Mikä ärsyttää?
Sellaset ihmiset jotka luulee olevansa parempia kun muut. Kaksnaamaset ihmiset ne vasta nostaa karvat pystyyn.*kivatsulle*
Kun koittaa järkätä jotain ohjelmaa jollekkin porukalle, mutta joudut perumaan koska kaikki muutkin tekee niin.*uuh*
[q]Emily, 3.7.2005 00:19:
tällä hetkellä ärsyttävät ihmiset jotka eivät osaa pitää hauskaa.. *argggg*
[/q]
Indeed!! Uskomatonta... Sain kaverit tänään vakuutettua, että kannattaa lähteä dtm:ään, siellä on _aina_ parhaimmat bileet. Olikin aluksi aivan huippuhauskaa, tanssittiin, juotiin ja nautittiin olostamme. Mut sitten naisten vessassa... voi kiitos sulle älypää, että jaksoit tulla avautumaan meille Pyydä seuraavan kerran vähemmän sitruunoita siihen drinksuus.
tällä hetkellä ärsyttävät ihmiset jotka eivät osaa pitää hauskaa.. *argggg*
Se, että mulle soitettiin tänään edullisesta, kolme vuotta mun koslaa nuoremmasta autosta, joka houkutteli suuresti ja olisin saanut sen työkaverialennuksella puoleen hintaan siitä mitä se tulee maksamaan, mutta auto jää haaveeksi, sillä faija on jo ehtinyt pistää tilaukseen uudet osat nykyisen "pahvilaatikon" kytkinremottia varten ja säkällä ne osat ja työ maksaa puolet siitä mitä se sporttimallinen mazda! prkl mä haluan eroon tosta autosta ja toimivan tilalle!!! no täytyy käydä kääntämässä veistä haavassa ja katsomassa sitä autoa ennen duuniin menoa.*nyyh*
[q]IlonaPoks, 1.7.2005 12:43:
NO TÄÄLLÄ DUUNISSA ISTUMINEN KUN KETÄÄN EI EES KÄY TÄÄLLÄ.. iha sama vaikka nukahtaisin tähä ku ketään ei näy mailla halmeilla. hajoo pia pää. netistäkään ei löydy enään mitään mielenkiintoista. perkele.
[/q]
Sama vaiva, vielä pitäis pari tuntia istuskella/ravata kahvion väliä.
[q]efo, 29.6.2005 21:30:
---
Baby-G, 29.6.2005 21:25:
ja sitäpaitsi, mä oon vajaan viikon päästä teinifree 20v
---
[/q]
efo veit hymiön mun nenän edestä!*nauru*
[q]Bellezaaa, 12.2.2007 10:30:
JALKA*senkin**toktok**grr*
[/q]
Älä kato ota enää..*iloinen*
[q]Baby-G, 29.6.2005 21:25:
ja sitäpaitsi, mä oon vajaan viikon päästä teinifree 20v *jiihaa*[/q]
[q]Steven Hoaks, 29.6.2005 21:18:
---
Baby-G, 29.6.2005 21:14:
teinit *kivatsulle**dissaa*
---
Sanoo 19wee tyttö
[/q]
anteeks, tarkennetaas
itsepäiset, tunteettomat, muiden tavaroita kunnioittamattomat, täynnä itteensä olevat dramaqueen -teinit
ja sitäpaitsi, mä oon vajaan viikon päästä teinifree 20v
v**** hyvät lomasäät !
Pitäis pyyhkiä pölyjä, mutta kiinnostus on nollassa.
siis seku mä ajattelen ekax jotain tosi fiksuu ja hauskaa, menee sekuntti niin mä mietin et "mitäköhän mä mietin, viude, se oli salettii jotain fiksuu, mut vittu ku en saa päähän" aluks tää ei haitannu mut nyt alkaa jo ärsyttää. . voisin ostaa uuden muistin.
mun leivoksista tuli kovia ku kivi
ja se et joudun timman perästä menemää pesutuvalle, joudun poistuu ulos talosta, tonne pimeeseen ja märkään luontoo . . mä pelkään pimeetä niin pirusti
Sää, keskiviikko, yskä, duunisafka, naiset (ei niistä ota selvää)...
muutenkin kyrpii kun asioista ei voi puhua suoraan tai edes suht selvästi
-> ympäripyöreät vastaukset *grr**dissaa*
Olla kiinni viikonlopun Santahaminassa Ja varsinki ku ois kerranki ollu toooosi hyvä syy jäädä lomailee
[iso]Vituttaa niin, et pää räjähtää!!![/iso]
Voi ku pääsis jo töistä kotiin...
[q]noena, 28.6.2005 18:41:
Se että musta luullaan asioita mitä en ole ja se että mun väitetään tekevän asioita mitä en tee ja mun väitetään jättäneen asioita tekemättä.
[/q]
Ihan liian tutun kuullosta, mua se ei vaan enää ärsytä. Mä oon jo tottunnu näihin syytöksiin
Kun on koko ajan liian vähän rahaa... Pitäisköhän mennä duuniin?
[q]Juhgu, 27.6.2005 17:52:
Toisinsanoen oma vikasi
[/q]
En tajua miks on pakko olla yksi ja vain yksi syypää... UnityF on varmaan itselleenkin hiukan ärsyyntynyt koska unohti kännyn sänkyyn (koska ilman tätä unohdusta hän ei olisi herännyt), mutta toisaalta kännyn unohtamisella ei olisi ollut mitään merkitystä jollei joku olisi ajattelemattomasti soittanut tälle. Vika on siis molemmissa.
Loppujen lopuksi koko keskustelu on mennyt tätä rataa:
"A on A!"
"No mut B on B!"
Koko ajan nämä kaksi näkemystä on ollut ihan yhteensopivia, mutta se on vaan jäänyt huomaamatta.
[q]serotonot, 27.6.2005 15:00:
Toki kuuluu tapoihin huomioida muut kaikissa teoissaan niin kuin se vain kulloinkin mahdollista on, mutta et sä varmaan silti kiistä etteikö se olisi oma valinta pitääkö sitä puhelinta päällä (mikä tässä niinq koko homman pointti on)
[/q]
ja lueppas nyt uudestaan hitaasti mun kirjoitus läpi ennen kuin taas alat vääntää. Mun puhelimeen jäi värinä koska nukahdin lukiessani kirjaa ja se känä nyt vain jäi siihen sänkyyn. mut joo se siitä mä en enää kommentoi ym mitään tähän asiaa liittyvää koska tää on menny niin naurettavaksi. Edelleen meillä on niin erillaiset mielipiteet ja näemme asian ihan eri tavalla. Mun näkemys on tullu ilmi ja jos ei mitään muut niin ainakin nyt suurin osa klubbarilaisille on selvinny että mihin aikaa mulle ei kannata soittaa