Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

väsymys, sitä herää klo. 03.40 vaan tullakseen tekeen aamupalan 8:lle hotellin asukkaalle... odottaa lisäks niitä n. 4 tuntia

Että menee duuniin kuudeks ja saakin infot että on iltavuoro*grr*

[q]Jää~*, 25.7.2005 08:12:
Et loma loppui

Ja piti tulla 06.30 (vasta) töihin tekee aamupalaa
määrittelemättömälle määrälle ihmisiä...
(Norm. n. 130henk. Nyt suurin osa lomalla vielä)

Eikä täällä ole edelleenkään kun pari henkeä tullut töihin
Miksi minä siis olen ollut täällä jo yli 1,5h
Ja tehnyt aamupalan, jota vain itse olen syönyt...
[/q]
tuo mulle sitä aamiaista jos kerran uhkaa yli jäädä

se, jos torstaina on kaikki liput jo menny hämeenkadun approon!!!
ärsyttää nyt jo pirusti pelkkä ajatuskin siitä!!*igor**släp**whaat*

Avopuolison pikkuveli, voisin vaikka tappaa sen jos saisin aseen. En voi edes kuvata tätä vitutuksen määrää

[q]Tyeicha, 22.7.2005 08:46:
" :D "
[/q]

indeed. what the flying fuck?! menee karvattomuus topikinki alapuolelle..

-M

[q]An:Droi:D, 22.7.2005 09:08:
[pieni]:Dero oot sä vihane? tiedän ettet haluu puida tätä asiaa tääl, mut sano ny ees jotai...Ei mullakaa nii kivaa oo q o neljät sakset sisäl. mut en mä silti sun tunteit haluu loukata. sait mitä halusit.[/pieni]
[/q]

[q]Fresia, 21.7.2005 19:38:
Pujo Mitä hyötyä on kasvista, joka laittaa kurkun, henkitorven, nenän ja kaiken muunkin ihan tukkoon Mä haluan uudet allergialääkkeet...
[/q]

Ootko kokeillu Flixonasea (nenäsumute) ja/tai Clarityniä (tabletti)?

Noi pelastaa ainakin mun kesän. Otan yhen tabletin aamulla ja pystyn olemaan jopa kissojen (joille olen allerginen) kanssa tekemisissä. Nenäsumutetta käytän, vain jos on tarvetta.
Tosta Claritynistä saa apteekissa jonkun halvemman version, mutta se on ihan yhtä hyvä. En nyt kyllä muista nimeä. Kumpikaan ei väsytä, niin kun esim. joku zyrtec (en tiedä miten toi kirjotetaan *iihhih*).

" :D "

*dissaa*Yksi itsekeskeinen katkeroitunut kusipää.*dissaa*

Ärsyttää olla töissä kun ei oo töitä, aika matelee kun vaan istuksii ja seikkailee netissä. Vois nyt vähän enemmän asiakkaat soitella*poks*

Asunnonnäytössä se välittäjä huomasi vain ne, jotka oli siellä äidin tai isin kanssa. Eikö jumalauta parikymppiset ihmiset osaa itse hoitaa asioita Tai paremminkin, saa ITSE hoitaa niitä. Onko se epäluottamuslause, kun olet siellä ilman äitiä?? helvetti. Muutenkin sen kämpän hankkiminen parinsadan kilsan päästä on niin helppoa. Kai on pakko tyytyä menemään porukoiden nurkkiin pariksi viikoksi. *ittu.

En tee enää mitään. Mökötän nurkassa.

Enne kuljettii junal ihan mennen tullen..mut nyt mun kaveri on reilun vuoden ajellu autol, nii junahan ei tulee kuulonkaan, jos meille pitäis päästä ja bensa loppu

[q]Lenita, 21.7.2005 09:03:
---
mayah, 20.7.2005 15:16:
No mua on ainaki ihan suunnattomasti jonku aikaa jo ärsyttäny, et jatkuvasti joku huutaa [iso]HIEROMASAUVA[/iso].

---

Ai siis missä esimerkiks? Mä en oo kertaakaan viel kuullu kenenkään huutavan hieromasauvaa, liikunko siis väärissä piireissä?
[/q]

Et :D

[q]mayah, 21.7.2005 09:34:
Oot muuten ihan oikeessa. Mut niinhän sä yleensä oot.
[/q]

Mun täytyy olla kun en voi vaan näyttää tissejäni jos oon hämilläni.

[q]mayah, 21.7.2005 09:34:
Onhan se. Voin joskus itkee sitä sun olkaa vasten ku nähdään.
[/q]

Voitko?

Pujo Mitä hyötyä on kasvista, joka laittaa kurkun, henkitorven, nenän ja kaiken muunkin ihan tukkoon Mä haluan uudet allergialääkkeet...

[q]mayah, 21.7.2005 09:26:
Mua sit taas ärsyttää ihan suunnattomasti, että sä vihjaat mun olevan paskanpuhuja. Mut et, me ollaan ennenkin oltu asioisa eri mieltä, et eipä tuo pidemmän päälle haittaa.
[/q]

Vihjaukseni siitä että puhut paskaa oli eittämättä vähintään yhtä mairitteleva kuin näkemyksesi siitä että olen aina avautumassa.

[q]mayah, 21.7.2005 09:26:
Sellasta se aina on.
[/q]

Mahtaa olla elämä rankkaa jos elämässä kaikki tapahtuu joko aina tai ei koskaan.

[q]Android, 21.7.2005 09:26:
---
serotonot, 21.7.2005 09:26:
I say SAKSET

---

Been there, done that.
[/q]
My point exactly

[q]mayah, 21.7.2005 09:17:
No ei oo, lähinnä mulle henkilökohtaisest huvittavaa, mut et, tietty meistä kaikki ei liiku sen suhteen samalla aaltopituudella. Nii joo, ja se mun pointti on itsessään se, ettei oo mitään sen kummempaa pointtia, kuhan seron kanssa höpötän ja nauran, kun on niin tylsä aamu.
[/q]

Paskanpuhujat ärsyttää mua.

[q]mayah, 21.7.2005 09:17:
Ai et mitenkään halua avautua? Ainahan sä avaudut. Mua ärsyttää "en nyt haluais avautua, mutta"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä se, et ei aio avautuu ja avautuu silti.
[/q]

Mua taas ärsyttää myös ihan saatanasti sanan "aina" käyttö sellaisissa yhteyksissä, joissa se vääristää totuutta.

[q]mayah, 20.7.2005 15:16:
Ja sit viel yks ja ja toteamus, et EI TÄÄ OO NIIN VAKAVAA.
[/q]

Kyllä se näyttäis olevan kun sunkin on nyt puolustettava noin kymmenellä viestillä pointtiasi, joka edelleen jäi epäselväksi.

En nyt mitenkään halua avautua, mutta mua ärsyttää aivan helvetisti "ei tää oo niin vakavaa"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä jonkun toisen postauksia.

O