Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Uhuu:
pitänyt suuni kiinni ja ollut hiljaa =)

-tääonjoihme
[/q]

tää on jo ihme!*nauru*

[q]BTB:
Oudoimpia tempauksia oli kun rupesin ”uimaan” pitkin lattiaa ja vielä täysin raittiina kun olin autolla liikkeellä.
[/q]

joojoo, snorkkeli ja räpylät mukaan, mä oon meesis

ööööp.. ihastunut.

[q]alek szahala:
ööööp.. ihastunut.
[/q]

Samaa linjaa.. kerran muistan pokailleeni muijaa bileissä. Se oli ennen kuulumatonta käytöstä

..enkä edes onnistunut

[q]Jaspa:
---
alek szahala:
ööööp.. ihastunut.

---


Samaa linjaa.. kerran muistan pokailleeni muijaa bileissä. Se oli ennen kuulumatonta käytöstä

..enkä edes onnistunut
[/q]

Joku (kai ehkä) koitti pokailla mua uuden vuoden illuissa....Sinäkö????*ding**justjoo**iihhih*

Ulvonut kolmen muun ihmisen kanssa kolakuulle selvinpäin... (kaverilla oli synttäirit)

Outoja juttuja tulee kyllä tehtyä useinkin, mutta tää oli lähinnä outo kokemus:

Olin maaliskuussa -01 Republicissa (lue: Gatecrasherin koti) Sheffieldissä. Kesken pomppimisen päätin lähteä syystä tai toisesta kiertelemään paikkaa. Löysin raollaan olevan oven, jonka takana oli hämärä, tukahduttavan kuuma huone, jonkinlainen tekninen tila ilmeisesti, koska siellä meni ilmastointiputkia. Siellä kumisi aika lailla, oli tosi surrealistinen fiilis. Ihmettelin hetken, että miksi klubi on jättänyt oven auki tuollaiseen paikkaan, kunnes tajusin sisustuksen: tuoli, vanha patja ja rulla vessapaperia... Tarkennuksena, että poistuin huoneesta saman tien, tietty...

Jos olet käynyt Republicissa, saatat löytää oven seuraavilla koordinaateilla: Se on lähellä kapeita rappusia, jotka menevät ylös DJ-kopin vasemmalta puolelta. Joku 1-2 kerrosta ylöspäin, eli periaatteessa melkein DJ-kopin/alueen takana tai vähän yläpuolella. Siinä lähellä oli sellainen hieno lounge-tyyppinen tila, missä oli topatut seinät. Viimeksi käydessäni paikalle tosin oli rakennettu narikka tms.

Siis toi Republic on sellanen sokkelo, et ainakkaan mulle ei jäänny MITÄÄN kuvaa millanen se koko mesta oli. Portaita siellä, ovia toisaalla... vessaaki sai aina ettii iha vitun kauan.

Remixannut livenä lisää kolinaa deejiin settiin Rolandin TR-505-rumpukoneella tanssiessani (luurit päässä). Paskat soundit mutta hyvä meno.

Muovaillu muovailuvahasta pikku-dildoja*aplodit**hmph* Sad but true...*uuh*

[q]Rimpsessa:
Muovaillu muovailuvahasta pikku-dildoja*aplodit**hmph* Sad but true...*uuh*
[/q]

ja muovailuvaha eläimiä kanssa, tosin tabi ei oikein tainnut pitää ideasta *jiihaa**nauru*

Tollaset väitökset pitää todistaa.. ei niitä noin vaan heitetä Angelus ilmoille!!!??

[q]Angelus:
---
Rimpsessa:
Muovaillu muovailuvahasta pikku-dildoja*aplodit**hmph* Sad but true...*uuh*

---


ja muovailuvaha eläimiä kanssa, tosin tabi ei oikein tainnut pitää ideasta *jiihaa**nauru*
[/q]

Soittiko Tab taas kikkelitrancea?

Otin paidan, kengät ja sukat pois. Käärin housut polveen. Nousin paljain jaloin pyödälle. Aloin laulamaan paljon onnea vaan.

Laulu oli kohdistettu unitylle, jolla taisi tulla 5v täyteen. Paikka oli kaisaniemi.

Mennyt autoon syömään sipsejä kesken säteitten.

en tiedä onko tää kovin outoa,mutta säteessä siellä nurkassa spoonitin patea kauhalla samalla kun mikko nuoli mun fasua ja katoin niq:n ja kiden twoheadspooni leikkiä!!!hoho

ööh...
-no ollut ”hieman” liian riehakkaalla päällä miespuolisia kohtaan...*taputapu*
(vai onko se nyt niin outoa, mutta noloa)
-pitänyt no no ns.hauskaa keskellä biletys lattiaa...
-häipynyt kesken kaiken pois muualle kuuntelee Kike Elomaata!!

menty jarkyttavalla porukalla suihkuun...
tai siis no isolla porukalla =D

[muokattu 3.2.2004 10:28]

[q]neiti etsivä:
Tää on totta!! En ole koskaan iskenyt ketään bileissä..
[/q]

Luuletko olevasi ainoa? On meitä ainakin kaksi.

Mikä on oudointa, mitä olet tehnyt tai mitä sinulle on tapahtunut bileissä (bileet tässä kontekstissa = klubi/reivit, ei siis mitään kotibileitä tai kaverin tupareita). Irccasitko kommunikaattorilla keskellä tanssilattiaa, värjäsit hiuksesi bilepaikan vessassa vai tanssiko letkajenkkaa Proteuksen soittaessa humppaa?

(Klubituksen käyttäjät tuntien tarinaa pitäisi riittää.)

O