Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Armin:
Luuletko olevasi ainoa? On meitä ainakin kaksi.
---
en usko....
[/q]

Mitä ihm... Sun pitäisi tietää, että toi on totta. x) Ainakin musta iskeminen vaati sen ennakkoasennoitumisen, että ”tuon mä pokaan”, enkä mä koskaan lähde sillä asenteella liikenteeseen. Ensin tutustutaan ja sitten siitä jatketaan, jos on jatkuakseen. Nih. Mutta ei pelkästään yksien bileiden perusteella.

oudointa oli varmaan se kun hengasin mestoil kiksuhamees ja hiukset isoil piikeil.

oudointa..

junnuna(16v.) bileissä jahdattiin tyttöjä.. piilouduttiin lavasteiden/portaiden/pöytien turvaan harrastamaan lähentelyä.

Mutta näin aikuisena bileissä on leikitty hippaa, vesisotaa, ruokasotaa... jne.
eli selvää kehitystä havaittavissa!

Ettiny kaveria maaseudulta poliisin kanssa bileitten jälkeen...*hymy*

Kaveria ei löytyny ku vast aamulla; oli menny bussiin lämpimään nukkuu ja heränny Turusta

ampunu vesipyssyllä tullin huumekoiraa...

\”Joutunut\” Mtv-3:sen kymmenen uutisten loppukevennykseen

[q]unik:
”Joutunut” Mtv-3:sen kymmenen uutisten loppukevennykseen
[/q]
Bist du A P Nikkola? Wollen sie Holmenkollen!

te ette edes halua tietää!

ei minua turhaan sanota pahan ruumiillistumaksi, päätelkää itse.

Kaksi tyttöä tarttu mun sinisistä \”haaremihousuista\” kiinni keskellä tanssilattiaa ja repäs ne lähestulkoon polviin asti.. En tietä miks, mutta niillä näytti olevan kivaa.. =)

niin ja siis tämä nyt tapahtu mulle, enkä itse ole tehnyt juuri mitään erikoista. =/

-Henkka

[q]EDU:
Ollu kerran selvinpäin
[/q]
samoin

Ratsastin paskaksi porostrutsin.

Katsellut jengiä joka muka bilettää- tulin just Premistä ja voin täysin allekirjoittaa.

Sylkäisin tuhkakuppiin? *känni* Haloo!

Tää ei oo ihan pileissä mut niiden jälkeen. Englannissa opiskeluaikoina kehitettiin kavereitten kanssa (tietysti baarista tullessamme) uuden freestyle lajin. Bush Diving (Puska hyppely) jossa oli tarkoituksena tehdä trick hyppyjä kampuksen parkkipaikan puskiin. Tuli tehtyy voltteja, 360 ja ihmiset lensivät jopa kahden muun heittämänä piiiiiitkälle puskiin. Ja sitten myöhemmin tuli Xtreme Bush Diving versio jossa hypittin puskiin joissa oli piikkejä. Kampuksen vartiat eivät olleet hyvin mielissään.

[q]leenuliinu:
Ratsastin paskaksi porostrutsin.
[/q]

Oletan, että viesti oli tarkoitettu hieman kryptiseksi. Eli suomeksi: häh?

Hmm ei nyt mitään kauheen ihmeellistä tule mieleen mutta on sitä kerran tullut nukuttua seisaallaan tolppaa vasten noin tunnin verran .. tosin en itse havainnut nukkuneeni mutta kanssa ihmiset huomauttivat asiasta myöhemmin

P.S. en kyllä oikein käsitä miten olen pysynyt pystyssä

[muokattu 19.2.2004 21:52]

[q]DiamonDie:
---
leenuliinu:
Ratsastin paskaksi porostrutsin.

---


Oletan, että viesti oli tarkoitettu hieman kryptiseksi. Eli suomeksi: häh?
[/q]

Ratsastin porostrutsilla ja se meni rikki. :(

Jalat jäi ekaan kurviin.

Teetin 50 kpl Takaapäin T-paitaa.

[q]climate:
Olis kyl siisti nähdä porostrutsi. Onko se sukua ihmisstrutsille tai karhupingviinille?
[/q]

Kyllä se enemmän tuolta ihmisstrutsilta näytti.

Mikä on oudointa, mitä olet tehnyt tai mitä sinulle on tapahtunut bileissä (bileet tässä kontekstissa = klubi/reivit, ei siis mitään kotibileitä tai kaverin tupareita). Irccasitko kommunikaattorilla keskellä tanssilattiaa, värjäsit hiuksesi bilepaikan vessassa vai tanssiko letkajenkkaa Proteuksen soittaessa humppaa?

(Klubituksen käyttäjät tuntien tarinaa pitäisi riittää.)

O