päivän o_O
kävin lääkärissä 3,5vkoo sitten.. lääkäri otatti verikokeita ja sanoi et tulokset hän soittaa 16.8 klo:13.30-14.30 välisenä aikana..
Ei oo soittanu.. vieläkään....
Ei niis tainnu sit mitään olla....*hymy*
nyt soitin sinne ja ei se hoitsu siel mitään sanonu.. sano vaa ettei uusinta-aikaa saa enää samalle lääkärille et laitto sen toiselle tyypille... no jo menee vaikeeks saada tiedot verikokeista..
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D
Danny saucedon Play for the girls-biisi on oikeesti hyvä!!!!!!!!!!!
wtf lämmittelin yrttipatonkia uunissa, mut nyt se maistuukin joltai havuilta
Viikonloppu on tähän mennessä tullut otettua aika relasti ja olin juuri koeajamassa potentiaalista uutta autoa rauhakseltaan mietiskellen kun tuli tekstiviesti. Se sisältö oli "jätä mut jo rauhaan" ja lähettäjänä mulle tuntematon numero.
Kukakohan tässä pitäis nyt sit jättää rauhaan ja mitähän oon mahtanut sille tehdä?
edit: Päikkärien aikana samasta numerosta tuli vielä "mieti sitä kusipää"-viesti kun vastasin tohon ekaan et "Kuka pitäis jättää rauhaan? Helpottais kummasti jos sitä tollasia viestejä lähettäessä esittelisi itsensä."
Aika terveen oloista meininkiä. Pitäisköhän kiinnostaa sen verran et käyttäis jopa numerohakua?
[q]-Fuzzy-, 3.9.2007 21:17:
---
zeuzz, 3.9.2007 21:15:
---
-Fuzzy-, 3.9.2007 20:55:
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...
---
Arvostiko edes?
woman: " i love you!"
travis: " i appreciate that."
---
:D missä vaiheessa se noin sano hahah... vittu mikä jätkä:D
[/q]
tais olla jotain kolme jaksoa takaperin :) travisin tunteenpalo = jääpalan tasoa.
vedin tänää ihan hirveet itkuraivarit.. melkeinpä tyhjän takia.. God, I love hormons..
Vaihdatin kämpän oveen nimeni... Ja mun sukunimihän on Virnes, mut nyt ovassa lukee Pirnes! En tiiä pitäskö itkee vai nauraa!
No nyt ne kävi korjaa sen!
[q]Miraakkeli, 4.9.2007 23:24:
---
Morrowe, 4.9.2007 21:56:
hirvikärpäset
---
Joo, noitten äärimmäisten syöpäläisten kanssa oon kanssa paininut viime päivät. Jossain niitä ei ole yhtään ja kilsan päässä saattaa olla niin että on tosiaan pakko juosta karkuun. Hyttyset on suorastaan mukavia noihin saastoihin verrattuna.
[/q]
Jep.Hyttyset tosiaan tuntuu ystäviltä näiden sitkeähenkisiin paskiaisiin verrattuna..Mulla oli tuossa naulakossa takki joka oli viime metsäreissulla päällä noin 2 viikkoa sit jolloin noita hirvikärpäsiä oli kimpussa useita.Tänään sit käytin tuota takkia jota en ollut siis 2 viikkoon käyttänyt ja noita helvetin ötököitä vaelti vielä tänäänkin 2 kpl päässä.*ding**igor*
bad news: nukuin pommiin, myöhästyin töistä.
good news: kukaan ei muistanut, että olen heillä töissä. poissaolo ei näemmä haitannut.
o_O
Minkä takia joka ikinen kerta kun käyn (eksyn) Myyrmäkeen, tulee vastaan joku ihme joka heittäytyy polvilleen ja rupee ulvoon: "Usko Jeesukseen Kristukseen, Herraan! Se joka uskoo, pelastuu!" viimeks bussissa, niin tänään sit kadulla Myyrmannin takana...
http://www.flammabul.com/temp/wtf_niggasstoletehlogo.jpg
O_o
o_O
O_O
x_X
Meinasin pikkasen pudota perseelleni äsken ruokaostoksilla.
Niin, selvennetään siis sen verran et joku kaupallinen taho on siis pöllinyt ton kundeille tekemäni logon, teurastanut sen ja myynyt lapsille.
[q]ezzy, 9.7.2005 17:06:
miten ihminen pystyykin nolaamaan itsensä näin:
[/q]
mahtaa martinaa v*tuttaa :D
Selkä ollu pari viikkoa kipee ja nyt meni ihan överikipeeks ja menin lääkäriin. Tuomio oli että mulla ei ole lähestulkoon mitään lihaksia selässä ja se on sen takia romuna. Mä joudun alkaa treenaa haha. Ei kiinnostais mut jos en sitä tee ni mun seisomatyö loppuu ku seinään jos en saa selkää kuntoon nyt ymmärrän miksen saanu pari viikkoa sitte edes muutaman kilon painosta pahvilaatikkoa kynnyksen yli ..*blush*
Meitin pesukone oli "rullaillu" yssikseen keskelle kylppäriä (joo'o on se ny jo 22 vuotta vanha*lmao*).
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id69394.html
"Maito voi happamoituessaan olla haitallista ympäristölle."
Whaaaaat?
Eiku joo siks lehmilläkin varmaan pidetään utaresuojarintsikoita, eheh ahihi kikakika
[q]Jone, Meinasin pikkasen pudota perseelleni äsken ruokaostoksilla.[/q]
:O
aikamoista.
oliks noita myynnissä, vai oliko joku asiakas pukeutunut tuohon?
[q]Wähä-Sepp, 10.9.2007 20:41:
---
tiiplis, PELOTTAVAA
---
öö, mikä kohta?
[/q]
Karman laki tai jotain?
Edit: en tarkemmin osaa sanoa, tossa vaan on jotain vavahduttavaa. Onko se susta sitten ihan see if I fucking care -osastoa?
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..