Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Xelfer, 20.7.2005 10:48:
Varoitus: seuraa avautumista, jossa myös sivulliset saattavat saada osansa.

Kamelin selän katkaisi uusi, eilen tänne lisätty Illustratorin miksaus Hellraiser...
[/q]

*aplodit**plur*ihQPLUR

NO täällä duunissa lähestulkoon kaikki tällä hetkellä ARGH !
onneks alkaa loma ihan just....

[q]Inya, 19.7.2005 21:08:
Totta turiset. Mukavaa että joku löytää tosta jotain positiivistakin.
[/q]

Jokaisessa pilvessä on hopeareunus (ja jokaisessa hopeareunuksessa pilvi *vink*) - kyse on vaan näkökulmasta

[q]Inya, 19.7.2005 19:19:
Mua ärsyttää toisinsanoen se, että olen juuri sen verran säälittävä otus, etten ikinä hyväksy itseäni, en koskaan sano suoraan ihmisille silloin kun oikeasti pitäisi ja valitan vielä kaiken lisäksi mun omista synttäreistä.
Meitsi on perseestä.
[/q]

No se että tiedostat asian mahdollistaa sen että pystyt pyrkimään muutokseen - eli parempaan suuntaan on asiat menossa

Varoitus: seuraa avautumista, jossa myös sivulliset saattavat saada osansa.

Kamelin selän katkaisi uusi, eilen tänne lisätty Illustratorin miksaus Hellraiser. Laadukas mix, ei siinä mitään, mutta mikä helvetti siinä on että ns. Hard NRG -musiikkia pitää soittaa noin hitaasti? Tämä ei siis kohdistu henkilökohtaisesti Illustratoriin, sillä hänhän vain seuraa ajan trendiä. Törkein häpäisy on Proteuksen Hellfire Club, jouduin rippaamaan sen CD:ltä kovalevylle, lämäsemään DJ-softaan kiinni, +12% pitchiä lisää ja poltto tyhjälle levylle. Nyt se on aivan loistava! Toinen esimerkki on Pain on Creationin FINRG I, siihen tosin riitti +8%. Muutenkin tuntuu, että Proteuksella on alkanut pitch lipsua huolestuttavasti alaspäin viime aikoina. Neon kuulemma laittaa levyt pyörimään vinhasti, harmi että häntä kuulee niin harvoin (ainakin Turussa). Alek Száhala tekee maailman parasta musiikkia, jossa myös BPM on yleensä kohdallaan, biisit Chimaera ja Dryad Machine kuitenkin osoittavat laskusuhdannetta. "Life starts at 190 BPM", eikö? Painotan vielä, että kaikki tässä mainittu musiikki on silti varsin hyvää!

Seuraava vitutuksen aihe on verotus ja tullit. Katselin saksalaisia käytettyjä autoja, hintaluokka 6000. Tuolla rahalla saisi sieltä todella upean kärryn. Välitysfirma ottaa 1500 hakupalkkaa, itse haettuna kuulemma tulee yleensä vielä kalliimmaksi. Sen päälle valtio rankaisee n. 4000-5000 euron autoveron/-tullin tai mikä lieneekään. Siihen kuihtuivat ne haaveet. Autounelman hajottua mietin mikserin + levarin hankintaa. Thomannilla hintoihin sisältyy ALV 22%, mutta tuleeko siihen päälle vielä jokin tulli tms.? Entä muut kaupat? Otan esimerkiksi Technics SL-1210 M5G -levysoittimen, joka eräässä hollantilaisessa kaupassa maksaa 880. ALV:stä ei mainita mitään (Thomann ei siis tätä soitinta myy). Haluan nimenomaan tämän soittimen, sillä perusmallin +/-8 pitch ei yllä mainitusta syystä riitä. "Jos pitch ei riitä, levy on väärä" blah blah blah... Amerikkalaisessa kaupassa sen hinta on $520, jossa ei ALV tietenkään sisälly hintaan. Dollarin kurssi melkein "kumoaa" ALV:n tuosta, joten eurohinnaksi jää n. 550. Mutta eihän tuollaista uskalla tilata, kun ei ole mitään käsitystä todellisesta hinnasta. Ja Suomen tarjonta & hintataso ei tule kysymykseenkään.

Juhannuksena jouduimme musiikkiterroristien uhreiksi. Scott Brown soi ½ volyymillä, meininki mahtava, kunnes... "Nyt kyllä laitatte sen hiljemmalle, me joudutaan korottamaan ääntä keskustelussa tuolla 300 m päässä" Joo varmasti. Kohteliaasti laitettiin kuitenkin REILUSTI hiljemmalle. Valitus ei silti loppunut. Mentiin sitte saunaan vitutuksen vallitessa. Noin tunnin saunomisen jälkeen huomattiin, että Zen Café soi. Kyseessä on siis suomalainen erittäin huono pop-yhtye, jonka sanoitukset saavat rauhallisemmankin miehen rikkomaan paikkoja. Ei kai kukaan tiedä tai varsinkaan kuuntele tämän bändin tekeleitä? No kuitenkin, yllättäen volyymiknaapi oli 100%:ssa! Kyse ei siis tainnutkaan olla äänen korottamisesta. Olis ollu taas kirveellä töitä, onneks sellasta ei mun käteen annettu. Terveisiä vaan kaikille, jotka ovat edes kerran elämässään sanoneet: "siis mä en kestä tätä jumputusta!"

Perkeleen naapurin äijäkin käy hermoon. Valittaa ettei saa käydä suihkussa klo 22 jälkeen, kun se kohisee ja he ovat vanhoja ihmisiä. JOS ON NIIN VANHA NI LUULIS OLEVAN ELÄKELÄISELLÄ AIKAA NUKKUA PÄIVÄLLÄKIN, SAATANA! Sit se kehtas vaatia et mun pitää kaataa mun pihalta kirsikkapuu, kun se houkuttelee räkättirastaita ja ne paskoo "kaikki paikat". Ei varmaan kannattais maata suu auki pihalla. Nyt se on varmaan myrkyttäny sen puun, viime vuonna se oli täynnä kirsikkaa ja nyt ei oo yhtään, ruskeita lehtiä vain. Elokuussa saa sekin äijä tietää mitä on HARD NRG, kun laitetaan jalalla koreasti. Eikä muuten varmaan soi yhtään biisiä alle 180 BPM eikä myöskään niin hiljaa, et kunnolla pystyis olohuoneessa keskustelemaan. Loppuillasta tulee sellasta HC-särinä-terrorcore-noize-mättöä Hollannista, että äijän sänkykin resonoi tavalla, jolla se ei ole tärissyt sitten 70-luvun, kun sillä vielä seisoi ja muijaansakin teki mieli panna ilman paperipussia päässä.

Nii ja jos joku on eri mieltä ni se on väärässä.

että en löydä ikinä kämppistä jonka kanssa homma toimis*justjoo*... aina tulee joku mikä ei sovi toiselle jne... alkaa pikku hiljaa tulla jo uskonpuute mutta en vielä luovuta ku yksin en haluis muuttaa..

Rakas äitini. Tää yhteiselo sen kanssa on alkanut takkuilemaan ja pahasti

Tää vois ehkä sopia topicin alle "mikä sinua juuri nyt potuttaa/ärsyttää?" Mutta menköön.

Ärsyttää ku noi yhet pitää taukonsa ihan eri aikaan ja venyttää niitä. Ärsyttää ku en taaskaan nukkunu ku sen 7 tuntia. Ärsyttää ku oli tyhmää ruokaa juveneksella (taas). Ja kaiken kukkuraks ärsyttää ku join frezzaa purkillisen ja se laitto täriseen, koska en käytä kofeiinia oikeastaan lainkaan normaalisti. Prkl.

Ärsyttää siis kaikki juuri nyt.

Oma ja toisten jääräpäisyys. Tahtoisin olla eräiden kavereiden kanssa taas hyvää pataa, mutta jokin päässä estää anteeksi pyytämisen.

[q]excelsior, 25.7.2005 07:29:
väsymys, sitä herää klo. 03.40 vaan tullakseen tekeen aamupalan 8:lle hotellin asukkaalle... odottaa lisäks niitä n. 4 tuntia
[/q]

Et loma loppui

Ja piti tulla 06.30 (vasta) töihin tekee aamupalaa
määrittelemättömälle määrälle ihmisiä...
(Norm. n. 130henk. Nyt suurin osa lomalla vielä)

Eikä täällä ole edelleenkään kun pari henkeä tullut töihin
Miksi minä siis olen ollut täällä jo yli 1,5h
Ja tehnyt aamupalan, jota vain itse olen syönyt...

Hitto jos toi sormi on murtunu! Ei jaksais mennä koko hiton päiväks terveyskeskukseen.. no sidoin sen kipeän sormen vierekkäiseen sormeen kiinni, jos se vaiks sit parantuis..

Typerät ihmiset, jotka tahtoo pitää villieläimiä lemmikkeinä

ja typerät ihmiset muutenkin.

Se sininen "koeratikka" on btw ihan hanurista. Tulipa viime viikolla "kokeiltua" kun se sattui ajamaan kuutosen aamuvuoroja, ja krööööh. Miksi mm. ei ole kuin about parisenkymmentä istumapaikkaa, vaikka masiina on kuinka pitkä ja leveä. Seisomapaikkaratikat Japaniin tms. ...

ihmisten kierous , valehtelu , pettäminen , rääkyminen , jos joku syö viimeisen pullan , likainen asunto , känniset ääliöt ja toisten asioihin puuttuminen.. siinä oli pieni osa listasta :D

[q]A-E, 15.7.2005 04:30:
.Sain tupakan sytytettyä,niin viereeni tulee yöntimo pummimaan tupakkaa.No poikkeuksellisesti,koska olen hyvällä päällä mukavasta illasta heitän hänelle yhden röökin ja annan hänelle tulta.Tämän jälkeen tämä yöntimo alkaa pummimaan multa kyytiä sille ja sen kaverille ja jollekin tytölle Espoon keskukseen.Sanon hänelle siihen ystävällisesti,että sori mutta se nyt ei vaan käy,minkä jälkeen tämä vitun pelle käy melkein mun kimppuu ja alkaa haukkumaan rasistiksi?
Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?
[/q]
Kerran kun olin menossa pubiin niin tultiin kanssa pummaamaan röökiä ja sanoin, että ei ole(joka piti vielä paikkansa) niin ei uskottu ja alettiin uhittelemaan, että haluanko turpaan?

*tun ranne kipeyty taas liikaa stana

perkeleen koira, en yhtään ihmettele miks en diggaa niist. . . meiä koira taas kerran meni jyrsii mun hameesta napit miks sen omat purulelut ei riitä sille, niitäki on iha homona. .
perkeleen narttu . nyt vituttaa

unohdin sitten ne ainoat omistamani kengät, joita ei voi luokitella tennareiksi, helsinkiin enkä mitenkään ehdi käydä ostamassa uusiakaan*grr*

en siis voi mennä häihin joiden vuoksi olen tänne maalle taas raahautunut.

vittu.

naapurit + viina =

Somalit.

Tulin juuri viettämästä erittäin upeeta iltaa Rose Gardenista,jossa soitti yksi favorite detroit heepoistani.Ilta oli loistava.Hyvää musiikkia,kauniita tyttöjä ja jne.No lähdin siitä sitten puoli neljän aikaan kävelemään autolleni,joka oli parkissa lähellä pikku roban kyttistä.No pääsin autolle ja päätin siinä sitten polttaa tupakan ennen "pitkää" ajomatkaa himaan Leppävaaraan.Sain tupakan sytytettyä,niin viereeni tulee yöntimo pummimaan tupakkaa.No poikkeuksellisesti,koska olen hyvällä päällä mukavasta illasta heitän hänelle yhden röökin ja annan hänelle tulta.Tämän jälkeen tämä yöntimo alkaa pummimaan multa kyytiä sille ja sen kaverille ja jollekin tytölle Espoon keskukseen.Sanon hänelle siihen ystävällisesti,että sori mutta se nyt ei vaan käy,minkä jälkeen tämä vitun pelle käy melkein mun kimppuu ja alkaa haukkumaan rasistiksi?

Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.Mä en ole todellakaan mikään rasisti (vaikka kalju olenkin) vaan pikemminkin päinvastoin,mutta kyllä muakin rehellisesti sanottuna vituttaa noin 99% noista somaleista.

Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?

O