Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Dives:
en tiiä mikä ois oudointa mutta.. ainakin tossa yks ilta joku tyttö tuli ja rupes riisuu mua siinä korokkeella ja sitten se rupes riisuu itteään.. käytti mun käsiä rintaliivinä.. mun oli pakko lopettaa asia siinä vaiheessa kun se rupes sen housuja riisuu..

noissa highlightin vaahtopippaloissa heittänyt jotain irstasta settiä puolinakuna ja lopuksi nyt ihan nakuna kun oli pakko voittaa se kisa.. muuten se henkilö joka kouri mua siinä toivottavasti et saanut traumoja en meinannut huutaa ja juosta kun pikkutyttö.. se vaan oli paniikkikohtaus..

häröily kuuluu ihmisen elämään ja kannattaa toteuttaa itseään..

http://www.saunalahti.fi/~dives/ siinä on joitain kuvia jos haluaa nähdä mitä tarkoitan itsensä toteuttamisella.. huom eläimiä ei missään vaiheessa vahingoitettu..
[/q]

Klaukkalan charlotta *nauru**nauru**nauru*

[q]Hyzenthlay:
---
Dives:
en tiiä mikä ois oudointa mutta.. ainakin tossa yks ilta joku tyttö tuli ja rupes riisuu mua siinä korokkeella ja sitten se rupes riisuu itteään.. käytti mun käsiä rintaliivinä.. mun oli pakko lopettaa asia siinä vaiheessa kun se rupes sen housuja riisuu..

noissa highlightin vaahtopippaloissa heittänyt jotain irstasta settiä puolinakuna ja lopuksi nyt ihan nakuna kun oli pakko voittaa se kisa.. muuten se henkilö joka kouri mua siinä toivottavasti et saanut traumoja en meinannut huutaa ja juosta kun pikkutyttö.. se vaan oli paniikkikohtaus..

häröily kuuluu ihmisen elämään ja kannattaa toteuttaa itseään..

http://www.saunalahti.fi/~dives/ siinä on joitain kuvia jos haluaa nähdä mitä tarkoitan itsensä toteuttamisella.. huom eläimiä ei missään vaiheessa vahingoitettu..

---


Klaukkalan charlotta *nauru**nauru**nauru*
[/q]

En voi käsittää kuka voi tulla pidemmän matkan päästä tuonne
Ei tuonne kukaan järkevä ihminen mene*nauru*

[q]keijukainen:
Soittanu melodypops-tikkarilla kaverin kanssa lasten lauluja hesperian rappusilla
...en nyt tiiä onko se niin outoa mut enpä oo kyllä monen ihmisen nähny samaa tekevän...ja se oli kivaa
[/q]

voin kyl arvata kenen kans... *nauru**nauru**nauru**nauru*

[q]Blues:
---
Hyzenthlay:
---
Dives:
en tiiä mikä ois oudointa mutta.. ainakin tossa yks ilta joku tyttö tuli ja rupes riisuu mua siinä korokkeella ja sitten se rupes riisuu itteään.. käytti mun käsiä rintaliivinä.. mun oli pakko lopettaa asia siinä vaiheessa kun se rupes sen housuja riisuu..

noissa highlightin vaahtopippaloissa heittänyt jotain irstasta settiä puolinakuna ja lopuksi nyt ihan nakuna kun oli pakko voittaa se kisa.. muuten se henkilö joka kouri mua siinä toivottavasti et saanut traumoja en meinannut huutaa ja juosta kun pikkutyttö.. se vaan oli paniikkikohtaus..

häröily kuuluu ihmisen elämään ja kannattaa toteuttaa itseään..

http://www.saunalahti.fi/~dives/ siinä on joitain kuvia jos haluaa nähdä mitä tarkoitan itsensä toteuttamisella.. huom eläimiä ei missään vaiheessa vahingoitettu..

---


Klaukkalan charlotta *nauru**nauru**nauru*

---


En voi käsittää kuka voi tulla pidemmän matkan päästä tuonne
Ei tuonne kukaan järkevä ihminen mene*nauru*
[/q]

oli se pakko kokeilla ideana on käydä läpi suomen vielä joku päivä ja bilettää tosin täytyy myöntää et se oli aika heikko mesta.. *pahis**nauru**klubitus*

No kerran oli ihan mieletön jono vessaan enkä jaksanut jäädä odottelemaan joten kusin tuoppiin... aamulla hävetti

Syönyt aamupalavoileipiä, juonut termostaatista aamuteetä ja lukenut sunnuntain hesaria... illussa.
Vertaillut TCP/IP-protokollapinon ja OSI:n kerrosmallin välisiä eroja... myöskin illussa.

Eikä noissa mun mielestä edes ole ollut mitään kummallista. Ympäristön reaktio vaan on ollut vähän oudoksuva. :)

[q]vaavu:
Vertaillut TCP/IP-protokollapinon ja OSI:n kerrosmallin välisiä eroja... myöskin illussa.

[/q]

Tota miekin oon tehnyt, en kylläkään illuissa, vaan Fiiliksessä joskus luin vähän tietoliikennetekniikan tenttiin..

Järkänny bileet Oli keskiviikko ja perus ever istunto, päätettii frendin kans et HEI NYT PERJANTAIKSI METSÄBILEET ja sitten pidettii bileet, viimevuoden ensimmäiset metsäkeimailut Huutanu 2promillen humalassa ACIIIIIIIIIIIIIIIIID, ollu sekis *pahis*, Bilettäny lavalla artistien keskellä ilman paitaa *nauru*... Ja vaikka mitä

Oikein hävettää ei ees kehtaa kertoo mitää sairaampaa

[q]vaavu:
Vertaillut TCP/IP-protokollapinon ja OSI:n kerrosmallin välisiä eroja... myöskin illussa.
[/q]

Paskaa touhua, oli paikka sitten Illut tai luentosali. ”Pääsen” mm. juuri noihin liittyen uusimaan parin viikon päästä.

Etsin itseäni - Oletko nähnyt minua jossakin? *igor**känni*

Lasketaanko eväiden syöminen vai oudoksi? Sitä olen kyllä harrastanut useinkin. Assemblyjen reiveissä tuli nukuttua tanssilattialla kun iski väsymys. Sen jälkeen jaksoi taas hyppiä.

En mä tiedä onko toi nyt mitään maata järisyttävää, mutta tuli sitä joskus nukuttua pari tuntia seisaallaan aamu jatkoilla silmät auki tolppaan nojaten
ihan unessa sitä oli vaikka silmät oli auki ja onhan tuota joskus seksiäkin tullut bileissä kokeiltua

Vanhoina hyvinä (eli pahoina) aikoina noin 8 vuotta sitten muistan yritäneeni ihan tosissaan olla selällään tupaten täydellä tanssilattialla ja levitoida ylös kattoon. Kun ihmiset kiukkuisina kyselivät että mitä mä touhuan niin vastasin vähintään yhtä närkästyneenä ”Levitoin tietty. Se on siistimpää kuin juokseminen...”

... ja päihteillähän ei ollut mitään vaikutusta asiaan. Noh onneksi tuo on kaaaaukana takana*jiihaa*
Nykyään olen aavistuksen älykkäämpi omasta mielestäni.

Tampannu Summer of Love kekkereis vuonna miekka ja kirves perjantai-illasta sunnuntaiaamuun.. 18h putkee housee, trance, techno ja psyke -settejä... kerranki voin sanoa olleeni aivan puhki ;) oon yrittäny rikkoa omaa ennätystä mut koskaa ei oo tullu riittävän pitkii bileitä ;)

Reissanu kaverin kanssa laittomii psykebileisii melkei 200km (yhteen suuntaa), joista ei ollu edes varma onko niitä bileitä olemas. Bileiden jälkee syöny jäätynyttä Snickerssiä 06 aamulla -20c pakkases. Ajanu keskelle liikenneympyrää jarrutuksen jäädessä liian lyhyeksi bileitä etsies, vanhan pariskunnan ilmeet oli näkemisen arvoiset. Takas meno matkalla meinasin nukahtaa rattii ja ajaa ojaa noin miljoona kertaa.

Maksanu itteni kipeeksi (n. 100e) et pääsin 15h bileisiin, hinta sisälsi lipun ja matkan paikalle. Tosin niistä tulikin sitten elämäni parhaat bileet, että kyllä kannatti ;). Godskitchen

Järkkäny bileet joista tuli täys fiasko.. porukkaa tuli niin vähän et tuli takkii, onneks paikan omistaja vähän armahti kuluis.. tuli myös miksattua settejä, tosin miksaukset meni päin peetä :) mut ei siitä sen enempää

Lukuisia kertoja lähteny bileisii tai jatkoille yksikseni, useasti myös toiseen kaupunkiin, mutta aina on ollu hyvä meno sikäli kun bileet on olleet hyvät

Kaatunut suorilta jaloilta kesken hyvän biisin...Olin Labyrinth&Gatecrasherissa Kaapelilla 1.4.2000.
Tuli valvottua koko edellinen yö, koska silloinen typykaveri vaati saada just sillo HIRVEET kyydit..*vink*
Ja sit ku ilta eteni, olin vähitelle NIIN väsy, etten enää jaksanu kunnolla. Yritin viel kerran pistää kunnon polkax, mut sit meni jalat alta, eli pyörryin.
Tajuihini tulin siten, että kaveri anto läsärin poskelle.(kiitti!)
Sen jälkee jaxoin taas illan loppuun asti.
Ja ihan selvennykseksi, en ollu siis kuoseis tai jotai.
Vesilinjalla, kuskina olin.
Että tämmöstä.
Luulenpa, että monelle on sattunut joskus samanlainen juttu?

no en oo kauheen outoja juttuja tehnyt mutta...

*ottanut suihin wc:ssä (no joo, tää on varmaan aika yleistä *justjoo*)
*ottanut valokuvia silmästäni, myöskin wc:ssä (terkut vaan kameran lainaajalle *hih*)
*nainut pöydällä
*nukkunut lattialla (pöydillä ei nukuta )
*ollut selvinpäin
*pitänyt omat bileet valokopissa yksin (no tätä on varmaan tehneet kaikki valojen säätäjät) *sydän*
*melkein sytyttänyt bilepaikan takahuoneen tuleen (ok tää tapahtui bileiden jälkeen, loppusiivouksessa..onneksi reipas kanssasisareni tukahdutti tulen...
hauskana kuriositeettinä muuten että kyseiset bileet voittivat bilepaikan ”siistein takahuone”-palkinnon vuonna 2003 *nauru*)

no joo... sitten kaikkea yleistä häröilyä tietysti paljon.

me love club music

edit: yhden mielestäni melko oudon biletysreissun unohdin listasta... nimittäin e10v bileet jotka vietin oksennustaudissa.. se oli outo tapa viettää bileitä, mutta en suosittele kenellekään

[muokattu 9.1.2004 20:07]

[muokattu 10.1.2004 15:46]

Oudoimpia tempauksia oli kun rupesin ”uimaan” pitkin lattiaa ja vielä täysin raittiina kun olin autolla liikkeellä.

lähtenyt kesken bileiden pois... tais olla millenniumit kårenilla.
Ei oo tapahtunut koskaan aikasemmin eikä myöhemmin.

Oon vishi 3 eri bileiden välillä joskus juossu kokonaise illa, olisko vaihdon paikka ja eiku seuraava, ja edestakas, meno päällä ja 1 huono biisi tulee välii ni eiköhä kannata selkeestiki vaihtaa paikkaa ja katsastaa seuraava

Mikä on oudointa, mitä olet tehnyt tai mitä sinulle on tapahtunut bileissä (bileet tässä kontekstissa = klubi/reivit, ei siis mitään kotibileitä tai kaverin tupareita). Irccasitko kommunikaattorilla keskellä tanssilattiaa, värjäsit hiuksesi bilepaikan vessassa vai tanssiko letkajenkkaa Proteuksen soittaessa humppaa?

(Klubituksen käyttäjät tuntien tarinaa pitäisi riittää.)

O