päivän o_O
http://www.internetdj.com/article.php?storyid=902
"A case has been brewing against these clubs related to the sale and use of illegal narcotics during the 2005 and 2006 seasons. The government has admitted that there is no legal precedent for closing clubs, but has proposed that drugs cause a safety hazard and hurt Ibiza's overall tourism industry."
[q]crissy, 30.5.2007 15:12:
kaveri soitti...
se kerto et polttarit mihin on menossa kesällä maksaa 105e/nuppi+ omat juomat, häät on elokuus ja viikko häistä on morsion 30v synttärit ja morsio oli siskoltansa ja kaveilta pyytäny lahjaksi dublinin matkaa...... 0_0! "saisko olla muuta"??
[/q]
tyhmä ei oo se joka pyytää,vaan...
haha aika tyyristä touhua muutenkin...
[q]Fyraett, 30.5.2007 20:10:
---
NextAce, 30.5.2007 20:02:
Moottoripyöräpoliisi tuli mua vastaan pv:llä.
---
Joo ne tehoratsaa poikien mopoi ja kattoo jos ne on viritetty.
tjeu:
[/q]
Joo, tiedän. Toi oli vaan niin huvittava näky.
[q]Annakins, 30.5.2007 20:27:
Onks demari ja patologinen valehtelija jotenkin synonyymejä?
[/q]
On tietty.
Ostin viime lauantaina ison boxin kiivejä. (eikä nyt nusutella pilkkua, miten se kuuluu kirjottaa)..
Noh, oon tässä aikani ratoks mussuttanu koko paketin, käytännössä 5:ssä päivässä, eli noin 4 kiiviä/per päivä ja kaikki tietty yhteen putkeen ku noihin tulee himo. Noh, tällä mun ahmimisella oon aiheuttanu ehkä kaikkien aikojen isoimman rakkulan kielen alle, mut jostain oudosta syystä se ei oo sillä lailla kipee.. Äsken vedin appelsiinia ihan ilman mitään happoreaktioita *täh*
[q]kottarainen, 1.6.2007 00:14:
Ihmettelen mitä vittua tuolla yläkerrassa tapahtuu. Naapurit ei ollu ilmeisesti kotona ja sieltä kuulu mieletön kolina ja rytinä kuin ois pantu paikkoja uuteen uskoon. Jossain välissä lähdin hakemaan pyykkejä alhaalta ja huomasin rapun edessä maijan ja poliisisedän odottelemassa siinä vieressä kuulokkeet päässä. Sen jälkeen kun olin kävelly ohi, niin se kutsui toista tulemaan ulos. Kun olin tyhjentänyt pesukoneen ja palasin pyykkien kanssa omaan rappuun, tervehdin toista poliisia sanomalla kohteliaasti iltaa. Tämä tervehti ja hymyili takaisin. Kun olin avaamassa ovea niin sieltä rynni se toinen punoittavana ja hikoontuneena melkein mun yli. Hypähdin sivuun etten jää alle. Mainitsin myös hänelle hyvää iltaa niin kuin kaikille yleensä ketä tuossa nyt sattuu kulkemaankin. Äijä sanoo päin naamaa "ihan kuin vaan" ja näytti melko aggressiiviselta.
Naapurit tulivat molemmat vähän myöhemmin kotiin, joten mitä todennäköisimmin jepet olivat käyneet siellä omin päin tonkimassa. Onkos sellainen ollenkaan luvallista*ding* Viimeeksi ne kävi kyllä silloin penkomassa kun naapurit oli kotona. Vähän kans mietityttää millä asenteella ne tulee toisten asumuksille sekoilemaan ja mulkustelemaan päin naamaa. Näkeehän sitä paljonkin poliiseja työssään mutta tilanne oli kerrassaan outo. Käyköhän ne useinkin vierasilla kun satut olemaan vaikka töissä.
[/q]
joo tuntuu että kytillä on välillä aika omat kuviot. mun kaveri korjattiin viime talvena putkaan, kun se käveli kadulla kaljapullo kädessä. ei ollut humalassa, ei tehnyt mitään. eka se vietiin itiksen kyttikselle ja sieltä kisahallille koko yöksi. seuraavana päivänä kahdentoista aikaan se päästettiin kotiin ja käteen lyötiin lappu, että mies oli maannut lumessa. siis se oli se syy miksi koko yö putkaan*grr* tommosesta pitäis jo mennä lakimiehen juttusille...*grr*
Oonko hullu?
Äsken kävellessäni kotiin kattelin just aivan _helvetin_ isoa _täysi_kuuta paljain silmin ja ihmettelinkin, että on muuten täyskuun aikaan iso tuo kuu.
Sitten, äsken kattelin huvikseen ilmatieteenlaitoksen sivuja katellakseni että onko huomenna aurinkoista. Pisti sitten silmään se, että pe-la välisen yön kohalla on sirppikuun kuva http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo ?
Voiko kuun ennustus mennä noin pahasti mönkään ?
Kertokaa joku viisas. *ding**nauru*
Sit vielä päivän o_O vol.2:
Tulin samalta reissulta juuri kotiin ja oli keittiönpöydällä varmaan broidin koulustaan (ala-asteelta) tuonut opettajien jakaman lapun, jossa lukee jotakuinkin:
"Koululle on ilmoitettu lähimetsissä liikkuvasta miehestä, joka seuraa ja houkuttelee lapsia kilinäkellon
avulla. Poliisille on ilmoitettu asiasta ja partiointia on lisätty alueella.
Hyvää kesää!"
Oikeastaan eilisen O_o tää ärrän kimppakiva pöhinää mainos.
Hieman *täh*.
edit. niin siis mitäs se äijä on sieltä hakemassa?
Harmaan eri sävyt.
Liittyy siis siihen kun oon tehnyt värimallia yhdestä teollisuusrakennuksesta. Joka on harmaa.
[q]Vi-ci, 7.6.2007 16:53:
---
crissy, 5.6.2007 12:40:
http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=11481
kaikkee sitä jumalauta keksitäänki!!!
---
Hameen kanssa todella kätevä.... Oho, no taasko se putos... Hmh, no mihin se nyt jäi...
[/q]
luulis et olis tollanen rautalankaviritelmä persvaossa olis aika epämiellyttävä... mene ja tiedä mut mun persiisee ei tollasta tule!
Olin Sauna Open Air Metal festarilla syömässä überkallis annos chicken noodles, taustalla soittaa Type O Negative, kun vastaan tulee yks hevari ja osoittaa sormensa mua kohti ja huutaa "Darude, kato Darude" jne. Mun reaktio oli:
Myönnettäköön, tämä on muutaman päivän takaisen o__O, mutta mennee kai silti sensuurin läpi ...
Lauantai-aamupäivällä pistäydyin pikaisesti kotikaupungissani. Olin suuntautumassa päin eräätä erikoisliikettä (ihan keskustassa), kun hämmennyksekseni jouduin toteamaan, että piru vie, olin ihan oikeasti eksyksissä. Muutama kortteli siellä sekoilin, kunnes taas tiesin missä olin.
Saamarin outoa, eihän tuollaisen pitäisi olla mahdollista. Ja vielä kun kyseessä oli paikka, jossa on tullut vietettyä about 20 vuotta elämästään.
Eli näin tänä viikonloppuna.
[q]kun vastaan tulee yks hevari ja osoittaa sormensa mua kohti ja huutaa "Darude, kato Darude" jne.
[/q]
*lmao**nauru*
yritin äsken töissä saada digiboksin kanavia näkymään, liitin johtoja uudestaan ja tarkistin asetuksia. Oli pakko tyytyä kattoon analogisena koska mä, joka neuvon joka päivä töissä asiakkaita digiasioissa, en saa meijän duunin digiboksia toimimaan:D tää vois mennä myös tyhmiin kysymyksiin koska mielelläni kattosin canalia:D
Iski yhtäkkinen himo ostaa parit tosi tyylikkäät sneakersit tai perus valkoset Air Force ykköset ja viedä kustomoitavaks. Alkaa vanha pakkomielle ilmeisesti nostaa päätään. Sit ku tipahtaa ylimäärästä rahaa ni eka ostos on pakko olla joku Reebokin Ice Cream -mallistosta.
edit: Kuvaa vielä.
http://img277.imageshack.us/img277/3379/51784bog0.jpg
http://img176.imageshack.us/img176/2530/51784bzc3.jpg
Nam <3
Stubb keksi Suomelle uuden sloganin
jaa keksi vai?
äijä ottaa kunnian.. menis vaa pienentää hampaas..
[q]crissy, 13.6.2007 11:54:
mun enon naisystävä oli jo neljän lapsen äiti ennenku täytti 24v... ja tossa vaiheessa vanhin oli jo koulussa...
[/q]
no oho
[q]mayah, 13.6.2007 09:44:
---
Lauruska, 13.6.2007 09:43:
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta.
---
Tervetuloa Lestadiolaispiireihin :D Jos panettaa, ni...
[/q]
Pappavainaa kerran sano mulle: "Vedä pois sit kun alkaa tekee makeaa" :D
[q]Annakins, 15.6.2007 08:52:
---
Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat
http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm
[size=9]Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen[/size]
---
Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.
[/q]
Tai että eka kuva on otettu teininä ja toka aikuisena? Siis ilman leikkauksia välissä..
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..