Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Mitä on olla päivä moderaattorina?

[q]Timce, 15.10.2005 12:10:
Olen lähdössä treffeille elämäni naisen kanssa, kun huomaan tehneeni virheen nauttiessani päivällisellä sipulipihviä, kera valkosipulikastikkeen ja sipulirenkaiden.

Kysymys kuuluu: Miten tuon sipulin hajun saa kaikkoamaan. Hajun kuulemma huomaa.
[/q]

Voit peittää sen mukavasti menemättä niihin treffeihin

[q]Steven Hoaks, 1.8.2005 21:50:
Mistäköhän löytyy sivu jolle voit uploadaa esim jonkun videon että voit jakaa sen kaverille tai itse ladata se toiselle koneelle. Yksi tälläinen sivusto oli jolle pystyit heittää gigan tietoo ja se säilyi siellä viikon. Mutta kun en muista sitä saamarin osoitetta. Kuka olis niin kiva ja löytäis mulle sellaisen
[/q]

Löysin jo sen sivut mitä hain

Eli se oli http://www.yousendit.com

[q]mini_mi
-Vastaus kysymykseen-
[/q]

Kiitos selventävästä vastauksesta :)
Eli en näe mitään syytä miksi parin saturaisen takia
alkaisin vaivaamaan päätäni oikeustoimin. Menee niin
hankalaksi. Tyhmyydestä sakotetaan ja tiedänpä ainakin
ettei toistamiseen tee mitään vastaavaa.

Se kone tilattiin multa lupaa kysymättä, mutta itse
annoin jälkeenpäin suostumukseni. Ja tällaista nyt
on kovin paha todistella mitenkään. Olisinhan voinut
tilauksen saavuttua pistää paketin paluupostina takaisin.

No, nyt on kaikki siteet pistetty exään tuon koneen
myötä poikki. Sai hän halvalla kannettavan, mutta
se on onneksi nyt rikki ja en ole suostunut, pyynnöistä
huolimatta, hoitamaan sen takuukorjausta. Minun nimissähän
se on kuitenkin.

[q]sts, 21.6.2005 15:29:
En mene vannomaan mutta luulisin että vastuksen arvo on eri.

Ja ovathan nuo fyysisesti eri näköisiä.

https://www.thomann.de/prodbilder/169371.jpg

https://www.thomann.de/prodbilder/pioneer_fader_pimx_155023.jpg

tuossa 600:n menevässä näyttäisi olevan joku suojaava peltilevy
[/q]

Ne on kyl aika minimaallisen erinäköisiä. Ja tuossa vastuksessa pitäisi kans olla olematon ero koska molemmat toimii kummassakin mikserissä.

Kysymys tuli vaan mieleen koska tuossa 500mikserissä mitä olin korjaamassa oli nelos kanavassa pioneer 600 mikserille tarkoitettu kanava ja huomasin sen aivan vahingossa. Premin edellinen yläkerran taitava Dj oli vähän korjaillut näköjään

[q]Freja, 27.5.2005 12:54:
Kannelmäki on Kantsu, Malminkartano Maltsu... Millä nimellä muita kaupunginosia Hesassa kutsutaan jos puhutaan näin "lyhyemmistä" nimistä..? Ja onko Munkka Munkkivuori vai -niemi vai onko niillä edes eroa???
[/q]

http://www2.helsinginsanomat.fi/extrat/kaupunki/slangihesa/slangihesa.swf

Tossa olis oikea linkki sulle Sieltä löytyy varmaankin kaikki.

Kuka oli sanonut mun profiiliin jotain ja sitten poistanut ne kommentit?

[q]zaler, 7.7.2009 15:57:
---
Yallu, 7.7.2009 15:50:
Oletko päivittänyt virusturvaa/palomuuria/peer guardiania?

---

voi olla.. kokeilin kyllä ottaa antivirusohjelman ja windows firewallin pois päältä, ei auttanut.
[/q]
Jos on muita foliohattu ohjelmia, niin kannattaa nekin ottaa pois. Ja sitten tietty jos sulla on joku kalastelu suojaus selaimessa, niin sekin voi ryssiä sen..

Mitä tarkoittaa
"Incorporated Company" --> Osakeyhtiö
"Limited Company" --> Osakeyhtiö
Mut siis mitä eroa näillä on, kun tietääkseni ulkomailla yritysmuotoja on enemmän kuin suomessa ja osakeyhtiö ei ole ihan sammallainen kaikissa maissa.

Miksi suomessa ei ole "Rajavastuuyritystä" eli LLC:tä.. Suomessa käytetään Ltd:tä, Plc:tä mutta en ole nähnyt Yritys Inc.:kiä kuin epävirallisissa tapaukissa.

[q]DJ Rx, 24.4.2009 22:33:
Miksi Coca Cola maistuu paremmalta lasipullosta kuin muovipullosta *täh*
[/q]

Siitä syystä varmaan että lasi johtaa lämpöä eritavalla kuin muovi. Siksi lasipullossa oleva on kylmepää..

[q]onni3mk, 18.10.2005 14:55:
Milloin voi ruveta käyttää talvitakinnäköstä takkia?
[/q]

Mä oon pitänyt talvitakkia jo kuukauden päivät

[q]Saarre, 4.7.2008 16:03:
kun kattoo Kaupan hyllyssä olevia corona-pulloja tarkemmin ni miks niis kaikis o erimäärä
[/q]

Kato mitä tahansa pulloa.

Käämi palaa! Netti kaatuu ihan jatkuvasti ilmoittaen "pahoittelemme, firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui blaablaamölömölöinyourface". Ongelmia on myös muiden ohjelmien kanssa: toisinaan esim. Word "ei vastaa" tai "joudutaan sulkemaan" Mitämitämitä? Oon Spybotilla ja koneen omalla jollain tarkistusohjelmalla muutaman kerran käynyt koneen läpi, eikä mitään poikkeavaa ole löytynyt. Onko kellään mitään kuumia vinkkejä?

[q]Gleba, 22.6.2009 17:13:
---
Miinapiina, 22.6.2009 15:50:
kiitos Euphoria ja Yallu lähti tilaukseen =)

---

Hyvä valinta. Meillä on siinä kiinni "muutama" laite ja tämmönen tekniikasta ei niin kiinnostunutkin osaa toimia sen kans vallan mainiosti :)
[/q]

eiiiih, mä en tajuu... kuka tahansa saa nyt sit auttaa.... asensin tuohon telkun ja boxin, ja toimiikin ihan kivasti... paitsi....
- aikasiirtopysäytys kaikkine toimintoineen ei toimi
- värinappulat ei toimi (kirjasto, muokkaa, poista tallennuksia yms...)

miten saan ne sit asennettuu.... ku ei oo sit vanhaa kaukoo :(

jos otan kirjastosta jonkun tallenteen, ni en saa sitä kelattua enkä mitään muutakaan :/
oon koittanut muokka painikkeita, mutta siel ei löydy ees kaikkia painikkeita. esim toiminto pysäytä kohdalla vaihtoehdoksi kun ottaa kovalevytallennin, ni ees ees löydy nuita "nuoli"painikkeita vaihtoehtona... PÄÄÄÄ HAJOOOOO :/

siis nythän mä tajusin, että tuossa kaukossa on samat toiminnot kuin boxissakin mut ei samat ku boxin KAUKOSSA O___o boxissa itessään ei myöskään oo noita kelaus ym nappuloita, eikä aikasiisrtopysäytysnappulaa, eikä myöskään noita värinappulatoimintoja... onko niit sit mahollista ees saada tuohon yleiskaukoon?

[q]Steven Hoaks, 28.7.2009 18:32:
---
Takyon, 28.7.2009 18:19:
---
Steven Hoaks, 28.7.2009 17:06:
Ei tuolla sivuilla ollut kokonaisia ajureita :(
[/q]

http://eu.msi.com/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=1&prod_no=260

Alempaa VIA Chipset 4in1 Drivers

[q]KooKie, 1.11.2008 22:07:
Onko kellään kokemusta mokkanahkaisten kenkien pesemisestä? Mulla on yhdet luonnonvalkoiset/harmahtavat kengät menneet aivan
kuraisiksi ja haluaisin nyt tietää, voinko millään ilveellä laittaa niitä pesukoneeseen, vai onko jollain tiedossa taikatemppuja, jotka mun kengät voisi pelastaa?
[/q]
Tällanen löyty nopeella haulla: http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/pukeutuminen/vaatehuolto/nain_hoidat_kengat/fi_FI/nain_hoidat_kengat/

Rupes kyl kiinnostaa mitä kohan "Käytä tarvittaessa puhdistusainetta, voidetta tai vaahtoa, jolloin saat itsepäisenkin lian irtoamaan." hoitotuotteet mahtaa tarkalleen ottaen olla, ite en oo ikin pessy muulla ku lämpimällä vedellä. Kandeis varmaan kysellä jostain mis mokkanahkasia kamoja myydään et mitkä ois hyvii hoitoaineita. Toi koneeseen laittaminen ainaki kuulostaa hasardilta, mokka tuskin matskuna tykkäis kovin hyvää, ja siitä lähtee ainaki mun kokemuksien mukaan helposti väri.

[q]onni3mk, 1.11.2008 23:33:
Jep, toi on se toinen vaihtoehto, jonka se antaa joillain koneilla, mut ei esim töissä. Enkä mä silti tajua et miks se vaatii jonkun varmenteen?
[/q]

Koska se ratkaisu on tehty tota varmennetta apuna käyttäen. Ja todennäköisesti teidän työkone ei vaan osaa tarjota tota "tee tietoturvapoikkeus" vaihtoehtoa, vaan kokee suoraan että se ei toimi ja siksi sä et pääse sinne.

[q]Dementation, 1.11.2008 22:21:

Mä kokeilin, otin ton "If you are not behind a firewall that blocks port 2083"
sit firefox kerto että joku varmenne ei ole turvallinen, ja anto mahdollisuuden tehdä tietoturvapoikkeuksen.
Tein sen ja pääsin kirjautumisikkunaan.

En sen pidemmälle tietty voinut kokeilla kun ei ollut tunnuksia. Tuo
"If you are behind a firewall and can not connect to port 2083" antaa sit sun mainitsemaa erroria.
[/q]

Jep, toi on se toinen vaihtoehto, jonka se antaa joillain koneilla, mut ei esim töissä. Enkä mä silti tajua et miks se vaatii jonkun varmenteen?

[q]mekaanikko, 15.4.2005 01:48:
---
No hoh hoh, onpas asenne. Mites iteltäs sujuu toi derivointi, koska oli Porvoon valtiopäivät, miten kasvi- ja eläinsolut eroavat toisistaan, mikä oli ensimmäinen suomalainen ooppera, mikä on maailman korkein vuoristoihin kuulumaton vuori? Noi on just sen tyyppistä matskua että vaikka kaikki on koulussa käyty läpi ihan taatusti, aika harva niitä muistaa koska arkielämässä on harvemmin käyttöä näille tiedoille (ellei sitten työn puolesta).
[/q]

Kylhän noihin pitäs osata vastaukset ettiä ainakin :)

[q]mekaanikko, 15.4.2005 01:48:
---
Kaikki elämä maapallolla perustuu periaatteessa auringon energiaan, joka ravintoketjun kautta ruokkii monimutkaisempia eliöitä, kuten nisäkkäitä, joihin myös ihminen lukeutuu.
---

Ähäkutti, syvänmeren ekosysteemi perustuu geotermiseen energiaan joka ei ole peräisin auringosta! =)
[/q]

Zing! Owned :( Näin siin käy ku heittäytyy omahyväseks :I

[q]onni3mk, 28.10.2008 23:01:
Herjaa työpaikan mac-koneella "Detecting your internet connection" ja kaks boxia

"If you are not behind a firewall that blocks port 2083
Enter Here"

ja

"If you are behind a firewall and can not connect to port 2083
Enter Here"
Voisin väittää, että jompikumpi aiemmassa viestissä kertomistani ikkunoista aukee, kun näpyttelet osotekenttään onnion.org/cpanel :P
[/q]

Mä kokeilin, otin ton "If you are not behind a firewall that blocks port 2083"
sit firefox kerto että joku varmenne ei ole turvallinen, ja anto mahdollisuuden tehdä tietoturvapoikkeuksen.
Tein sen ja pääsin kirjautumisikkunaan.

En sen pidemmälle tietty voinut kokeilla kun ei ollut tunnuksia. Tuo
"If you are behind a firewall and can not connect to port 2083" antaa sit sun mainitsemaa erroria.

O