Mikä ärsyttää?
[q]mayah, 20.7.2005 15:16:
No mua on ainaki ihan suunnattomasti jonku aikaa jo ärsyttäny, et jatkuvasti joku huutaa [iso]HIEROMASAUVA[/iso].
[/q]
Ai siis missä esimerkiks? Mä en oo kertaakaan viel kuullu kenenkään huutavan hieromasauvaa, liikunko siis väärissä piireissä?
Se että vidun yläkerran naapurit päätti alkaa kello 7.55 porailee lattiaansa (!?) tms. Ihan älytön meteli kun täällä on törkeen kovat kiviseinät... impossible to sleep
[q]mayah, 21.7.2005 08:42:
Älä käy mulle kuule tissittelee. Se on niin v*tun ärsyttävää.
[/q]
Koitan hillitä itseni. Voiski kai lähteä ulos hieromasauvakävelyllä haukkaamaan vähän raitista ilmaa...
[q]Android, 21.7.2005 07:18:
[pieni](mut tällä kertaa en haluu et painostat mua pistää sitä jonnekin mihin mä en haluu. ja silleen kans, et me tällä kertaa saadan se kynä sielt takas ulos. jooko?)[/pieni]
[/q]
[pieni]en lupaa mitään :( Mut hei! Eiks nii et mieluummin kuitenki kynä ku sakset? Eli asiat (ainakin teoriassa) menee parempaan suuntaa[/pieni]
Netti pätkii ihan järkyttävän pahasti
[q]Android, 20.7.2005 15:33:
---
serotonot, 20.7.2005 15:30:
---
mayah, 20.7.2005 15:27:
---
Android, 20.7.2005 15:24:
Hei, lue edes mun edit
---
Joo, mä luin. Anteeks, et luin sen vasta myöhässä. Mut älä kiltti laita sitä kynää sinne, jooko?
---
Eiku laita ihmees, mut laita bileissä ja varmista että homma tulee kuvatuks
---
Mä en oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä. Koen, että en välttämättä ole kypsä tällaiseen päätökseen juuri nyt. Sori et oon tällainen tänään...Ehkä tungen sen kynän sit ihan jonnekin muualle
[/q]
Pistä ihqraxu privaa ku oot päättäny mitä teet ni mä lataan kameran akut
[q]mayah, 20.7.2005 15:27:
---
Android, 20.7.2005 15:24:
Hei, lue edes mun edit
---
Joo, mä luin. Anteeks, et luin sen vasta myöhässä. Mut älä kiltti laita sitä kynää sinne, jooko?
[/q]
Eiku laita ihmees, mut laita bileissä ja varmista että homma tulee kuvatuks
Itikan ininä
[q]Android, 20.7.2005 15:14:
---
Pygmi, 20.7.2005 15:13:
---
Mikä noista oli tissikuva?
---
Joo, mä ihmettelin vähän samaa.
[/q]
no voeh lol.
ihmetelkää vaan, mutta se ei muuta mun mielipidettä mitenkään siitä että on huvittavaa katsoa noita sen kuvia samalla kun ko. henkilö vaahtoaa täällä joilleki muille leveistä kaula-aukoista.
Vilauttelu onkin ihan out, mutta viuhahtelu on in. Eli kaikki ellit viuhahtelemaan siitä niin skene pisteet kasvaa.
[q]phace, 20.7.2005 15:06:
---
Android, 20.7.2005 15:02:
Voitko tarkentaa? Tsekkasin Trixien profiilikuvan enkä oikein tajua mitä tarkoitat
---
"hae kuvastoista"
[/q]
Mikä noista oli tissikuva?
[q]Trixie, 20.7.2005 14:34:
on jo pidemmän aikaa ärsyttäny ku jengi hehkuttaa TISSEIST!!!!
[/q]
Ei ehkä ihan, mutta edes vähän samaan sarjaan iltalehtien viihdeuutiset: Näyttelijä x:n seksivideo vaarassa tulla julkisuuteen, näyttelijä y pani lastenhoitajaansa, jalkapallotähden uusi seksiskandaali, blblblblbl. Ai ku hyvä tietää
jep. tissit alkaa kyllästyttää. vois alkaa ihmiset näyttämään persettä, niinku rokkifestareilla!
on jo pidemmän aikaa ärsyttäny ku jengi hehkuttaa TISSEIST!!!! Vittu joo, kaikil meil on sellaset ,jollain isommat, joillain pienemmät mut sit mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT ja jengi hehkuttaa*taputapu*
No monelle ne ehkä on jotkut pinnalle pääsemisen välineet tai sit kerätään skenepisteit mitä enemmän tissit on esillä mut loppujen lopux jos jengi miettii niiden tarkoitusta, ne on tarkoitettu vauvan ruokintaan ja vissiin suurin osa onki jääny siihen vauva asteelle et pitää sitä tissii saada sit niiko joka hetki*ding*
nyt saa sit vetää kuka tahollaan herneit nenään ja jos ei yks riitä ni vetäköön sit vaik koko palon jos silt tuntuu...
[q]phace, 20.7.2005 14:48:
---
Trixie, 20.7.2005 14:34:
mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT
---
ai vähän niinku sun kuvassa?
[/q]
No miten vaan jos haluat tuonki noin kirjaimellisesti ottaa ni siitä vaan mutta mun kuvassa mä en titääkseni ole tyrkyttämällä tunkenu tissivakoani siihen kuvaan, sattui vain olemaan tuollainen paita päällä kun tuo kuva on otettu...
[q]Trixie, 20.7.2005 14:34:
mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT
[/q]
ai vähän niinku sun kuvassa?
[q]Tapsa, 20.7.2005 14:49:
(Mä sulle perseen vielä näytän :D )
[/q]
Lupaat vaan :,(
[q]serotonot, 20.7.2005 14:48:
jep. tissit alkaa kyllästyttää. vois alkaa ihmiset näyttämään persettä, niinku rokkifestareilla!
[/q]
:O
Arvon neidit, jatkakaa sitä tissejen vilauttelua !
(Mä sulle perseen vielä näytän :D )
ärrr vitsi et kiehuttaa kyl joidenkin ihmisten piittaamattomuus ja välinpitämättömyys!
miks asioita ei ikinä voida selvittää kunnolla loppuun?
on vaan ilmeisesti niin paljon helpompaa perääntyä kaikista konflikteista ku kohdata ne kasvokkain. vittu mitä pelkuruutta.
Perusteeton hypetys ja ylimalkaankin perusteeton julkisuus/"menestys" pistää kyllä ärsyttämään.
... mut sopivissa tilanteissa tissit on erittäin <3