Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Apo, 4.7.2007 19:33:
edit. komppaan siis akir0a että kannattaa ottaa jos ei maksa ylimääräistä.
[/q]

Noh, 599e maksais tuo topfieldin loota. Seuraavaks ois 409e, en kyl tie et mitä muuta eroa noilla on ku se liitäntä? Mist hemmetist mäkin tiiän et mikä on sellane jossa on se juttu et voi kattoo tietsalla olevia leffoja.. onko se ny se hemmetin kovalevy si?

Jos onnistuu haalimaan itelleen paljon mustelmia, niin altistaako se suonikohjuille?

[q]josbe, 23.3.2007 13:15:
Voiko neljästä viinilasista tulla krapula?
[/q]

Mulle tuli kolmesta muistinmenetys, armoton päänjomotus (ja vielä kaiken hyvän lisäksi ihan vitullinen morkkis). :D

[q]ALIEN, 22.3.2007 16:05:
---
remotion, 22.3.2007 16:00:
---
Septique, 22.3.2007 15:54:
---
Zenni, 22.3.2007 15:51:
Pitäiskö uusien luomien muodostumisesta huolestua?

---

Sul on mitä suuremmalla todennäkösyydellä aids :( otan osaa suruusi

---

se voi olla myös ebola tai etola, molempi parempi!!*whaat*

---

siis aivan kauheeta potaskaa täällä taas tänään. Fakta: mitä enempi niitä muodostuu, sitä enemmän sä näytät neekeriltä pinta-alaltasi.
[/q]

Ei helvetti kuinka tasokasta keskustelua. Tyttö on huolissaan terveydestään ja kehtaatte pelotella sitä noin! Siis oikeastihan uudet luomet syntyy siitä hormonitasapainon heilahtelusta, kun nainen tulee raskaaksi. Kai musta tulee kummi?

[q]Annakins, 8.2.2007 17:01:
Miksi naiset voivat käydä miesten vessassa ilman, että kukaan katsoo kieroon, mutta miehet eivät voi käydä naisten puolella ilman hämmästelyä?
[/q]

Mun mielestä tämä käytäntö on jotenkin kieroutunut, koska miesten vessoissa on usein pisuaarit ja naisten vessoissa jokaiselle omat kopit.

Harvemmin miesten vessaan on kuitenkaan pitkää jonoa, joka ajaisi miehet käymään naisten vessoissa. Tosin kyllä mun muistaakseni yksi jätkäkaverini jutteli, että naisten puolelle on mukavampaa mennä sen siisteyden vuoksi. :DDD

[q]Tapsa, 19.1.2007 12:50:
---
KooKie, Et voi rinnastaa näitä, koska enemmän ja vähemmän ovat komparatiiveja sanoille, jotka ovat keskenään vastakohtia. "Kauneus" taas terminä ei viittaa nimenomaa silmää miellyttävyyteen ja siksi kliseisessä viittauksessa "sisäiseen kauneuteen" ei ole mitään kieliopillisesti väärää. Terminähän "sisäinen kauneus" on kuitenkin todella tönkkö ja siten ehkä verrattavissa "enemmän on vähemmän" sanontaan.

---

:D
[/q]

;)

[q]fosa, 18.1.2007 17:12:
Vähä niinku sisäinen kauneuski!? Rumien puhetta sanon minä!
[/q]

Et voi rinnastaa näitä, koska enemmän ja vähemmän ovat komparatiiveja sanoille, jotka ovat keskenään vastakohtia. "Kauneus" taas terminä ei viittaa nimenomaa silmää miellyttävyyteen ja siksi kliseisessä viittauksessa "sisäiseen kauneuteen" ei ole mitään kieliopillisesti väärää. Terminähän "sisäinen kauneus" on kuitenkin todella tönkkö ja siten ehkä verrattavissa "enemmän on vähemmän" sanontaan.

[q]fosa, 18.1.2007 17:08:
Entä jos vähemmän on enemmän ni eikö ei minkään pitäis olla kaikki? Vai oonko nyt käsittäny ihan väärin!? Vai eikö vähemmän olekaan enemmän!
[/q]

"Vähemmän on enemmän" on mielikuvituksettomien, puutteessa elävien, köyhien ja muiden luusereiden termileikkiä.

[q]fosa, 18.1.2007 17:04:
Tuli tyhmä kysymys mieleen, jos elämä on vaan unta ni onko se painajainen? *täh*
[/q]

Jos elämä on vaan unta, niin se on lucid -uni, minkä kulkuun voit vaikuttaa joskus enemmän, joskus vähemmän.

[q]tomppi, 24.11.2006 20:17:
Miksi Ankkalinnassa ei oo tummaihoisia ihmisiä?
[/q]

Kyllä mä ainakin olen nähnyt. (Siis mikäli niitä koirannaamasia elukoita voi ihmisiksi luetella.)

[q]kiiki, 22.11.2006 19:20:

Mä ehkä jotenkin yritän hakea sitä, että miksi ihmiset pitää hyväksyttävämpänä vetää pään täyteen jolloin jokainen muuttuu arkiminästään suuntaan tai toiseen, kuin polttaa tupakkaa joka ei suoranaisesti muuta ihmistä?
[/q]

Niin no tätä mäkään en ymmärrä - ollaan taidettu vääntää eri lankoja. :)

[q]astaroth, 22.11.2006 19:00:

kyseessä voi tosiaan olla kulttuurisidonnainen kysymys. olemme suomessa, ja vedämme turpaan jokaista maata, mitä tulee alkoholin suurkulutukseen
[/q]

Mä nään tän ohella, ettei Suomessa tota tupakointiakaan ihan kauheasti vähempää harrasteta, kuin muuallakaan. Itseasiassa Suomi on tässä baarien ja ravintoloiden tupakointikieltolaissakin suht myöhässä verrattuna muihin EU -maihin.

Tosin kyllä toi alkoholin suurkulutus on meillä tärkeimpiä yksittäisiä tämän kaliiperin ongelmia munkin mielestä. Uutisissa puhuttiin juuri, että tää pohjoismaalainen alkoholikulttuuri on itseasiassa leviämässä etelämmäksi Eurooppaan. Hooray! Jump off a bridge after an idiot!

[q]kiiki, 22.11.2006 19:01:
Häiritseekö viinan haju? Jos nää aiemminmainitut esimerkkihenkilöt on muuten ihan normaaleja (*justjoo*) ja hygieniastaan huolehtivia, niin eikö se vanhan viinan haju vedä aika hyvin vertoja röökinhajuiselle ihmiselle?
[/q]

Mä olen koko ajan puhunut tässä tapauksesta, missä ihminen nauttii alkoholia jonkun verran - tai polttaa jonkun verran. En mitään äärettömistä syöpäkeuhkoista tai känniääliöistä.

Totta kai "spuget" haisevat pahemmilta, kuin tupakoivat ihmiset, mutta puhunkin tässä noin yleensä juomisesta (en mistään perseilystä) tai tupakoinnista. Tupakointi vain nyt sattuu häiritsemään muita ihmisiä enemmän, kuin kohtuullinen alkoholin nauttiminen, mikä johtuu niistä haju/savuhaitoista. Se, jos mä otan parvekkeellani muutaman bissen ei haittaa normaalioloissa naapuria, mutta se, jos tupakoidessani yhden röökin se savu kulkeutuu naapurin parvekkeelle, niin se voi häiritä.

Kännihakuisen juomisen ja känniääliöiden paheksuntaa en taas itse pidä ollenkaan omituisena.

[q]kiiki, 22.11.2006 18:44:
Mutta jos oletetaan, että tupakointi suoritetaan siihen tarkoitetussa paikassa (röökikopit, ulkoilma), eihän se haittaa naapuria sen enempää kuin viinan juontikaan (josse naapuri siis ei ihan iholle tunge sillon kun savutellaan). Dokaaminenkin (tai siis känniset ihmiset) v*tuttaa kun ne on väärässä paikassa, ja känniääliöistä on enemmän haittaa ja häiriötä kuin tupakinpössyttelijöistä?
[/q]

No känniääliöt on eri asia, enkä heitä lähde mitenkään puolustelemaan, mutta sanotaan näin, että kun otetaan alkoholia nauttinut rauhallinen henkilö tai rauhallinen ihminen, joka polttaa, niin mielummin mä sen alkoholin vaikutuksen alaisena olevan henkilön läheisyydessä olen. Ihan dösäpysäkilläkin on todella inhottavaa seistä, kun joku tupakoitsija tulee viereen polttamaan. Eikä se tupakoitsijan kauemmaksikaan jäänti auta, mikäli tuulen suunta on minua kohti.

[q]Freja, 13.11.2006 13:04:
---
lohikarme, 13.11.2006 13:03:
Miksi onnenpotkut ja epäonni eivät tule sekalaisessa järjestyksessä, vaan niillä on kummallakin selkeät kautensa.

---

Mäkin halun tähän vastauksen
[/q]

Sen takia, koska jos tapahtuu jotain surkeaa, niin kaikki tuntuu sitten ihan paskalta ja toisinpäin, jos jotain erityisen hyvää tapahtuu, niin kaikesta muustakin näkee positiiviset puolet.

Niin se on, että positiivinen ilmapiiri vetää positiivisia asioita puoleensa ja negatiivinen negatiivisia, vaikka fysiikassa tää ei pätiskään. :D

Voiko Jenkkeihin lähettää postissa paketin, joka sisältää salmiakkia? Saattaa olla maailman tyhmin kysymys, mutta kun en oo tota jenkkien hysteerisyystasoa tältä osin seurannut, niin ajattelin kysyä fiksummilta.

Onko Jenkkeihin matkustettaessa jo biopassi pakollinen? Ja tietääkö joku tarvitseeko n. kuukauden maassaoloon jotain erikseen haettavaa viisumia tjsp?

[q]Bio, 27.9.2006 13:24:
---
hrdkvr, 27.9.2006 13:20:
kyllä se muna viimeistään kurkussa kovettuu :D

---

ja jos sitä kauan siel kurkus pitää niin voi kaupanpäälliseks saada majoneesiannoksen :D

[/q]

Note to myself: Never talk about eggs in klubitus.org. :D

Mikä/mitä on "finrg"?

[q]thomas, 5.7.2006 03:31:
---
Aki A., 5.7.2006 01:14:
---
KooKie, 5.7.2006 01:07:
MIKSI [size=6]Italia on MM -finaalissa[/size], OI MIKSI?!

---

Koska muuten siellä ois Saksa

---

agreed. kaikki italiaa kannattamaan :)
[/q]

ot: Totuushan on, että Italia mun mielestä pelasi paremmin (eikä onneksi sortunut niihin mielettömiin filmauksiin), mutta koska Italia on mun all time inhokki, niin voi stna.

O