ja viime viikonkin o_O: työpaikan pihamaalla liikkui pulu, jolla oli pilli siiven välissä. Päivittäin ihmiset kauhistelivat pulua, koska sitä oli mm. ammuttu päähän, pistetty niskaan veitsellä ja katkaistu jalka (pilli näytti kaukaa teräksiseltä tikulta). Muutaman kerran ihanan omatoimiset asiakkaat soittivat poliisille, jotka totesivat saman kuin kaupungin ympäristöviranomaiset, että pulu elää voi erittäin hyvin, pilli ei ole mennyt siitä mitenkään läpi. oli myös se, miten pulu esitti heikkoa ja voimatonta kerjätessään ihmisiltä ruokaa. Jos ihmisiä ei ollut lähettyvillä, se lensi reippaasti pois, eikä todellakaan ollut kuoleman kielissä. Vielä suurempi oli kyllä ihmisten voimakas reaktio pulun kohtaloon. Monet eivät uskoneet, kun kerroimme, että asiantuntijat ovat katsoneet pulun olevan kunnossa. Onneksi eilen poliisisetä vei pulun pois, alkoi jo kyllästyttää koko episodi
[/q]
Heh, se pulu on jo kuuluisa :D
juhannnus...
Pikkusiskoni on menossa Konemetsään
Kuinka outoa nukkua yksin niin pitkän ajan jälkeen. Tai siis mistä mä tietäisin, kun en uskalla nukkumaan mennäkään. :((
Edit. Oooh, OZ to the rescue! <3
Mun yks tuttu lukee NRJ:llä uutisia.*ding*
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1401661
Toi oli mun päivän o_O. Mut kaippa tostakin on hyvät rahat tienattu.
[q]niomic, 28.6.2007 04:53:
ps. varmaan kaupan järjestelmissä ja muutenkin teknisessä mielessä electron edustaa enemmän luottokorttityyppistä korttia kuin pankkikorttia, mutta luottoa tai maksuaikaa siitä on paha nyhtää :F
[/q]
Nimenomaan sitä hainkin tuossa. Kassatätien korvaan "pankki" kuulostaa electronin kanssa hyvinkin kummalliselta.
Koivukylän Kouvuklubin Dj pisti iha ranttaliks. Tuli Infectedii ja hallucinogeenii. Ihmiset oli viel iha messis. Vähä olin suu auki.
No mut hyvä hyvä. :D
Vaik enempi ois tänää tehny mieli vetää Shakiraa lanteet heiluen, pienessä sievässä ku tanssii yhtä hyvin ku se. ;D
[q]bubbelgum, 1.7.2007 01:53:
Kun toinen kahden kesken käyttäytyy ja puhuu aivan eri lailla, kuin mitä se sitten tekee heti kun muita on paikalla, tai kun on yksin...
Mikä sitten on se oikea ihminen? Kumpaan käytökseen luottaa? Siihen mitä kahden kesken näkee ja kuulee ja kokee. Vai siihen mitä toinen tekee muulloin. Mikä on se oikea ihminen, kumpi käytös on se joka on sitä aitoa, ja kumpi on feikkiä?
Ei tämän pienen tytön pää jaksa ymmärtää miksi on edes tarve esittää kahta eri tyyppiä, miks ei voi vaan olla rehellisesti ja avoimesti se oikea aito oma itsensä koko ajan.
Tämä asia vaivaa päätä ja mietityttää ja surettaa. En vaan ymmärrä.
[/q]
Se "oikea" ihminen on vain sen itsensä pään sisällä ja käytökseen sekä puheisiin luotan vasta kun koen luotettavaksi hieman pidemmällä aikavälillä (teot puhuu enemmän kuin sanat). Itse olen huomannut että tarve esittää kahta eri tyyppiä tulee esiin silloin kun ajetaan omaa etua tai tavoitellaan jotain. Hän voi itse kokea käyttäytymisensä normaalina ja hyväksyttävänä, mutta muiden silmissä se voi olla jotain aivan muuta.
Vaikka asiaan ei hirveästi liittyisikään voi käydä lukemassa
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6t&btnG=Google-haku&meta=
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6&meta=
"Kiintymystä
Rikki repimistä
Laitoshymy kasvoilla
Itselleen ja muille valehtelemista.."
päivän o_O: miten ihminen voi olla niin sekaisin että luulee itseään paaviksi ja kysyttäessä että eiks sun pitäis olla vatikaanissa ja misä sun henkivartias niin "kuhan tulin käymään ja tossahan noita sun ympärillä, mut et sä niitä nää ku ne on näkymättömiä. Jes taas on jumalat nähty ja maalailtu piruja seinille, ei mikään ihme että on ovet lukossa..
Ps. töissä, ei viihteellä.... *vink**haukottel*
[q]Miinapiina, 1.7.2007 11:45:
ois varmaan outoo herää siihen et sänky palaa mut mikäköhän sen sängyn sytytti?
[/q]
hmm.. polttanu röökiä sängyssä ja sammunu sit sihen?
[q]Hyzenthlay, 1.7.2007 12:10:
hmm.. polttanu röökiä sängyssä ja sammunu sit sihen?
[/q]
mun serkku just soitti. toi oli tapahtunut sen alakerrassa... huih. sano et ku ne oli ollut siin pihalla koko rapun väki ni joku sano jotain tulitikkuleikeist... tuolla oli siis ollut kotona kaks lasta (joku ala-asteikänen [tai vähän vanhempi] ja sit toinen about 17-18...) ja niiden äippä oli töissä.
En enää tiedä, onko tää päivän :), :( vai tänne kuuluva mutta:
Heräsin 7.48. Tentti alkoi 8.00. Ehdin tenttiin.
Yleensä ehdi ikinä yhtään mihinkään. Oon maailman epätehokkain ja jatkuvasti kroonisesti myöhässä. Kerran se ameebakin ponnistaa. :)
(Vieläkään oo kunnolla heränny, mutta kait mä sitten jotain sinne raapustin.)
[q]sapeli, 2.7.2007 20:09:
Outoa säätä
Äsken paistoi aurinko. Sitten, huomasin että ulkona puut heiluu tuulessa aika kovaa - vaikka muuten näytti tyyneltä - ja sitten huomasin sateenkaaren. Alkoi tulla vettä mutta aikamoisessa kulmassa. Mentiin parvekkeelle katsomaan niin nähtiin sateenkaaren molemmat päät (toinen pää meni kadulle meidän talon eteen) ja vettä alkoi tulla niin maan perkeleesti, ja tiukassa kulmassa. Läheisen tehtaan savupiippu oli tasan toiselta puolelta märkä, toiselta kuiva. Ukkonen jyrähteli.
Pian nähtiin toinen sateenkaari, pienemmän sateenkaaren 'ympärillä' ja käänteiset värit Nyt on menny joku 5 minsaa ja sade on menny käytännössä kokonaan ohi, sininen taivas tuli toiselta puolelta jo esiin. Savupiipusta on yhä noin 20% just meidän puolelta ihan kuivana.
[/q]
hii kuvasin samana päivänä samanlaisen tuplasateenkaaren :)
http://kiksu.irc-galleria.net/g/images21/00/02/43/23/62108721.jpg
muoks: galsukuvan linkitys ei sitten näköjään toimi :p
http://irc-galleria.net/view.php?nick=rojuksi&image_id=62108721
Ostin 6-packin bissee.
[q]ipe, 13.9.2007 17:35:
A week before Lincoln was shot, he was in Monroe, Maryland.
A week before Kennedy was shot, he was with Marilyn Monroe.
[/q]
Olin jo ihan varma et sieltä tulee seuraavaa:
A week before Lincoln was shot, he was in Monroe, Maryland.
A week before Kennedy was shot, he was in Marilyn Monroe.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..