Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

MIKSI [size=6]Italia on MM -finaalissa[/size], OI MIKSI?!

[q]ghost_object, 2.8.2006 03:45:
---
¦), 10.10.2003 14:54:
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?

---

Eli kaikki mitä muistat, on parennettu versio sun kokemuksesta.

[/q]

Vrt. sanonta "aika kultaa muistot". :)

[q]hottium, 7.5.2009 21:15:
---
Takyon, 7.5.2009 20:39:
---
hottium, 7.5.2009 20:34:
mistä stadista saa ostettua niit "aurinko"lasei mis on sellaset poikkiviivat linssien tilal?

---

Mä taas en ymmärrä miks vitussa kukaan haluu tollasia, näyttävät typerältä eikä niiden läpi näe mitään :D

---

[--] en silti tuu tänne siit niille avautuun [--]

[/q]

Suosittelen datailun jättämistä niille, jotka handlaa netiketin.

Onko kellään kokemusta mokkanahkaisten kenkien pesemisestä? Mulla on yhdet luonnonvalkoiset/harmahtavat kengät menneet aivan
kuraisiksi ja haluaisin nyt tietää, voinko millään ilveellä laittaa niitä pesukoneeseen, vai onko jollain tiedossa taikatemppuja, jotka mun kengät voisi pelastaa?

[q]NiMo, 23.3.2010 19:28:
---
Freja, 23.3.2010 18:36:
---
Ergilion, 23.3.2010 18:23:
heh, mulla on just toistepäin, että kaverit näkee mut offlinessa vaikka oikeesti oon online xD

ja ite nään kaverit ihan normaalisti

---

Eli sun kavereillas sama bugi ku mulla. Hmh.

---

Itsellä sama ongelma mutta kaverit näkee mut offlinessa vaikka kirjautunu sisälle, enkä ite nää muita ollenkaan..
[/q]

[q]Freja, 23.3.2010 19:31:
NOnni, en oo ainoo kellä tätä meseongelmaa ilmenee - kuka tän si ratkaisis? :D
[/q]

Kaverilla ainakin on messengeriin kirjautuessa valintamahdollisuus "kirjaudu offline -tilassa", ehkä teillä/teidän kavereilla on se defaulttina?

[q]Reivaaja, 30.9.2009 17:42:
[--] vaatimuslistaan voi ruksaa sekä luomut, että pinkeet, että älykäs, että kaunis, sekä viisas ja kaiken lisäksi antaa ekalla, muttei muille.
[/q]

Ihan peruskauraa! Deitti-ilmoituksista päätellen noita riittää kaikille.

[q]wiwi, 28.6.2010 10:27:
Hmm, en kyllä tiedä. Nää mun seuralaiset on sellasia oikeesti todella pieniä, ehkä millin pituisia kapeita mustia ökköjä. En oo siis huomannut niitä missään ruoissa, mutta pakettien ja hyllyjen reunoilla niitä dallailee et selkeesti on siellä safkaamassa.

Kiitos kuitenkin. :)
[/q]
joo siis todellä pieniä nämä omatkin olivat, mutta tuossa artikkelissa kokoa lukuunottamatta kuvaus osui muuten niin kohdalleen, että ajattelin näiden olevan jotain sukua em. elukalle.

varmaksihan en mene vannomaan, pitäis varmaan soittaa johonkin eläinbongausohjelmaan :P

[q]wiwi, 28.6.2010 01:39:
Pitäiskö mun suosiolla heivata kaapista kaikki helvettiin vai voinko säästää edes avaamattomat paketit? Mausteet? Teet? Oon just muuttamassa ja mietin että jos vien jotain uuteen kotiin niin salamatkustaako pikkukaverit sinne kaappeja asuttamaan.
[/q]
todennäköisesti http://fi.wikipedia.org/wiki/Jauhopukki

noi viikarit kyllä löytää tiensä avaamattomiinkin paketteihin, varsinkin jos ne on paperista. itselläni oli turhankin pitkään ongelmaa noista kavereista, mutta niistä pääsi eroon kun aloin säilyttämään jauhot ilmatiiviissä muoviastiassa

ihmettelin vielä pitkään, että mistä noi ötökät löytää tiensä takaisin, kun olin hankkiutunut eroon jauhopaketeista. näyttivät viihtyvän hyvin vehnäpuurossakin, joten tokkopa kaapissasi on mikään muu vaarassa kuin viljatuotteet. kyllähän se kieltämättä on vähän ikävää, jos noita pari lymyilee muissakin pakkauksissa, mutta ei ne niissä lisäänny

[q]Zenni, 19.5.2007 13:25:
Ei ku reaalista. :C
[/q]

Se psyka?

[q]vala, 11.6.2009 20:28:
Kuinka määritellään ja todistetaan ovatko yhdessä asuvat henkilöt pari vai kämppikset?
[/q]

Kelan asumistukitiedoista:

"Puolisolla tarkoitetaan avio- tai avopuolisoa, sekä rekisteröidyn parisuhteen osapuolta. Samassa asunnossa asuvat mies ja nainen katsotaan puolisoiksi, mikäli he eivät toisin todista*. Samaa sukupuolta olevia, yhdessä asuvia henkilöitä ei katsota avopuolisoiksi, mikäli he eivät ole rekisteröineet parisuhdettaan."

*Mikäli olen oikein ymmärtänyt, tämä todistus tapahtuu ilmoituksella ja sillä, että pystyy näyttämään, että henkilöillä on joko omat huoneet tai erilliset nukkumapaikat.

Voiko pensaan oksia kutsua puuksi?

Tarvitsen tosi kipeästi apua, mulla on hermot palaneet niin pahasti Australialaisten yliopistojen sivuja selaillessani. Onko kellään mitään hajua, miten Australiassa opintopisteitä jaetaan? Yhdessä yliopistossa oli 10credit pointtia, jotka vastasivat 7,5opintopistettä(ects:ää), toisessa yliopistossa käytettiin 1credit pointtia vastaamaan 7,5ects:ää, ja kolmannessa tarjotaan kursseja, joiden credit pointit ovat kaikkea yhden ja viiden väliltä, enkä löydä mistään, mitä he credit pointeilla tarkoittavat. AAAAARGGGGGHHHHHHHH!

---
Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?
---

Kylmä ja kuiva ilma?

Ei mulla ennen ole noi vaikuttanu. Siitepöly ja muut roskat kylläkin.

Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?

Kylmä ja kuiva ilma?

Miksi normaali, kotimainen kurkku limottuu leikatusta päästä jos siitä ei leikkaa siivuja pariin päivään? Mitä siinä käytännössä tapahtuu, miten sen voi estää? Voiko ko. kurkkua syödä, jos leikkaa päästä esim. 5cm pois? Maku on kylläkin outo...

Tälläisiä pohdintoja täällä töissä tällä erää, kun voileipiä toimiston jääkaapin rääppeistä väsäilen :D

---
Miten helvetissä tuikkukynttilän saa palamaan ja asetettua iittalan kapeeseen kynttilälyhtyyn, niin ettei se sammu käyttäen normitulitikkua? Jos koitan pudotustaktiikkaa kynttilä sammuu liian usen, jos ronkin palavalla tikulla lyhdyn pohjalla olevaa kynttilää poltan sormeni. Prkl.
---

Jos normaali tulitikku kuitenkin ylttää, koita ensi kerralla kallistaa lyhtyä. Sitten ei sormet pala.

Thanks joo noihan se varmaan onnistuu, täytyy kokeilla seuraavalla kerralla. Heh heh olipas melkoinen palikkatesti missä kämmäsin, no postasin sentään oikeeseen ketjuun.

Miks toiset ei liho millään, syövät he mitä tahansa?
Tuntuu, että ite lihoo jo pelkän suklaan ajattelusta...

Miksi miehillä on nännit?

Koska miehellä on maitorauhaset.

Miksi miehillä on nännit?

O