päivän o_O
oma hyväntuulisuuteni
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta...
[q]sapeli, 3.12.2008 16:21:
(a+b)(a-b) = b(a-b)
a+b = b
[/q]
(a+b)(a-b) = b(a-b)
a^2-ab+ab-b^2 = ab-b^2
a^2-ab+ab = ab
a(a-b+b) = ab
aa = ab
a = b
[q]
9-6x+x^2 = Pi^2-2Pix+x^2
(3-x)^2 = (Pi-x)^2
[/q]
kelataanpa toisinpäin
(3-x)^2 = (Pi-x)^2
=> (3-x)(3-x) = (Pi-x)(Pi-x)
=> 9-6x-x^2 = Pi^2 - 2Pix - x^2
[q]
sqrt(-1/1) = sqrt(1/-1)
i/1 = 1/i
[/q]
ööö... niin mikä tää i tässä yhtälössä on?
[q]Epailija, 15.5.2007 18:51:
unijuttuu
[/q]
Mä nään suht usein tuollaisia unia ja ne on pirun ärsyttäviä :/.
[q]petraxx, 3.12.2008 16:25:
Onnea, toivottavasti menee läpi!
[/q]
Kiitos :) Menihän se. Perjantaina 15.30 kaupantekotilaisuus pankissa.
ipe ja Kiia on just katsomassa sitä, ja kuulemma näyttää edelleen yhtä hyvältä.
Mun päivän o_O vois kyllä tosiaan olla, että enpä ois uskonut muutamia vuosia sitten olevani näin mahtavassa tilanteessa. Niin se elämä menee :)
[q]niomic, 15.5.2007 23:21:
Just meinasin samaa lisätä, et 10-30min unet piristää kuuppaa, mutta siitä ~1,5h asti riippuen henkilöstä onki sit huonoa aikaa heräillä :)[/q]
Mulla on vähän sama ongelma kuin Hyzenthlaylla, että puoli tuntia ei välttämättä riitä edes nukahtamiseen (Edit: Joo, uni alkaa siitä kun nukahtaa. I FAIL!). Nukun tosi harvoin päikkäreitä ja olen vain kerran onnistunut vetämään sellaiset päikkärit, joista herättyäni olen ollut pirteä - ne kestivät kaksi tuntia. Muuten olen pahimmillaan ollut sellaisessa koomassa, että edes liikunta ei ole hälventänyt pään sumuisuutta.
No esim. tuo Delta Alfan "taivaalta putoaminen", mikä nyt tietysti olikin ihan hallittu pakkolasku. Kaikkea sitä kirjoitetaan.
[q]Miinapiina, 17.5.2007 19:03:
---
crissy, 17.5.2007 18:57:
opettelen laulamaan alkuperäsellä kielellä tota euroviisuvoittajan biisiä.. sujuu ihan hyvin...
---
[/q]
täs..
Ni oka da sklopim,
postelja prazna tera san,
a ivot se topi
I nestaje brzo, k'o dlanom o dlan.
K'o razum da gubim,
jer stvarnost I ne primećujem,
jo uvek te ljubim,
jo uvek ti slepo verujem.
K'o luda, ne znam kuda,
ljubavi se nove bojim,
a dane, ive rane,
vie ne brojim.
Molitva, kao ar na mojim usnama je,
molitva, mesto reči samo ime tvoje.
(I) Nebo zna, kao ja,
koliko puta sam ponovila,
to nebo zna, ba kao ja,
da je ime tvoje moja jedina
molitva.
Al Bogu ne mogu
lagati sve dok se molim,
a laem ako kaem
da te ne volim
ei muuta ku kailottamaan kans;)
Pitäs olla parin tunnin pääst melkee menos jo, mite vitus mä aion onnistua?
:D
päivän o_0 nimenomaa:
joku random äijä soittaa mulle kännykkään melko kajahtaneen kuuloisena:
ukko: Terve oletko sen ja sen niminen?
minä: joo
u: rakensitko talon mulle vihdissä joskus vuonna nakki ja muusi
m: en
u: ootko ihan varma
m: en ole taloa sulle rakentanut
u: mutta sä oot rakennusliikkeessä plaaplaa, kun mun on vaikea saada tämmöstä henkilöä kiinni plaaplaa
m: joo no nyt sulla on yks mahdollisista vähemmän.
->luuri kiinni.
minuutin päästä soittaa sama äijä.
u: kuule tiedätkö sä saman nimistä tuolta viidenneltälinjalta? mulla on tämmönen puhelinnumero, kenen tää on? 040....
m: en tiedä miltä osastolta sä olet karannut mutta en ole etsimäsi henkilö, älä enää soita tähän numeroon, kiitos.
->luuri kiinni.
kahden minuutin päästä tulee tekstiviesti:
"Olettepa epäystävällinen. Älkää millään tavalla ottako mitään yhteyttä."
:DD voi LÖL, joo ei ehkä tulis ihan ekana mieleen soitella takaisin jollekin sekopäälle joka soittaa väärään numeroon.
[q]onni3mk, 18.5.2007 18:56:
Kaveri pastes kun kysyin onks 12pm keskiyö. Mut siis kato kun tossa just sanotaan, et pm alkaa juuri aamupäivän jälkeen ja am alkaa juuri keskiyön jälkeen _Jälkeen_
[/q]
No mutta eihän milloinkaan voi sanoa et kello tasan keskiyö/-päivä. Aina se on jotain nanosekunteja ennen tai jälkeen...
edit: pientä tarkennusta
Ilmatieteen laitoksen mukaan, tänään on 18 astetta Turussa...
Miks mun mittarissa lukee 12-13 astetta?
[q]martina, 21.5.2007 19:39:
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/186979.html *sars*ei enää ikinä hampparille...
[/q]
Kuollut lehmä kelpaa, mutta elävä ravinto ei....kummallista nirsoilua.
Lupauduin lenkkeilemään työkaverin kanssa aamuisin
Itse asiassa ihan itse vielä ehdotin sitä sille ja tiiän sen kuitenkin olevan ihan hullu juoksija ja aika paljon paremmassa kunnossa ku meitsi. Kaikkee täytyy kokeilla...tai jotain...
[q]cjet, 22.5.2007 18:47:
Tekstarilaina jonka todellinen vuosikorko on 50e lainalle 782%?? *pökr*
Kaikkeen sitä törmää nettiä surffatessa. Onko nää aikuisten oikeesti todellisia?
[/q]
Vanha sananlasku: Ei se tyhmä oo joka myy, vaan se joka ostaa
Viime lauantain o_O.
Söin alligaattoripizzaa Saakelin hyvää oli, mut makso 20 dollaria.. Vihdoinkin löydetty käyttötarkotus niillekin elukoille.
"Olen kuullut, että tämä voisi olla kätketty viittaus homoseksuaalisuuteen".
Mitä väliä sellaisilla viittauksilla on jos ne on niin hyvin kätketty että niitä pitää ihan tutkimalla tutkia. Ja mitä väliä niillä nyt on muutenkaan.
Oli enemmän kauhistuttava kuin hauska strippi =/
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110220.gif
Pennut on avannu silmänsä ja sen johdosta mul on pakonomanen tarve keksii niille nimet heti.
Kaikenmaailman nimikalenterit on käyty ja ja.. Toisen nimi pitää alkaa L:llä ja toiselle en viel tiiä. Mielessä Laawa, Lava, Láva (miten lie haluu kirjottaa) ja Lacoste ja Eva. Lávassa ja Lacostessa on se hyvä puoli, että ne nimet käy kummallekki sukupuolelle. Ja tällä hetkellä oon 95% varma, et ne on molemmat tyttöjä.
Ei, en halua et jengi alkaa tähän topicciin floodaamaan nimiehdotuksia, sitä varten on toi "koiralle hauska läppä -nimi" -topic mut siitäkään ei ollut apua.
Ja vaikeuttaakseni omaa pohdintaa, nimi ei voi alkaa Lu, koska on jo Lulu samassa perheessä, jonne pentu on menossa ja edellisten elikoiden nimet pois, jotka myös alkaneet L:llä niin jooh. Noh, eihän se sanottua ole, että ne nimet säilyy pennuilla luovuttamisen jälkeen..
Itseasiassa.. Joutu pöllii jonku nickin
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jocular&image_id=59552750
[q]mikke, 28.5.2007 20:36:
siis oikeesti mitä vittua O_o *eikä*
täytyy kyllä sanoa että jollain ON liikaa aikaa todellakin.
[/q]
näköjään joo... ja tostakin on vaahdottu niin kauan kun nuo teletapit on "olemassa" olleet...
muoks:
wikipediasta:
"Teletapit sai osakseen voimakasta kritiikkiä. Yhdysvaltalainen pastori ja saarnamies Jerry Falwell julisti Tiivi-Taavin olevan "homoseksuaalinen roolimalli". Suomessa Sulo Aittoniemi nosti ohjelmasta eduskunnassa kyselyn, koska hänen mielestään "turmeltunutta" ohjelmaa ei olisi pitänyt tuoda Suomeen."
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..