Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

Back to yleinen bilehöpinä O

serenan siel luolas ku tanssi melkee alasti, eli uimashortsit pääl nii oli aika uudenlainen kokemus outoa mutta hauskaa <3

[q]climate:
...tolla reissulla oli jengi kyllä hyvässä hapessa, kun luultiin lumen päällä hiljakseen liukuvaa mustaa muovipussia hyökkääväksi petoeläimeks ...
[/q]

Ei tsiisus mä repesin... huoh... kaikke sitä on tapahtunu..

ostin onnessani itselleni 23 vuotis lahjana hirnuvan keppihevosen
ja lähdin kirmailee aktia salille rushin pileisiin..iiiiiihahaaaa..koppotikoppoti..
siistii..jiiiiihaa...
*taputtel*

Outoa ja tyhmää oli kun olin pienenä tyttönä muovihousuissa loveparadessa, lämmintä oli jotain 30 ja koko päivä tanssittiin, ja illal olikin sit nestehukka ja liian huono olo.
No, jotain on niistäkin päivistä opittu.

[q]irrrma:
ostin onnessani itselleni 23 vuotis lahjana hirnuvan keppihevosen
ja lähdin kirmailee aktia salille rushin pileisiin..iiiiiihahaaaa..koppotikoppoti..
siistii..jiiiiihaa...
*taputtel*
[/q]

=D

meizi oli toissavappuna illuissa kokovalkeassa kanipuvussa (paasiaispupun rata oli venahtany vahan pitkaks). vaikka oli kommandona niin tuli aika kuuma ja toinen korva piti laittaa hakaneulalla olkapaahan kiinni ettei paa heiluis niiden mukana liikaa

Olen joskus ollut selvinpäin.

Inttiaikoina viikon leirin jäljiltä olin hieman väsynyt bileissä, ja onnistuin nukahtamaan kesken tanssimisen. Näin unta, jossa purkasin tavaraa Dzilin (=venäläinen kuorma-auto) lavalta. Säpsähdin sit hereille ja jatkoin vaan jamittamista (jos sitä missään vaiheessa edes keskeytin). Jälkikäteen vähän ihmettelin tapahtunutta :)

Minä en oo tehny mitään outoa.

Kerran kävin kesken impulsien nakkikioskilla hakemassa juustohampurilaisen (ilman pihviä, mutta ekstra tomaatilla tietty) ja söin sitä cumuluksen hotellipuolen aulassa, koska night lifen poke ei päästäny sisälle syömään. Syönnin jälkeen tulin takasin hippaamaan.

...

Vitsit, että oon tylsä!

...

Ai niin, kerran olin bileissä jussi-paita päällä *nauru*, mutta ne oliki semmoset housebasen rantabieleet. Semmosissa rempseä pukeutuminen sallittakoon. Tosin jotkut varmaan kattovat, että mikähän juntti-einari tuoki on. Heh.

[muokattu 18.4.2004 23:02]

en tiedä oudointa, mutta ainakin mieleenjäävä oli tapaus ammoisina aikoina lepakossa, jossa alkoi väsymys painamaan joskus aamun tunteina. porukkaa ei ollu paljon, mutta savua sitäkin enemmän siihenkin aikaan ja harhaillessani tanssitilasta poispäin, niin kävelinpä savun keskellä sit suoraan katosta roikkuneeseen isoon verkkodecoon, joka tietty tipahti päälleeni.. oli siinä sitten kiva olla kuin kala satimessa.. siinä pyristellessäni pois sain varmastikin muutaman hymyilevän katseen..

Pari tapausta tulee heti mieleen - molemmat liittyivät kokeiluihin bodypaintingin saralla:

- Unityn naamiaisiin olin maskeerannut käsivarret ja pään kromilla ja päällä oli joku cyberdogin sydänkäyrä-välkkypaita. Olin kuitenkin lupautunut morjestamaan kavereitani ennen bileisiin menoa Helsingissä ja pian löysinkin itseni siitä (nyt ilmeisesti jo historiaa olevasta) metallimusiikkipainotteisesta baarista, joka on Maestron kyljessä. Poket katsoivat vähän pitkään mutta päästi lopulta sisään...

- Turussa vietin reilut 3 tuntia naistenvessassa maskeerattavana Fantasyn järjestämissä Freak Show -bileissä (paremmat peilit ja valaistus). Tuli mukavasti kommenttia ja jokunen tyttö jäi seuraamaan maskin edistymistä.. lopputulos oli ihan onnistunut.

[muokattu 21.4.2004 12:34]

Oudoimmasta en tiedä,mutta ehdottomasti typerin veto bileissä oli rintsikoillaan tanssiminen kermassa tässä taannoin*blush*,typerää siitä tekee sen että kun toi fysiikka ei mulla ole niin kovin ihailtava,että sitä pitäisi muillekkin esitellä*justjoo*
´toinen typerä veto oli se kun tuolla Suunnassa Vanhalla tirkistelin vessakopista viereisessä kopissa tapahtuvaa sukupuoliaktia*blush*..Hähhää,keitä sitten olittekin,TEIDÄT ON NÄHTY!!!*pahis*

[q]peikkotyttö:
Oudoimmasta en tiedä,mutta ehdottomasti typerin veto bileissä oli rintsikoillaan tanssiminen kermassa tässä taannoin*blush*,typerää siitä tekee sen että kun toi fysiikka ei mulla ole niin kovin ihailtava,että sitä pitäisi muillekkin esitellä*justjoo*
´toinen typerä veto oli se kun tuolla Suunnassa Vanhalla tirkistelin vessakopista viereisessä kopissa tapahtuvaa sukupuoliaktia*blush*..Hähhää,keitä sitten olittekin,TEIDÄT ON NÄHTY!!!*pahis*
[/q]

Unohdit täysin että näytit rintasi kerman portsarille ;D

[q]sts:
---
peikkotyttö:
Oudoimmasta en tiedä,mutta ehdottomasti typerin veto bileissä oli rintsikoillaan tanssiminen kermassa tässä taannoin*blush*,typerää siitä tekee sen että kun toi fysiikka ei mulla ole niin kovin ihailtava,että sitä pitäisi muillekkin esitellä*justjoo*
´toinen typerä veto oli se kun tuolla Suunnassa Vanhalla tirkistelin vessakopista viereisessä kopissa tapahtuvaa sukupuoliaktia*blush*..Hähhää,keitä sitten olittekin,TEIDÄT ON NÄHTY!!!*pahis*

---


Unohdit täysin että näytit rintasi kerman portsarille ;D
[/q]

Jonne, mikset sä ikinä näytä tissejäs??

tanssinut munasiltee.. härskein mies kisassa lavalla.. :D (voitin)

Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin.

[q]Nemes:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin.
[/q]

älä käytä psykedeelejä.. VEDÄ PIRIÄ!!

oikeasti huumeet ovat pahasta.. älä käytä..

painanu stoppia (vahingossa tietenkin) kun oli juuri hyvä live meininki päällä

mua alko nukuttaa kesken bileiden, joten menin bileiden ulkopuolelle jalkakäytävälle nukkuu.. kiitos kivoille kun vahditte mua!

niistä melody pops jutuista oon vaan tosi pahoillani. en enää koskaan. tytöt saa jatkaa

näin tanssilattialla värejä ja koskettelin ilmaa

ja sitte kaikkee muuta mitä yritän unohtaa

Kannustanut SaiPaa Jussi S:n ( muistaakseni ) keikalla Laserpointissa 2004. No ei toi nyt niin outoa kyl ole...

No nää nyt ei varsinaiset bileet ollu mutta viidakkohuhujen mukaan aikanaan eräillä festareilla ”eräs” känniääliö onnistui ”sammuttamaan” koko bileteltan
perkele mitäs hoitavat koko teltan sähköt yhdellä kaapelilla joka on kaikkien mahdollisten urpojen nähtävillä ja kosketeltavissa

[muokattu 3.6.2004 10:55]

O