päivän o_O

Back to häröily O

[q]jokke123, 23.4.2007 23:44:
---

[/q]
Meidän normaali keskustelu tässä porukassa on tyyliin lätkää, olutta ja kapakkatunnelmaa ja lisäksi nähtiin just edellisenä päivänä. Siksi päivän o_O.

Menin ihan hölmistyneeks ja seisoin jonku 2min monttu auki kaupan tiskillä kun multa kysyttiin paperit tupakkaa ostaessa. Tätä ei oo tapahtunut moneemoneemoneen vuoteen.
Eipä siinä mitään ihmeellistä, mutta menin vaan ihan lukkoon, tietenkään mulla ei ollut papereita mukana :D

tänään oli ilmeisesti +23 ja mun mielestä on ollu niin saakelin viilee, et rannallakin piti olla paita päällä O__o mä en taida enää soveltuu tänne suomen ilmastoon..

[q]Hyzenthlay, 28.7.2008 20:01:
tänään oli ilmeisesti +23 ja mun mielestä on ollu niin saakelin viilee, et rannallakin piti olla paita päällä O__o mä en taida enää soveltuu tänne suomen ilmastoon..
[/q]

Ei tänään FMI:n mukaan oo Kaisaniemes yli 20 asteen nousta. Ei muuta ku lentolippui tilailemaan ;)

[q]KooKie, 2.5.2007 14:22:
:DDDDDDDDDD

Ihan hyvä, että lähiaikojen vakavampien uutisten kompensaatioksi meillä on koko-kansan-pelle pitämässä huolen siitä, että kansalaiset eivät unohda taitoa nauraa.

Edit. Välillä mä tosin en ole varma, että pitäiskö tässä kuitenkin pikemminkin itkeä.
[/q]

Varo vain... Kurosta ei sovi netissä mollata, sillä siitä voi joutua esitutkintaan kunnianloukkauksesta. =( Kysyn vaan: Mitä kunniaa tuollainen ihminen voi väittää omakseen?

Edit: Vastataan tähän toiseenkin.

[q]Seuraavalle mulla ei ole minkäänlaista lähdettä, mutta keskustellessani kaverin kanssa näistä päivän uutisista hän sanoi jostain lukeneensa, että Putin olisi uhannut, ettei NATO:sta olisi Virolle apua, mikäli Venäjä päättäisi maahan hyökätä. Tällaisen uhkauksen paikkaansapitävyyttä epäilen todella vahvasti, mutta kyllä se vähän särähti korvaan ja muljahti mahassa ajatuksena paluusta 50-60-luvuille.[/q]

Joo-o. Jos pitää paikkansa, niin eipä idässäkään olla vuosien saatossa hirveästi viisastuttu. Voi tietysti olla, että NATO-maat mieluummin jättäisivät Viron oman onnensa nojaan kuin riskeeraisivat laajemman konfrontaation. Eihän sellaisen pikkuvaltion takia kannata omia lyhyen tähtäimen etuja riskeerata - etenkään kun keulamaa USA:lla on kädet täynnä p*skaa Irakin suunnalla.

Ja nyt kun Jenkkilä saatiin aasinsillalla mukaan, on hyvä syy postata eilisen "=)" bash.org:sta.

<@toe2toe> it just really amazes me how fucking dumb george w bush is
<@toe2toe> see the paper yesterday
<@toe2toe> "george bush getting frustrated at UN"
<@toe2toe> wheres the headline : "WORLD GETTING FRUSTRATED WITH FUCK TARD IN WHITE HOUSE"

Edit2: Typoilin

[q]casper-dj, 26.6.2007 08:27:

sune- "lost my head @ the coffeeshop"
[/q]

Israelissa julkaistiin joitakin päiviä sitten raportti, jossa pääministeri Olmertia ja puolustusministeri Peretziä arvostellaan rankasti viime kesän Libanon-sodasta. Useat ovat vaatineet molempien eroa. Nyt Olmert vaatii varapääministeri Tzippi Livnin eroa, koska tämä oli kritisoinut Olmertia ja kehottanut tätä eroamaan Winograd-komitean raportin takia.

Jampan kannatusluvut taitaa olla alle 10%:ssa, kantsisko ehkä itse erota...

Hessujen Hasan Nasrallah oli kehunut Israelia itsekritiikistä sodan suhteen.

Löysin jonkun ihan ihme nro:n/ nimen luurista tallennettuna, eikä se ollut vielä maanantaipäivällä siellä mutta taasen tullut touhuttua jotakin ihan ihmeellistä ma-ti välisenä yönä ja poimittua jonkun numero luuriin. Eikä oikein kehtais soittaa edes siihen, kun ei todellakaan ole mitään tuoksua mistä nro on peräisin.

[q]RiD, 6.5.2007 14:31:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutkimus+Alkoholijuomat+aiheuttavat+sy%C3%B6p%C3%A4%C3%A4/1135227050842
[/q]

niin no onko toi mikään yllätys...

[q]KooKie, 8.5.2007 20:25:
Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.
[/q]
Sori mut me just sovittiin zennin kanssa tänään, että meikä menee pyytää sen dädiltä Zennin kättä :D

Heti vaan kun saan sen kartanon Westendistä :/

[q]emppu, 8.5.2007 22:13:
---
Timce, 8.5.2007 22:09:
Huh huh...MTV3:n uutiset ja siellä oli joku asiantuntija, joka meni AIVAN lukkoon. :D Siis huh huh..Uutisankkuri kysyi siltä jotain ja tyyppi aloitti ihan luontevasti, kunnes muutaman sanan jälkeen unohti mitä oli sanomassa ja täysi hiljaisuus 5 sekuntia. Ja tämä tapahtui siis ainakin kolme kertaa. En kehdannut katsoa, oli niin murhaa. Haastattelija seivas..hiljaisuutta olis voinu kestää pitempäänkin.

---

Tää talous katto kans ja voi luoja mikä olo :D:D:D:D joutu käpertyy peiton alle nauraa oikee
[/q]

Tääl tuli ihmeteltyä tota samaa... Ei varmaan mikään esiintymishaluisin tyyppi, ja paniikki iski suorassa lähetyksessä. Teki vähän pahaa :(( koht video pyörii youtubessa ja se mies muistaa ton varmaan loppuelämänsä..

[q]Freja, 9.5.2007 09:04:

...Mua hävettää joskus ihmisten puolesta, onko se ny nii hemmetin kamalaa?
[/q]
...ja mä jos toteen että on sunki häppee pienestä kiinni, ni sekö sitten on kamalaa?

edit: pieleen quottail

http://www.edu.lahti.fi/~rvarkka/iku.html

Ahahaha, lätkäselostaja... Kännissä :D:D:DDdD

Edit: tiedän että on w: mutta törmäsin taas ja hajoilen :D

[q]Pätkis, 9.5.2007 08:42:
---
Karski, 9.5.2007 07:41:

Hämmästyttävää tossa on se, että a) sille ei
oltu järjestetty tulkkia b) sitä ei oltu ylipäätään
selkeesti mitenkään briifattu siitä et mitä on tiedossa.
Mun mielestä ainoo amatöörimäisyys tossa on
järjestäjien taholta, niiden pitäis järjestää omalle
edustajalleen kaikki mahdollinen tuki, eikä
heittää sitä susille tolla tavalla. Ihan käsittämätöntä
toimintaa.

---

Täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Hirveet lööpit jostain helevetin kielitaidosta... Kyl on häpeeminen pienestä kiinni, jos ton puolesta hävettää. Muakin ihmetyttää, minkä takia ei auteta naista mäessä sen sijaan että vaan katellaan, että tossa se nyt pykii, kylläpä on noloa.
[/q]

se koko lehdistötilaisuus oli kyllä ihan fiasko. ei siis hannan osalta pelkästään vaan koko homma. hanna ei ymmärtänyt / osannut vastata kaikkeen ja joutui kääntyilemään muiden puoleen tukea hakien, mikä näytti jo tosi tyhmältä, hanna oli itekkin nolostuneen olonen ja hermistunut ja sit se heiluminen... ois voinut siihen hannan viereen istuttaa tulkin ja koko homman ois voinut hoitaa tyylikkäästi, et jos toinen ei jotain tajuu, ni tulkin avustuksella.

onhan toi varmasti aika paikka tuollaiselle "lappeenrannan tytölle" niinkuin hanna itseään nimitti. mua ei se kielitaito tossa nyt häiritse, vaan se, että annettiin hannan mongertaa siellä jotain, ilman että oltais autettu. no joo muutaman kerran se häiskä sieltä jotain huuteli, mikä sekin vaikutti tyhmältä, ku jostain sivusta joku huutelee...

mun mielestä se vaan ei näyttänyt kauheen hyvältä (mikään siin tilaisuudessa) ja siitä ei voi hannaa syyttää pelkästään !! kaikki vaan ei osaa englantia, ni ei osaa si. ni.

muoks: nii siis samaa mieltä teidän kanssa

Jep. Kävin itekkin kattelemassa herran myspacea. Hämäävää jokatapauksessa...

super8 on ollu XL5:ssa!???

[q]sapeli, 3.12.2008 16:21:

-1 = -1
-1/1 = -1/1
-1/1 = 1/-1
sqrt(-1/1) = sqrt(1/-1)
i/1 = 1/i
i = 1/i
i * i = 1
-1 = 1

[/q]

Olikos neliöjuuren tulos aina +/- tai jotain, eli siinä menee ainakin toi viimeinen pieleen kai. Tarkkuutta laskuihin, please.

Joku:Moi Jussi, mitä sä teet nykyään q sua ei koskaan näy missään?Älä oo nihkee
Jussi:En mitn ihmeellistä, hengailen*.

*hengailen=
ma: äänittämässä tikkurilassa 9-15. 17-> viinaa
ti: Wappu: lähetys 18-20 (tehty ed vkl) krapula, linnanmäellä äänittämässä 12-18. radioon editoimassa 18-21
ke: radioluokassa 9-21 editoimassa
to: radioeditointia 9-13. 2 x 1 h lähetys, erikoisohjelma 16-18
pe: koulu 9-13. duuni 14-22 (kurkku kipee)
la: tv-kuvaukset vuosaaressa (flunssa)
su: editointia koululla (pahempi flunssa)
ma: radio/edit 9-12, keskusteluohjelman tv-kuvaukset 12-17, 17-21 edit
ti: tv-kuvaukset keskustassa ja Kontulassa 9-16, radio valmistelua 16-18. Lähetys 18-20, kotikoneella 21-24
ke: radiouutisissa 7-14, 14-21 editoimassa, kotikoneella 22-01
to: editoimassa: 9-02.30 (kyllä, katsoin lätkää välissä)
pe: editoimassa 9-16, 17-18 päiväunet, sekavaa käyttäytymistä luokkatoverin kämpällä 20-22
la: duuni 14- 22 (ei lätkää, ei euroviisuja)
su: odotettavissa totaalinen romahtaminen,koska mulla ei ole mitään projektia kesken.

[size=7]Selvennys: Stadian radiokanava ja tv-ohjelmat liittyy m2hz-paikalliskanavaan[/size]

Ööh kun lähin kaverin luota dösällä ja vaihdoin omaan dösään kapiksella, niin näin kun joku kaiffari heitti makkaraperunat maihin ja tuon jälkeen keräili ne takaisi pahvin päälle. Mutta myös samaan aikaan lokit närpivät noita "herkkuja" maasta, tuon kyseisen "hieman" humalaisen miekkosen kanssa ja tais olla hyviä sit.

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O