päivän o_O

Back to häröily O

tää koko päivä on ollut ihan outo

mut onneks on mun uleudet joiden ansiosta ainakin ilta on pelastettu
*hali*:t teille!!!!!

[q]Nelli, 3.12.2008 18:28:

Ei kyllä toi sapelin on oikein, koska kun kertoo noita sulkuja auki, niin tulee (-x)*(-x), joka on +x^2.
[/q]

Äh, näinhän se on joo. Tulipas sekoiltua tyhmästi. Mutta nyt kun katoin uudemman kerran tota alkuperäistä yhtälöä, niin sehän oli vallan mainio kompa. Näennäisen hämäävästi siinä lasketaan "piin" arvoksi tasan kolme, mutta eihän siinä olekaan piihin mitään yhteyttä *nauru*.

[q]mayah, 22.8.2007 13:26:
Joku poikalapsi pyysi galtsussa mua opettaa sille seksiä O_o

Ei siin mitään, mut ku tää ei ollu eka tyyppi. Miltä v*tun pedofiililta mä näytän?
[/q]

haha multa kerran kysy siel yks nuori poitsu et
"voisko sua kiehtoo kokemattomuus yhtä paljon ku mua kiehtoo kokemus?"

ja se oli jotain 17-vee...

kirjotin tenttipaperiin niin kuraa etten tiiä itkeekö vai nauraako..

[q]blastic, 3.12.2008 18:47:
---
Nelli, 3.12.2008 18:28:

Ei kyllä toi sapelin on oikein, koska kun kertoo noita sulkuja auki, niin tulee (-x)*(-x), joka on +x^2.
---
Äh, näinhän se on joo. Tulipas sekoiltua tyhmästi. Mutta nyt kun katoin uudemman kerran tota alkuperäistä yhtälöä, niin sehän oli vallan mainio kompa. Näennäisen hämäävästi siinä lasketaan "piin" arvoksi tasan kolme, mutta eihän siinä olekaan piihin mitään yhteyttä *nauru*.
[/q]

Missä kohtaa? Mun nähdäkseni Pi on Pi aivan loppuun saakka.

Opin tänään, että entisen kotikuntani kirkon kellotapulin oli suunnitellut C.L. Engel. Historia yhdistää meitä vieläkin.

[q]T-mu, 13.3.2008 13:46:
Poistin lävistykseni. Musta on tullu aikuinen.
[/q]

[q]sapeli, 3.12.2008 18:51:
[/q]

Meinasin sitä, että Pi:n paikalla voisi olla vaikka y tai z tai foo tai bar. Tossa kun ei viitata piin lukuarvoon mitenkään.

[q]ezzy, 21.8.2007 15:53:
---
Mellu-, 21.8.2007 15:44:

---

Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua
[/q]

juu ei todellakaan ei kyl uppoo oikee mikää "hardimpikaan" ...20sek jaksaa just just ja sit jo vaihtuu O_o outoutta

[q]Apo, 22.8.2007 11:29:
Jäbän rohkeus oli kiinni selkeesti kulmakarvoista, ei ois kannattanu nyppiä
[/q]

En mä niitä nyppinyt.
(Vaikka pyysinkin niin tekemään kun joukosta löytyi kissan viiksikarvan oloisia paskiaisia)

Mut joo, on kyl vähän maitoperse fiilis. Tosin tää on kyl oikein kunnon "JUMALAN PYHÄÄ VIHAA"-ukkonen.

Minkä helvatan takia sitä Karjalaa halutaan vielä takaisin, se on jo ollut Venäläisten omistuksessa "hetken" aikaa ja mitä hyvää siitä mukamas seuraisi Suomelle. Sieltä ei tulisi muuta, kuin köyhää porukkaa ja ei tuollainen maapläntti nyt niin iso ole etteikö ilman sitäkin pärjättäisi.

Antaisivat nyt vaan olla sen vihdoin ja viimein, kun sitä ei todellakaan olla takaisin saamassa.

Ja vähän linkkiä:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/id67892.html

Zorba kaikki kansallismieliset jotka haluavat vielä sodassa hävittyjä mantuja takaisin, mutta ärsyttää vain tuo turhan sonnan jauhaminen (saa hirttää jos siltä tuntuu *vink*).

Edit: lisäyksiä mielipiteen selventämiseksi *vink*.

Miks tää soija-vanilja-vanukas maistuu joltain luumujutulle?

toi ulkona oleva pimeys o_O

tänään piti olla +27 tjsp.. aika hissua.. tosin en valita;)

[q]blastic, 3.12.2008 18:55:
---
sapeli, 3.12.2008 18:51:
---
Meinasin sitä, että Pi:n paikalla voisi olla vaikka y tai z tai foo tai bar. Tossa kun ei viitata piin lukuarvoon mitenkään.
[/q]

Haa, totta! Mutta silloinhan siinä voisi myös olla vaikka 4, eikö?

[q]*Stella, 26.8.2007 16:24:
Mun kundikaveri on ihan hämmästyttävän samanlainen kun Sinkkuelämän Mr. Big.
[/q]

kade!!!

[q]tiiplis, PELOTTAVAA
[/q]

öö, mikä kohta?

Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.

Yksi mies, yksi viikonloppu, 300 euroa

[size=13]THIS IS LAHTI!!1[/size]

:E

[q]RiD, 26.8.2007 11:42:
Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.
[/q]

Heh, sama tilsnne täällä. Viikonloppuun upotetuilla rahoilla ois tää opiskelija ostanu kuukaudeks ruokaa :/

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O