Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

Back to yleinen bilehöpinä O

Mä oon joskus tanssinu polkan tahdissa - ja vielä tykänny siitä D:

[q]Nemes 9.5.2004 18:06:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin.
[/q]


Muistan tän kyllä. Olin soittamassa kyseisissä bileissä mut tarkempaa muistikuvaa
ei sitten olekkaan koko viikonlopusta kivaa oli sen muistan.

Oudoin juttu mitä on sattunut bileissä tais olla Tallibaarissa aikanaan niin kuulin koko aamun, että dj:t soitti koko ajan vaan samaa biisiä eli en ite tehny mitään outoo vaan sen aamun dj:t no on sitä itekkin tullu tehtyä kaikkee hassua kai???

[q]Jone, 5.1.2004 18:48:
---
slimrave:
Rakastellut.

---


Mitäs outoa tossa nyt on? Rakastelu on kahden ihmisen välinen sangen luonnollinen asia, josta on outous kaukana tai sit mun elämässäni tapahtuu outoi asioita harva se päivä.
[/q]

hehe nii varmaa xD

Kerran en tanssinu

Lukenut kirjaa...oli siis tosi hyvät kemut:D
Ollut kerran selvinpäin
Nukkunut
Harrastanut seksiä,josta pääsemmekin aasinsiltana viimeiseen, tehnyt raskaustestin (oli negatiivinen,huh)

Liekö tämä nin outoa edes mutta viimekemujen jatkoilla tuli ajeltua ostoskärryillä..

[q]eewol, 17.7.2006 18:40:
No kaikkee on tullu härvättyä mut näin äkkisältään: Laskenu liukurilla rappusia alas!!
[/q]
ja oksentanu kilpaa sohvalkle ja "siivonnut" jälkesä heittämällä sohvan alas parvekkeelta :D *vink**nauru*

[q]Mellu-, 21.4.2007 20:59:
---
eewol, 17.7.2006 18:40:
No kaikkee on tullu härvättyä mut näin äkkisältään: Laskenu liukurilla rappusia alas!!

---

ja oksentanu kilpaa sohvalkle ja "siivonnut" jälkesä heittämällä sohvan alas parvekkeelta :D *vink**nauru*
[/q]

hys hys

[q]DJ Rx, 21.4.2007 21:01:
---
Mellu-, 21.4.2007 20:59:
---
eewol, 17.7.2006 18:40:


---


hys hys
[/q]

hahahaha ootte kyl ihania molemmat hahah

aini kerran tuli tylsää ja lainasin narikassa lojunutta pulkkaa ja menin koffin puiston jäämäkeä alas ihan täysii monta kertaa,sit tulin takas sisään ja jatkoin bilettämistä:D

O