Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]Dementation:
Eli jos mun operalla noita silmiä ei näy, niin mun privaviestejä ei voi kukaan lukea???
[/q]
Väärin, ellet ole disabloinut java-scriptiä..
Enivei.. niitä ei enään mullakaan näy, eli ilmeisesti a) turva-aukko on korjattu tai b) Apo otti ne pois
[q]S-T:
Sellaisia ne fyysikot on
[/q]
Niin. Elämättömiä olmeja. *g*
[q]Astaroth:
Voisiko liittyä näiden kahden omiin happamuus-/emäksisyysasteeseen? Eikös suola ole enemmänkin emäksinen, joten se ei ole tarpeeksi hapokasta syövyttääkseen hampaita.
[/q]
Itseasiassa sekä ruokasuola että ruokasokeri ovat neutraaleja yhdisteitä vesiliuoksessaan. Kaikki suolat taasen eivät ole neutraaleja, esimerkiksi kaikkien tuntemat suolahappo l. vetykloridi l. HCl ja lipeä l. natriumhydroksidi l. NaOH
Sokereiden happamuudesta en osaa tältä istumalta sanoa.. pitää tutkia asiaa ;)
edit: ja pointtihan inkallakin nimenomaan oli, että nuo bakteerit käyttävät sokeria, josta ne valmistavat happoa ja tämä happo taasen on haitallista hampaille.
[muokattu 15.7.2004 13:56]
Jos kaveri kaataa vesilasit pitkin parkettia ja sitä rataa onkohan tähdissä kirjoitettu et ne pitää kuivailla... jos kaveri jo nukkuu?
Olipahan rojektit taas...
Milloin ravintola ei saa enää päästää sisälle porukkaa, jos valomerkki tulee puoli neljältä *täh* Saako enää kolmen jälkeen päästää...
[q]pyhimys:
Milloin ravintola ei saa enää päästää sisälle porukkaa, jos valomerkki tulee puoli neljältä *täh* Saako enää kolmen jälkeen päästää...
[/q]
Päästää ja päästää...siinäpä vasta kysymys.
Pitääkö olla, pitääkö olla? On.
[muokattu 11.7.2004 04:12]
[q]Individual:
---
pyhimys:
---
Päästää ja päästää...siinäpä vasta kysymys.
Pitääkö olla, pitääkö olla? On.
[muokattu 11.7.2004 04:12]
[/q]
Lain mukaan 15 min ennen pilkkua ei tarvitse enään ottaa uusia asiakkaita. Tuokin vaihtelee paikkakohtaisesti, jotku eivät ota enään (siis jos pilkku tulee 03.30) tasan 3 ja jotkut ottavat vielä 5min ennenkuin pilkku tulee. Mutta elikkäs 15 yli tulevia asiakkaita ei tarvitse ottaa enään sisälle.
[q]Astaroth:
Miksi minun kursoriani seuraa kaksi mulkosilmää sinkkuluukun sivulla 226?! Kuka on vastuussa?
[/q]
Vastuussa on apo ja ko. silmät ovat osoitus eräästä klubituksen turva-aukosta...
Joka kerta kun näet kyseiset silmät, joku olisi yhtä hyvin voinut esim. lukea privaviestisi, kirjoitella nimelläsi ja vaihtaa salasanasi.
[q]Flamie:
Jos sais samalla tietää mitä nää kaikki krossit ja nää muut dj-sanastoon liittyvät sanat tarkottaa. Heittäkää vaan kaikki mitä tulee mieleen.
[/q]
googlella löytynee kyllä kaikki tarpeellinen. etsit vaan jonkun dj basics-artikkelin, niin pääset vauhtiin.
[q]Astaroth:
Miksi minun kursoriani seuraa kaksi mulkosilmää sinkkuluukun sivulla 226?! Kuka on vastuussa?
[/q]
Hämmentävää Mullakin.
oiskohan meidän anqalla
ollu tylsä päivä
[q]Tres:
---
Astaroth:
---
Hämmentävää Mullakin.
oiskohan meidän anqalla
ollu tylsä päivä
[/q]
hihihi.. hassut silmät
[q]S-T:
---
Astaroth:
---
Vastuussa on apo ja ko. silmät ovat osoitus eräästä klubituksen turva-aukosta...
Joka kerta kun näet kyseiset silmät, joku olisi yhtä hyvin voinut esim. lukea privaviestisi, kirjoitella nimelläsi ja vaihtaa salasanasi.
[/q]
ELI: JOKA KERTA KUN NÄET NE SILMÄT
NII APO LUKEE SUN SÄHKÖPOSTIT, SYÖ SUN
RUOAT JA PANEE SUN VAIMOO
[muokattu 11.7.2004 15:32]
[muokattu 11.7.2004 14:56]
[q]S-T:
[/q]
Totta, tuossa tulee kuitenkin hyvin esille tietoturva-aukkojen suhteen julkistamisen ongelma: onko oikein vai väärin julkistaa aukko? Periaatteessahan (en tiedä onnistuu session kaappaaminen täällä) tuota aukkoa on joku voinut käyttää huomaamattomasti jo pitkän aikaa.
Lisäys: Valvovat silmät ovat taas poissa mutta paras ratkaisu ennen kuin klubitus ehjääntyy on ottaa javascript pois käytöstä.
[muokattu 11.7.2004 15:49]
[q]S-T:
[/q]
Eli jos mun operalla noita silmiä ei näy, niin mun privaviestejä ei voi kukaan lukea???
[q]S-T:
Totta.
Mutta tuon aukon korjaaminen ei liene kovin vaikea juttu, jos anqqa sen ehtisi hoidella poies...
[/q]
Juu, toivottavasti tapahtuu jossain vaiheessa, alla muistoksi vielä kuva niistä silmistä, levätköön rauhassa seuraavaa kertaa varten:
http://www.hut.fi/~mapo/pic/watching_eyes.gif
[muokattu 11.7.2004 16:22]
Epailija:
[q]Tästä tulee nyt puolivillainen vastaus, mutta moottorin säädöt määrävät tuon. Oktaaniluku vaikuttaa bensiinin palamisominaisuuksiin ja tätä myöten sopivimpaan puristussuhteeseen ja muihin säätöihin. Ysivitosta nielevään autoon voi tankata 98:ia, mutta silloin saattaa moottorin hyötysuhde huonota ja ilmetä muita lieveilmiöitä. Älä kysy, että miksi 95:nen on yleisempää kuin 98, en muista. Todennäköisesti se on edullisempaa, ja saasteettomampaa tms. [/q]
Kiitoksia hyvin paljon.
= ^____^
Tätä on mietitty jo jonkin aikaa joten jos täällä on joku fiksu mies/nainen eli
Mikä määrittää sen että kumpaa bensaa autoon tankataan 95 vai 98???
[q]Astaroth:
---
Karvinen:
---
Arachnofobia?
---
mikä?*täh*
---
Hämähäkkien pelko.
[/q]
Myös elokuva jossa on paljon hämähäkkejä.